ескорд сменено CD ПРОБЛЕМ!
-
- потребител
- Мнения: 60
- Регистриран: 17 яну 2010, 22:01
- Модел на автомобила: VW Golf IV 1.9 TDI 110hp
- Status: Извън линия
ескорд сменено CD ПРОБЛЕМ!
Здравейте, имам следния проблем. Махнах фабричния касетофон(3000 Traffic) на моя Ескорд и си сложих ново CD панасоник което свалих от другата ми кола. И тъй като буксите на новото cd и това на форд са различни си купих преходник и трябваше да режа кабелите и да ги свързвам. видях кои са вързани на другата кола видях тук няколко теми и в крайна сметка стана добре. Но тогава се появи проблема, когато махна ключа от колата и cd-то спре изтрива всички настройки които съм направил, станциите които съм запаметил и т.н. Моля някой за съдействие. Благодаря предварително.
P.S. Свързал съм към cd-to само захранване и маса.
Колата е Ескорд 96 TD комби
P.S. Свързал съм към cd-to само захранване и маса.
Колата е Ескорд 96 TD комби

- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: ескорд сменено CD ПРОБЛЕМ!
Би трябвало да имаш кабел (при мен бе жълт) точно с тази цел. Другия вариант е да вземеш захранване от запалката или часовника за да игнорираш контактния ключ.
- villain
- потребител
- Мнения: 63
- Регистриран: 29 ное 2006, 11:31
- Модел на автомобила: FORD FOCUS COMBI 2002 (DuraTorq-TDCi 1.8L 115PS)
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ескорд сменено CD ПРОБЛЕМ!
В преходника който си купил и си рязъл кабелите намираш (червения и жълтия) кабел и ги връзваш заедно. В момента жълтия кабел е вързан на (АСС+) и за това губи настройките.
По-големият проблем е, че не могат да се направят като фабричните. Пред теб има две възможности на свързване:
1.Като завъртиш ключа на колата изгасва, но ако решиш да си го пуснеш на изгасена кола неможе. - червеният кабел се връзва на (АСС+) а жълтият на (12+)
2.С постоянен (+), но тогава като завъртиш ключа на колата няма да изгасва - червеният кабел се връзва на (12+) и жълтият на (12+)
За предпочитане е втория, но всеки сам решава.
__________________________________________________________________________
(АСС+) - подава +12V само като се завърти ключа на колата и даде на контакт.
(12+) - подава постоянно +12V независимо от положението на контактния ключ.
По-големият проблем е, че не могат да се направят като фабричните. Пред теб има две възможности на свързване:
1.Като завъртиш ключа на колата изгасва, но ако решиш да си го пуснеш на изгасена кола неможе. - червеният кабел се връзва на (АСС+) а жълтият на (12+)
2.С постоянен (+), но тогава като завъртиш ключа на колата няма да изгасва - червеният кабел се връзва на (12+) и жълтият на (12+)
За предпочитане е втория, но всеки сам решава.
__________________________________________________________________________
(АСС+) - подава +12V само като се завърти ключа на колата и даде на контакт.
(12+) - подава постоянно +12V независимо от положението на контактния ключ.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ескорд сменено CD ПРОБЛЕМ!
При мене е свързано по първия начин, и може да работи и на изгасена кола. Напрежението спира в най-крайно положение на ключа. Има обаче положение при което не е на контакт, но си има напрежение на радиото. Мисля, че към +12 отиваше жълт с червено а АСС е червен(пробвай с лампа кой е постоянния и кой прекъсва). Характерно при мене е, че постояния е по-дебел от комутируемия.villain написа:......
1.Като завъртиш ключа на колата изгасва, но ако решиш да си го пуснеш на изгасена кола неможе. - червеният кабел се връзва на (АСС+) а жълтият на (12+)
2.С постоянен (+), но тогава като завъртиш ключа на колата няма да изгасва - червеният кабел се връзва на (12+) и жълтият на (12+)
За предпочитане е втория, но всеки сам решава.
__________________________________________________________________________
(АСС+) - подава +12V само като се завърти ключа на колата и даде на контакт.
(12+) - подава постоянно +12V независимо от положението на контактния ключ.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта