проблем с генератор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
diksilend
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 фев 2011, 15:03
Модел на автомобила: ford eskort 1.6 16v 95g
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

проблем с генератор

Мнение от diksilend » 22 ное 2011, 22:26

При повече включени консуматори започва леко да свети лампата на акумулатора.Не зарежда повече 13.5в. някакви идеи от какво може да е?
За да не плащате глоби за нарушения, записани от камери по пътищата, се препоръчва да залепите на предното стъкло лепенка с надпис "Рhоtоshор".

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с генератор

Мнение от ЯЛТА » 24 ное 2011, 19:33

Реле-регулатор-сваляне и ремонт, профилактика.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

mag_kiril
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 15 ное 2010, 08:37
Модел на автомобила: Focus
Status: Извън линия

Re: проблем с генератор

Мнение от mag_kiril » 26 ное 2011, 22:28

Преди да хукнеш да сваляш алтернатора - я намокри с вода малко ремъка при включени дълги светлини и виж дали няма да почне да сФири.
Карам бавно.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с генератор

Мнение от ЯЛТА » 26 ное 2011, 23:04

Сваляй сваляй.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
diksilend
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 13 фев 2011, 15:03
Модел на автомобила: ford eskort 1.6 16v 95g
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Re: проблем с генератор

Мнение от diksilend » 02 дек 2011, 18:10

Вий знайте ли къде са го на врели на тоз модел с климатик?
За да не плащате глоби за нарушения, записани от камери по пътищата, се препоръчва да залепите на предното стъкло лепенка с надпис "Рhоtоshор".

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем с генератор

Мнение от ЯЛТА » 03 дек 2011, 01:37

Моя майстор и от корема на крава ще го извади, за твоя не знам.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: проблем с генератор

Мнение от essex » 03 дек 2011, 23:32

Или помпата за климатика или помпата за хидравликата на волата се демонтира защото генератора(алтернатора) е м/у тях :lol: е аз бих казал че по добре е попата на хидравлика за волата защото климатика ще иска пълнене срещу 60 лв сиг, а хидравликата доливане на масло !
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта