Алармата ми роди... Фиеста МК4
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Алармата ми роди... Фиеста МК4
От няколко дни не работи. Посетих няколко сервиза и алармаджии и всички казват, че просто се е скапала, не подлежи на ремонт, не излъчвала нещо си и... трябва да се слага нова.
Предложиха ми варианти на 70-80 лв - само за централно, без аларма, с 2 дистанционни + работата
Както и варианти м/у 130 и 180 лв за централно + аларма, пак с 2 дистанционни + работата
Това, което не ми харесва обаче е, че всички нови дистанционни... нямат опция за поставяне на ключа за колата, в тях! Всички се продават като отделни такива, а на мен ми се иска всичко да ми е на едно... ( ключ + дистанционно )
Отделно, че до преди алармата ми да откаже си бачкаше перфектно, без забележка. Има и обемни датчици в купето, които също работеха безотказно, отделно, че е вързана така, че, когато се опиташ да запалиш колата на включена аларма не става. Двигателя гасне.
Та въпроса ми е... според вас... има ли вариант все пак да се отремонтира и къде в Пловдив, за да си я запазя, вместо да слагам новите боклуци, които предлагат на пазара?
Или най-малкото да ме насочите към свестен алармаджия, и да ми кажете виждали ли сте някъде аларми, на чиито дистанционни да може да се сложи и заводския ключ на колата, за да не са ми на 2 отделни части...
Няма да откажа и стара, работеща, от същия вид, ако някой от вас има, и няма против да ми я продаде.
Мерси предварително за коментарите, качвам и 2 снимки с типа аларма и ключ, които бих искал. Не са снимани специално заради алармата, но в момента имам само такива. Алармата и самото и управление се намират под капака на двигателя, точно зад акумулатора.
Предложиха ми варианти на 70-80 лв - само за централно, без аларма, с 2 дистанционни + работата
Както и варианти м/у 130 и 180 лв за централно + аларма, пак с 2 дистанционни + работата
Това, което не ми харесва обаче е, че всички нови дистанционни... нямат опция за поставяне на ключа за колата, в тях! Всички се продават като отделни такива, а на мен ми се иска всичко да ми е на едно... ( ключ + дистанционно )
Отделно, че до преди алармата ми да откаже си бачкаше перфектно, без забележка. Има и обемни датчици в купето, които също работеха безотказно, отделно, че е вързана така, че, когато се опиташ да запалиш колата на включена аларма не става. Двигателя гасне.
Та въпроса ми е... според вас... има ли вариант все пак да се отремонтира и къде в Пловдив, за да си я запазя, вместо да слагам новите боклуци, които предлагат на пазара?
Или най-малкото да ме насочите към свестен алармаджия, и да ми кажете виждали ли сте някъде аларми, на чиито дистанционни да може да се сложи и заводския ключ на колата, за да не са ми на 2 отделни части...
Няма да откажа и стара, работеща, от същия вид, ако някой от вас има, и няма против да ми я продаде.
Мерси предварително за коментарите, качвам и 2 снимки с типа аларма и ключ, които бих искал. Не са снимани специално заради алармата, но в момента имам само такива. Алармата и самото и управление се намират под капака на двигателя, точно зад акумулатора.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Алармата ми роди...
Колеги, имам нужда от работеща платка, за ключа на аларма " Gt82txc ", а, ако някой има налична, работеща и самата аларма, също бих я взел за резервна, или за части.
Но за сега да се съсредоточим над платката, която е в кутийката на ключето.
Платката от дистанционното, както и самата аларма, под капака на двигателя изглеждат по следния начин. Помагайте, спешно ми е.
Но за сега да се съсредоточим над платката, която е в кутийката на ключето.
Платката от дистанционното, както и самата аларма, под капака на двигателя изглеждат по следния начин. Помагайте, спешно ми е.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Алармата ми роди...
А ето как изглежда и самото дистанционно. Не намирам никъде в нета такова, освен на посочения линк, но е продадено вече...
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Car-Remo ... 7#shpCntId
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Car-Remo ... 7#shpCntId
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Алармата ми роди... Фиеста МК4
Тези централни, които са ти предлагали по 70-80 лв. сигурно са китайските от по 20 лв. (не са лоши де)
До малкото чипче долу на платката нещо мокрено и окислено ли е? - не мога да преценя от снимката. Ако на алармаджиите не им се занимава, попитай в някой друг сервиз за електроника - TV или GSM.
Поне може да опитат - грехота ще е да се разбъзиква цялата система заради това, че на някой не му се е занимавало. На един колега така му поправихме дистанционното на Alfa-та. (Късмет, че магазина до нас поръчват части от tme-eu и ни доставиха един кварц за под 2 лв. - дето не съм сигурен, че лесно щяхме да го намерим по другите магазини в БГ.) А вариантът с ашладисване на нефабрично централно заключване щеше да е доста по-трудоемък, нямаше дистанционното да му е в ключа и щеше да отнеме не по-малко време от чакането да ни пристигне резервната част.
И провери за твоята аларма (може и го да знаеш), но как се прави обучение на ключ - напр. ако му смениш батерията или др. дали после трябва да обучаваш отново алармата и как се прави това.
До малкото чипче долу на платката нещо мокрено и окислено ли е? - не мога да преценя от снимката. Ако на алармаджиите не им се занимава, попитай в някой друг сервиз за електроника - TV или GSM.
Поне може да опитат - грехота ще е да се разбъзиква цялата система заради това, че на някой не му се е занимавало. На един колега така му поправихме дистанционното на Alfa-та. (Късмет, че магазина до нас поръчват части от tme-eu и ни доставиха един кварц за под 2 лв. - дето не съм сигурен, че лесно щяхме да го намерим по другите магазини в БГ.) А вариантът с ашладисване на нефабрично централно заключване щеше да е доста по-трудоемък, нямаше дистанционното да му е в ключа и щеше да отнеме не по-малко време от чакането да ни пристигне резервната част.
И провери за твоята аларма (може и го да знаеш), но как се прави обучение на ключ - напр. ако му смениш батерията или др. дали после трябва да обучаваш отново алармата и как се прави това.
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Алармата ми роди... Фиеста МК4
Това на снимката не е мое. Просто ме домързя да снимам моето. Снимката е от нета, и е на същата платка, като моята. Такъв проблем с окиси на моята платка нямам.dreadx написа:Тези централни, които са ти предлагали по 70-80 лв. сигурно са китайските от по 20 лв. (не са лоши де)
До малкото чипче долу на платката нещо мокрено и окислено ли е? - не мога да преценя от снимката. Ако на алармаджиите не им се занимава, попитай в някой друг сервиз за електроника - TV или GSM.
Поне може да опитат - грехота ще е да се разбъзиква цялата система заради това, че на някой не му се е занимавало. На един колега така му поправихме дистанционното на Alfa-та. (Късмет, че магазина до нас поръчват части от tme-eu и ни доставиха един кварц за под 2 лв. - дето не съм сигурен, че лесно щяхме да го намерим по другите магазини в БГ.) А вариантът с ашладисване на нефабрично централно заключване щеше да е доста по-трудоемък, нямаше дистанционното да му е в ключа и щеше да отнеме не по-малко време от чакането да ни пристигне резервната част.
И провери за твоята аларма (може и го да знаеш), но как се прави обучение на ключ - напр. ако му смениш батерията или др. дали после трябва да обучаваш отново алармата и как се прави това.
Оставих я преди седмица на един алармаджия да се опита да я възстанови. Каза, че ще се позанимава и не е сигурен дали ще стане на 100%, но ще опита поне. На всякъде другаде ми отказаха и искат все нови аларми да слагат...
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 401
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Алармата ми роди... Фиеста МК4
Такааа... понеже ми писна да се мъча да възстановя старата аларма и нищо да не става... днес на колата ми бе монтирана нова алармена система.
Спрях се на " МАРК 5100Т ". -> http://www.markalarm.bg/index.php?page= ... t&Itemid=4
Доволен съм от крайната цена, от това, което майстора стори днес, изобщо от познанията му, подхода и отношението към мени самата кола. Алармата си има всички нужни функции + още толкова други, които има възможност да бъдат активирани, или деактивирани спрямо личния ми избор и потребности.
За момента единственото, което не ми се нрави е, че май и настроихме шоковия датчик на прекалено висока чувствителност и от одеве котките пред блока се мятат по капака и я активират дори само като си потъркат опашката по бронята
Утре, на светло ще намаля тази чувствителност. Като цяло съм доволен от новата придобивка, макар, че старата аларма доста ме изнерви до като се мъчех да я оправя и накрая съвсем вдигна ръце от нея!
Спрях се на " МАРК 5100Т ". -> http://www.markalarm.bg/index.php?page= ... t&Itemid=4
Доволен съм от крайната цена, от това, което майстора стори днес, изобщо от познанията му, подхода и отношението към мени самата кола. Алармата си има всички нужни функции + още толкова други, които има възможност да бъдат активирани, или деактивирани спрямо личния ми избор и потребности.
За момента единственото, което не ми се нрави е, че май и настроихме шоковия датчик на прекалено висока чувствителност и от одеве котките пред блока се мятат по капака и я активират дори само като си потъркат опашката по бронята

Утре, на светло ще намаля тази чувствителност. Като цяло съм доволен от новата придобивка, макар, че старата аларма доста ме изнерви до като се мъчех да я оправя и накрая съвсем вдигна ръце от нея!

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта