Проблем с контактния ключ
- lessy
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 22 ное 2006, 14:28
- Модел на автомобила: Fорд мондео- 2002
DuratekHE 2,0 L 16V 107kw Ghia
Ford Escord 1,3 i 1993 - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Проблем с контактния ключ
Съшността на проблема ми се състои в това, че изключвам колата, изваждам ключа, а тя си продължава да работи.
Въпроса ми е, ако някои има представа за причината да напише за какво става въпрос. Аз смятам, че може би е контактния ключ, но имам само най- елементарни познания за автомобилите.
Колата е Ford Escord 1998 1,3i хечбег
Въпроса ми е, ако някои има представа за причината да напише за какво става въпрос. Аз смятам, че може би е контактния ключ, но имам само най- елементарни познания за автомобилите.
Колата е Ford Escord 1998 1,3i хечбег
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с контактния ключ
а при мен е обратното , колата е фиеста 94, автоматик . имам два кллюча оригинала е много изпилен почти гладък и копие с което отварям само лявата врата и мога да я запаля. та проблема е следния: като завъртя на контакт и да запаля лампите светват и нищо повече не пали нищо, и с двата ключа е така. гледах да нее от перката на радиатора/ на някои коли ако се включи при контакт и неможе я запалиш и я откачат от буксата за да запали но нее това./ стартера е здрав
пробвах да изредя скоростите и на свободна запали. като се има впредвид че автоматика се пали и гаси на паркинг. вече няколко пъти ми сее случвало
.на топъл мотор спирам зареждам и после контакт и лампите светят няма никакъв звук от чаткане и подобни. незнам къде е проблема . помагайте колеги,
пробвах да изредя скоростите и на свободна запали. като се има впредвид че автоматика се пали и гаси на паркинг. вече няколко пъти ми сее случвало
.на топъл мотор спирам зареждам и после контакт и лампите светят няма никакъв звук от чаткане и подобни. незнам къде е проблема . помагайте колеги,
-
- потребител
- Мнения: 601
- Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
- Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
- Status: Извън линия
Re: Проблем с контактния ключ
@toniboy
На скоростната кутия трябва да има ел.ключ, който да разреши подаването на ток към стартера само при положение P и N.
Виж да не е от него или просто започни да палиш само на едната от двете позиции, която предимно работи - N.
Мисля, че случаят няма общо с контактния ключ.
На скоростната кутия трябва да има ел.ключ, който да разреши подаването на ток към стартера само при положение P и N.
Виж да не е от него или просто започни да палиш само на едната от двете позиции, която предимно работи - N.
Мисля, че случаят няма общо с контактния ключ.
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с контактния ключ
Тони
Не ми се вярва да е в контактния ключ.По вероятно да е от въпросния ключ на кутията или да е проблем в пусковата бобина на стартера.Докато си завъртял ключа в положение на стартер а той не върти трябва да се замери дали до по тънкия кабел на стартера отива 12V.И ако не съответно къде се губи.
lessy
Има макар и малка според мен вероятност да е в клемореда(ключа).Но ми е малко трудно да дам съвет.
На една фиета имах подобен проблем.А той беше когато се завърти на стартер и без значение дали колата запалва при изваждане на ключа колата ако е запалила гасне но в двата случая (запалила или не ) червените лампи остават да светят на половината от яркостта си,че е на контакт.Проблема го реших -собственика беше сложил друго копче на мястото на стопа за мъгла или халогените не се сещам.Нямах логично обяснение тогава но колата се оправи като го махнах.
Не ми се вярва да е в контактния ключ.По вероятно да е от въпросния ключ на кутията или да е проблем в пусковата бобина на стартера.Докато си завъртял ключа в положение на стартер а той не върти трябва да се замери дали до по тънкия кабел на стартера отива 12V.И ако не съответно къде се губи.
lessy
Има макар и малка според мен вероятност да е в клемореда(ключа).Но ми е малко трудно да дам съвет.
На една фиета имах подобен проблем.А той беше когато се завърти на стартер и без значение дали колата запалва при изваждане на ключа колата ако е запалила гасне но в двата случая (запалила или не ) червените лампи остават да светят на половината от яркостта си,че е на контакт.Проблема го реших -собственика беше сложил друго копче на мястото на стопа за мъгла или халогените не се сещам.Нямах логично обяснение тогава но колата се оправи като го махнах.
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: Проблем с контактния ключ
за ел ключ незнам какво представлява и от коя страна се намира но видях че има букса ще я замерим другата седмица и безтова това е в бокса и няма да я карам известно време. наистина на паркинг като неще на свободна е паля но незнам дали и добре за кутията, надявам се до края на март да я стегна ,имам и други работи за смяна .и да идвам на срещите, все пак мерси за помощта поне имам насока къде да търся проблема. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта