Прекъсва като загрее!!!
- stoqn_dimov1982
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва като загрее!!!
А стойностите какви трябва да са при това положение във волтове?
http://www.clubford.org/forum/download/ ... &mode=view Аз гледам от тук.
http://www.clubford.org/forum/download/ ... &mode=view Аз гледам от тук.
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва като загрее!!!
перката се включва при около 0,47 волта.
47/50 не е маса, не връзвай нищо там да не изпуши нещо. Мери при сензорите не при компютъра поради някои съображения.
ти нямаш МАР сензор.
сензора за температура на входящия въздух много рядко се предава, по-скоро се замърсява и напръскване със спрей и почистване обикновено оправя нещата.
Не знам дали мериш правилно тези съпротивления на ЕСТ, 20 ома трудно ще измериш. Но пък 2,8 ми звучи реалистично като е загрял. Обикновено този сензор се проверява в тенджера с вода и подходящ термометър и мултицет/омметър, който внася минимална грешка в крайни случаи когато няма диагностика с живи данни...и определено искаш да си пазиш този сензор.
Когато си сигурен, че мериш правилно може да се закачиш към него докато му е свързана буксата и да му мериш/записваш напрежението след запалване на студен престоял двигател докато същевременно наблюдаваш ламбда сондата с друг мултицет/аналогов волтметър и установиш при какви показания на ЕСТ ламбда сондата е започнала да обеднява сместа и кога започва да 'превключва' бедна-богата смес.
Не е проста работа, те за това пишман майсторите пуснаха слуха че е смотана кола форда, щото не им достига акъл да го диагностицират както трябва, понеже е сложно... не е като лада или москвич..трябва интерполация между няколко неща едновременно.
и всъщност сега какъв е проблема последно - че прекъсва или че му щракат релета и държи високи обороти? решавай проблема едно по едно.
47/50 не е маса, не връзвай нищо там да не изпуши нещо. Мери при сензорите не при компютъра поради някои съображения.
ти нямаш МАР сензор.
сензора за температура на входящия въздух много рядко се предава, по-скоро се замърсява и напръскване със спрей и почистване обикновено оправя нещата.
Не знам дали мериш правилно тези съпротивления на ЕСТ, 20 ома трудно ще измериш. Но пък 2,8 ми звучи реалистично като е загрял. Обикновено този сензор се проверява в тенджера с вода и подходящ термометър и мултицет/омметър, който внася минимална грешка в крайни случаи когато няма диагностика с живи данни...и определено искаш да си пазиш този сензор.
Когато си сигурен, че мериш правилно може да се закачиш към него докато му е свързана буксата и да му мериш/записваш напрежението след запалване на студен престоял двигател докато същевременно наблюдаваш ламбда сондата с друг мултицет/аналогов волтметър и установиш при какви показания на ЕСТ ламбда сондата е започнала да обеднява сместа и кога започва да 'превключва' бедна-богата смес.
Не е проста работа, те за това пишман майсторите пуснаха слуха че е смотана кола форда, щото не им достига акъл да го диагностицират както трябва, понеже е сложно... не е като лада или москвич..трябва интерполация между няколко неща едновременно.
и всъщност сега какъв е проблема последно - че прекъсва или че му щракат релета и държи високи обороти? решавай проблема едно по едно.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- stoqn_dimov1982
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва като загрее!!!
Приключих с замерването на датчиците и всичко си работи на 6, обаче като загасих колата която си правеше същите номера "опитва да загасне" както каза един майстор и без да искам си лепнах ключа на коляното и ме изгори, пипам патрона не може да го пипнеш и сега ако цялата работа се окаже от един тъп клеморед ще се изям за 2 години ходене по мъки и този висок разход.
Според вас възможно ли е всичко да е от него?
Според вас възможно ли е всичко да е от него?
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва като загрее!!!
Теоретично винаги има шансstoqn_dimov1982 написа:...Според вас възможно ли е всичко да е от него?

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- stoqn_dimov1982
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва като загрее!!!
Само остана да намеря къде в Пловдив продават клемореди
Някой ако знае да драсне един ред.
Благодаря!!!


- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва като загрее!!!
И после пиши какво се е получило.
- stoqn_dimov1982
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва като загрее!!!
Задължително! 

- stoqn_dimov1982
- потребител
- Мнения: 41
- Регистриран: 27 юни 2011, 15:19
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1.6 16v 95г
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Прекъсва като загрее!!!
В крайна сметка се оказа дебитомер! Но преди това махнах еко системата, смених и температурен датчик защото му бяха странни стойностите, не отговаряха на тези от ауто дата. А навсякъде в сервизите казваха че всичко работи! Да ама не, оказа се тъпия дебитомер MAF, и благодарение на колегата Opex стигнах до този извод за което съм му много благодарен 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта