Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
- kojuharov
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 16 мар 2011, 22:05
- Модел на автомобила: *
Ford Focus 1.6I TURNIER '00 Moondust Silver (Metallic) - работна
Ford Focus 1.8 TDDI TURNIER '99 Moondust Silver (Metallic)
Ford Focus C-Max 1.6 TDCI '06 Moondust SIlver (Metalic) - основна - Местоположение: София - Варна - София
- Status: Извън линия
Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
Здравейте колеги,
прочетох доста теми из форума, но не получих нужната информация. От както съм купил колата до сега не е имало случай да създаде каквито и да било неприятности. Тук идва момента с "НО"-то. Вчера сутринта, паленето беше кошмар. Колата върти, но не запалва. Първо си помислих, че горивото е замръзнало и я оставих. След като си изпих кафето, преди да тръгна за работа завъртях за последно, но доста по-продължително. Колата запали, повъртях я 20-на километра за да се позареди акумулатора и я паркирах пред офиса. Вечерта запалих на 2-то 5 секундно завъртане. Днес сутринта колата въртя доста и пак запали, а вечерта акумулатора беше аут.
На 100% ще се сменя утре акумулатор, защото този е вече 3 годишен. Същата съдба ги следва и подгревните свещи. Въпроса ми е какъв акумулатор да купя. Марката е ясна Bosh или MotorCraft (Търпя критика, ако някой може да ми препоръча по-добро), не знам колко амперчаса да е, не намирам инфо в АутоДата. А за подгревните свещи си нямам никаква представа каква марка да са и какви?
Ще бъда благодарен на всеки, който си загуби времето да ми прочете романа, та да даде мнение по въпроса.
прочетох доста теми из форума, но не получих нужната информация. От както съм купил колата до сега не е имало случай да създаде каквито и да било неприятности. Тук идва момента с "НО"-то. Вчера сутринта, паленето беше кошмар. Колата върти, но не запалва. Първо си помислих, че горивото е замръзнало и я оставих. След като си изпих кафето, преди да тръгна за работа завъртях за последно, но доста по-продължително. Колата запали, повъртях я 20-на километра за да се позареди акумулатора и я паркирах пред офиса. Вечерта запалих на 2-то 5 секундно завъртане. Днес сутринта колата въртя доста и пак запали, а вечерта акумулатора беше аут.
На 100% ще се сменя утре акумулатор, защото този е вече 3 годишен. Същата съдба ги следва и подгревните свещи. Въпроса ми е какъв акумулатор да купя. Марката е ясна Bosh или MotorCraft (Търпя критика, ако някой може да ми препоръча по-добро), не знам колко амперчаса да е, не намирам инфо в АутоДата. А за подгревните свещи си нямам никаква представа каква марка да са и какви?
Ще бъда благодарен на всеки, който си загуби времето да ми прочете романа, та да даде мнение по въпроса.
Каквото и да купиш, все караш FORD !
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
- Divia
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
Акумолатора 72Ah. И не дръж повече от 10 секунди на стартер защото има опасност помпата да изгори.
А свещите Beru са добър избор.
А свещите Beru са добър избор.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !
- kojuharov
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 16 мар 2011, 22:05
- Модел на автомобила: *
Ford Focus 1.6I TURNIER '00 Moondust Silver (Metallic) - работна
Ford Focus 1.8 TDDI TURNIER '99 Moondust Silver (Metallic)
Ford Focus C-Max 1.6 TDCI '06 Moondust SIlver (Metalic) - основна - Местоположение: София - Варна - София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
Divia написа:Акумолатора 72Ah. И не дръж повече от 10 секунди на стартер защото има опасност помпата да изгори.
А свещите Beru са добър избор.
Много ти благодаря, колега. 72 Ah Bosh Silver добър избор ли е?
Някой има ли идея каква ще е цената на свещите + смяната.
Каквото и да купиш, все караш FORD !
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
Миналата есен за Мондеото от профила ми оригиналните свещи бяха по 32лв но за работа незнам колко ще ти вземат...
За акумулатора незнам...
За акумулатора незнам...

- kojuharov
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 16 мар 2011, 22:05
- Модел на автомобила: *
Ford Focus 1.6I TURNIER '00 Moondust Silver (Metallic) - работна
Ford Focus 1.8 TDDI TURNIER '99 Moondust Silver (Metallic)
Ford Focus C-Max 1.6 TDCI '06 Moondust SIlver (Metalic) - основна - Местоположение: София - Варна - София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
Ами сложих едно ново кумулаторче и сега си пали. Ще видим утре сутрин. Но свещи ще се сменят независимо дали пали или не. Въпроса си остава, ако някой може да ме ориентира ще му бъда благодарен.
Каквото и да купиш, все караш FORD !
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
- Divia
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
Колега свещите са около 80-100лв.(комплекта) хубавите,който няма да сменяваш всеки ден и час.А за труд незнам колко взимат но не е трудно.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !
- kilikanzer
- Потребител
- Мнения: 907
- Регистриран: 20 ное 2007, 19:59
- Модел на автомобила: Focus tddi/комби/P1888PM
Wartburg 312 - Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
И свещите на Искра не са за подценяване.На ескорта преди години му сложих такива и още си е с тях и пали в студа сега,наблюдавам си го.Цена до към 10лв на брой.
- Divia
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
От каде си ги взимал,аз за първи път чувам за Искра свещи...
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !
- kojuharov
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 16 мар 2011, 22:05
- Модел на автомобила: *
Ford Focus 1.6I TURNIER '00 Moondust Silver (Metallic) - работна
Ford Focus 1.8 TDDI TURNIER '99 Moondust Silver (Metallic)
Ford Focus C-Max 1.6 TDCI '06 Moondust SIlver (Metalic) - основна - Местоположение: София - Варна - София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
Ами не знам към каква марка да се ориентирам за подгревни свещи. Колегата погоре ме насочи към Beru. Но за сега ще ходя да попитам колко ще е труда за смяната им. Лошото обаче е че колата с нов акумулатор и с "уж хубаво гориво" тази сутрин пак не запали от раз. За въртя два пъти по 5 сек и тогава запали. При въртенето от първият път няма никакъв звук за съживяване. При второ въртене вече, се чува звук, като на възпламеняване или както точно му се казва.
Говорих с техници, които много ми похвалиха и те ми казаха, че много рядко горят свещи. Проблема можело да бъде в горивна помпа или по-сериозен.
Говорих с техници, които много ми похвалиха и те ми казаха, че много рядко горят свещи. Проблема можело да бъде в горивна помпа или по-сериозен.
Каквото и да купиш, все караш FORD !
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
- Divia
- потребител
- Мнения: 91
- Регистриран: 30 юли 2010, 10:54
- Модел на автомобила: Mondeo MK4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
Ще подгряваш колега няколко пъти и чакай докато релето не щракне,ти предполагам по лампата подгряваш, но остави още малко докато не се чуе релето как изключва.
3, 2, 1 старт - D4+, 120, L3заL3+ рано, D6 скача, 100, D3 неравности, 150 локви.....................мдаааааа, гаси !
- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
Акумулатор Бош 72 Аh - ползвам го вече 4 години - железен.
- kojuharov
- потребител
- Мнения: 359
- Регистриран: 16 мар 2011, 22:05
- Модел на автомобила: *
Ford Focus 1.6I TURNIER '00 Moondust Silver (Metallic) - работна
Ford Focus 1.8 TDDI TURNIER '99 Moondust Silver (Metallic)
Ford Focus C-Max 1.6 TDCI '06 Moondust SIlver (Metalic) - основна - Местоположение: София - Варна - София
- Status: Извън линия
Re: Помощ за профилактика Ford Focus 1.8 TDDI '99
Проблема го реших. Нова батарея. Направиха ми проверка на свещите и няма изгорели. Подгрявам сутрин по 3-ти докато релето каже щрак и паля без никакви грижи.
Каквото и да купиш, все караш FORD !
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
И тия дето гледат все в небето, свършват под земята.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта