Прекъсва като загрее!!!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
stoqn_dimov1982
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Прекъсва като загрее!!!

Мнение от stoqn_dimov1982 » 12 май 2013, 20:02

А стойностите какви трябва да са при това положение във волтове?
http://www.clubford.org/forum/download/ ... &mode=view Аз гледам от тук.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Прекъсва като загрее!!!

Мнение от opex » 13 май 2013, 01:57

перката се включва при около 0,47 волта.
47/50 не е маса, не връзвай нищо там да не изпуши нещо. Мери при сензорите не при компютъра поради някои съображения.
ти нямаш МАР сензор.
сензора за температура на входящия въздух много рядко се предава, по-скоро се замърсява и напръскване със спрей и почистване обикновено оправя нещата.
Не знам дали мериш правилно тези съпротивления на ЕСТ, 20 ома трудно ще измериш. Но пък 2,8 ми звучи реалистично като е загрял. Обикновено този сензор се проверява в тенджера с вода и подходящ термометър и мултицет/омметър, който внася минимална грешка в крайни случаи когато няма диагностика с живи данни...и определено искаш да си пазиш този сензор.
Когато си сигурен, че мериш правилно може да се закачиш към него докато му е свързана буксата и да му мериш/записваш напрежението след запалване на студен престоял двигател докато същевременно наблюдаваш ламбда сондата с друг мултицет/аналогов волтметър и установиш при какви показания на ЕСТ ламбда сондата е започнала да обеднява сместа и кога започва да 'превключва' бедна-богата смес.

Не е проста работа, те за това пишман майсторите пуснаха слуха че е смотана кола форда, щото не им достига акъл да го диагностицират както трябва, понеже е сложно... не е като лада или москвич..трябва интерполация между няколко неща едновременно.

и всъщност сега какъв е проблема последно - че прекъсва или че му щракат релета и държи високи обороти? решавай проблема едно по едно.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
stoqn_dimov1982
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Прекъсва като загрее!!!

Мнение от stoqn_dimov1982 » 19 май 2013, 19:39

Приключих с замерването на датчиците и всичко си работи на 6, обаче като загасих колата която си правеше същите номера "опитва да загасне" както каза един майстор и без да искам си лепнах ключа на коляното и ме изгори, пипам патрона не може да го пипнеш и сега ако цялата работа се окаже от един тъп клеморед ще се изям за 2 години ходене по мъки и този висок разход.
Според вас възможно ли е всичко да е от него?
Прикачени файлове
2013-05-19-103.jpg
Клемореда и стопено около червен черен и жълт проводник без масата черно със синьо.

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Прекъсва като загрее!!!

Мнение от opex » 19 май 2013, 20:09

stoqn_dimov1982 написа:...Според вас възможно ли е всичко да е от него?
Теоретично винаги има шанс :wink:
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
stoqn_dimov1982
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Прекъсва като загрее!!!

Мнение от stoqn_dimov1982 » 19 май 2013, 20:21

Само остана да намеря къде в Пловдив продават клемореди :-/: Някой ако знае да драсне един ред. :roll: Благодаря!!!

Потребителски аватар
lubomirov89
потребител
потребител
Мнения: 774
Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
Местоположение: Левски
Status: Извън линия

Re: Прекъсва като загрее!!!

Мнение от lubomirov89 » 20 май 2013, 22:23

И после пиши какво се е получило.

Потребителски аватар
stoqn_dimov1982
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Прекъсва като загрее!!!

Мнение от stoqn_dimov1982 » 21 май 2013, 17:33

Задължително! :)

Потребителски аватар
stoqn_dimov1982
потребител
потребител
Мнения: 41
Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Прекъсва като загрее!!!

Мнение от stoqn_dimov1982 » 15 сеп 2013, 11:13

В крайна сметка се оказа дебитомер! Но преди това махнах еко системата, смених и температурен датчик защото му бяха странни стойностите, не отговаряха на тези от ауто дата. А навсякъде в сервизите казваха че всичко работи! Да ама не, оказа се тъпия дебитомер MAF, и благодарение на колегата Opex стигнах до този извод за което съм му много благодарен _friends_

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта