проблем като запали вкл перката
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 11 дек 2010, 20:03
- Модел на автомобила: ford focus 2001
- Status: Извън линия
проблем като запали вкл перката
здр колеги имам следния проблем като дам на контакт температурата на водата ми забива в червеното , а после като запаля слиза на студено и вклучва перката , а колата е студена има антифрпиз, колкото и да я карам стрелката не мърда от студеното, а перката не спира.
стрелката на километража също сработва когато си иска но ми обясниха за някъв VSS senzor
Колата е ford focus 1.6 16v z-tech s comby 2000г,
стрелката на километража също сработва когато си иска но ми обясниха за някъв VSS senzor
Колата е ford focus 1.6 16v z-tech s comby 2000г,

- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем като запали вкл перката
Виж къде са ти се допряли кабелите към сензора за температура отгоре върху термостата и ги раздалечи.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 18 юни 2010, 23:57
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001
- Status: Извън линия
Re: проблем като запали вкл перката
Колега аз го имах същия проблем, и се оказа буксата на датчика беше излязла едната клемичка и нямаше контакт с клемата на датчика които се намира между свещите, изкарах буксата и оправих контрите на клемичката и датчика си отчита и перката спря. Пиши за резултата
- vanko
- потребител
- Мнения: 315
- Регистриран: 23 юни 2007, 21:10
- Модел на автомобила: Ford Galaxy-1.9 TDI- 90hp "98;KiA c'eed 1.6 CRDi
- Местоположение: pleven
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем като запали вкл перката
На предната ми кола се беше откачила буксата на температурния датчик и перката постоянно въртеше
.Маистора каза ,че е накакъв сервизен режим това.
.Маистора каза ,че е накакъв сервизен режим това.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 11 дек 2010, 20:03
- Модел на автомобила: ford focus 2001
- Status: Извън линия
Re: проблем като запали вкл перката
грешен дачик
Последна промяна от bobeca1111 на 15 дек 2011, 20:45, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 11 дек 2010, 20:03
- Модел на автомобила: ford focus 2001
- Status: Извън линия
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: проблем като запали вкл перката
Този за охлаждащата течност, който е за горивната смес и за включване на перката е отгоре върху термостата до бобината, този за показанието на стрелката на таблото е отпред отдолу пак на тялото на термостата.
Перката се включва веднага или когато проводниците към този за охлаждащата течност са окъсени някъде, или когато буксата е извадена и/или някой от двата проводника е прекъснат. Или когато е прецакан датчика в съответно или безкрайно високо съпротивление, или почти никакво (при мен например перката се включва при 480 ома)
Перката се включва веднага или когато проводниците към този за охлаждащата течност са окъсени някъде, или когато буксата е извадена и/или някой от двата проводника е прекъснат. Или когато е прецакан датчика в съответно или безкрайно високо съпротивление, или почти никакво (при мен например перката се включва при 480 ома)
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 11 дек 2010, 20:03
- Модел на автомобила: ford focus 2001
- Status: Извън линия
Re: проблем като запали вкл перката
днеска намерих каде се намира Temperature Sensor точно между свещите и като тръгнах да вадя буксата р дачика се счупи явно му е дошло времето поръчах го от мото пфое 61лв и утре като го монтирам ще видим
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта