Стартерът не завърта
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 мар 2011, 10:58
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 combi
- Status: Извън линия
Стартерът не завърта
Колеги имам проблем с стартерът не завърта когато му подам с контактният ключ или ми се случва по някога да задържа на ключът 5-6секунди и тогава завърта и по някога въобще не върти.проверил съм клемите акомулаторът -зариден не зная дали не е от контактният ключ.Колата е форд мондео 1.8 95г.бензин.Благодаря предварително
- иво г. иванов
- потребител
- Мнения: 915
- Регистриран: 15 авг 2010, 14:31
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 zetec-s 2000 ,renault 19
- Местоположение: Berkoviza , Montana
- Status: Извън линия
Re: Стартерът не завърта
Ако след проверка на клемореда на ключа, проблема продължава извикай ел . техник с мултимер и замерете напреженията
на силовите проводници: от табло до стартера, до ел. блок за управление, от акумулатора . Провери си и релето за запалване. Не си писал дали то цъква след завъртане на контактния ключ.Нарича се още реле на стартера .В блока за предпазители и релета в двигателния отсек се намира някъде в средата, жълто-К4.Пак там може профилактично да
замерите релето захранващо ел . блок на инжекциона- в ъгъла, кафяво- К 46, а при релетата и бушоните под арматурното табло: релето на запалителната с- ма-черно, последното от големите-К 79.
Имах случай с един Fiat Dukato с перфектен акумолатор, здрави релета и стартер, а се оказа, че причината за да не запалва бе в самата плюсова клема, иначе стриктно стегната към извода на батерията .Просто се бе получил окис м/у проводника и клемата му , в самото " легло" където се пристяга кабела и окиса се оказва изолатор.Подобни нарушения на връзките могат да се получат и отдолу на стартера.
Успех !
p. s. : При замерване на релета се търси съпротивление а не напрежение.Ма това техника го знае

на силовите проводници: от табло до стартера, до ел. блок за управление, от акумулатора . Провери си и релето за запалване. Не си писал дали то цъква след завъртане на контактния ключ.Нарича се още реле на стартера .В блока за предпазители и релета в двигателния отсек се намира някъде в средата, жълто-К4.Пак там може профилактично да
замерите релето захранващо ел . блок на инжекциона- в ъгъла, кафяво- К 46, а при релетата и бушоните под арматурното табло: релето на запалителната с- ма-черно, последното от големите-К 79.
Имах случай с един Fiat Dukato с перфектен акумолатор, здрави релета и стартер, а се оказа, че причината за да не запалва бе в самата плюсова клема, иначе стриктно стегната към извода на батерията .Просто се бе получил окис м/у проводника и клемата му , в самото " легло" където се пристяга кабела и окиса се оказва изолатор.Подобни нарушения на връзките могат да се получат и отдолу на стартера.
Успех !
p. s. : При замерване на релета се търси съпротивление а не напрежение.Ма това техника го знае



Не е срамно да не знаеш - срам е да не питаш!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Стартерът не завърта
Свали стартера, разглоби го и почисти всичката мръсотия, която се е насъбрала в него и ще се оправи. Прегледай и при нужда смени четките и втулките.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 мар 2011, 10:58
- Модел на автомобила: ford mondeo 1.8 combi
- Status: Извън линия
Re: Стартерът не завърта
Благодаря ви колеги 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта