Няма габарити и подсветка на таблото - РЕШЕН
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 22 апр 2009, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 115 hp 1996
- Status: Извън линия
Няма габарити и подсветка на таблото - РЕШЕН
Колата е Форд Ескорт 96 г. 1.8 бензин 115к. от известно време ми бяха изчезнали габаритите отпред и отзад, светлините на таблото, зумерът (онова дето бучи когато си забравиш фаровете включени и отвориш вратата), след още известно време останаха само дългите светлини - изчезнаха и фаровете.
Пиша като нова тема защото темата малко се разхвърля.
Проблемът се оказа лостчето не правише добър контакт- причината не е много ясна, може би е нещо в крушките на фаровете или самите габарите, както писа един колега (проверих бушоните, и буксите на конзолата на която са лостчетата и бутона за авариини не беше от там). Прочетох за повдигане на лостчето от където се превключват светлините и с тънка отверка да се изджегърка евентуалният нагар на пластинките, също и сконтактен спрей или wd-40 да се напръска вътре. Не стана и с двете при мен с wd-40 ефекта беше временен и лостчето много грееше.
РЕШЕНИЕ:
Свалих конзолата с лостчетата (махате корите на волана, откачате буксите и развивате едно болче за кръстачка - къса обаче) за да мога да хвана по-добре лостчето (на мигачите) да не го счупя и с една дебела отверка от задният край където не се вижда мъжката го изджегърках (просто няма друг начин) капачето стна на гъз, обаче с едно ножче после леко го поодялках малко (стана оригинално
), напръсках палстинките с wd-40 поразръчках ги с отверката и ги монтирах пак. И... всичко светна - габарити, зумери подсветки.
Няма смисъл да отваряте конзолата - аз я отворих, само ще имате ядове после с бутона за авариините.
После, май това е важно смених и двете крушки на фаровете отпред за да не би да са давали случайно те някакъв проблем, оригинални от МФ Бургас 16 лв. едната
, махнах и крушките на предните габарити защото едната (лявата беше изгоряла, а другата защото не ме кефеше). И за сега няма проблеми, лостчето не грее и всичко работи.
Слагам малко снимки, в лостчето има и пружинки с който трябва да внимавате защото после ако ги няма няма да ви щрака ами ще се върти като хълка.
Пиша като нова тема защото темата малко се разхвърля.
Проблемът се оказа лостчето не правише добър контакт- причината не е много ясна, може би е нещо в крушките на фаровете или самите габарите, както писа един колега (проверих бушоните, и буксите на конзолата на която са лостчетата и бутона за авариини не беше от там). Прочетох за повдигане на лостчето от където се превключват светлините и с тънка отверка да се изджегърка евентуалният нагар на пластинките, също и сконтактен спрей или wd-40 да се напръска вътре. Не стана и с двете при мен с wd-40 ефекта беше временен и лостчето много грееше.
РЕШЕНИЕ:
Свалих конзолата с лостчетата (махате корите на волана, откачате буксите и развивате едно болче за кръстачка - къса обаче) за да мога да хвана по-добре лостчето (на мигачите) да не го счупя и с една дебела отверка от задният край където не се вижда мъжката го изджегърках (просто няма друг начин) капачето стна на гъз, обаче с едно ножче после леко го поодялках малко (стана оригинално

Няма смисъл да отваряте конзолата - аз я отворих, само ще имате ядове после с бутона за авариините.
После, май това е важно смених и двете крушки на фаровете отпред за да не би да са давали случайно те някакъв проблем, оригинални от МФ Бургас 16 лв. едната

Слагам малко снимки, в лостчето има и пружинки с който трябва да внимавате защото после ако ги няма няма да ви щрака ами ще се върти като хълка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 12 госта