Помощ не пали
- 14Puma
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 28 дек 2008, 11:51
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.4 16V
- Status: Извън линия
Помощ не пали
Здравейте Колеги
Сутринта се опитах да запаля колата Форд Пума но се чуваше само
щракане и лампите на таблото мигат и нищо друго, никакво завъртане.
Възможно ли е да е от студа или скоро сложих Ксенон(възможно ли е той да прави някакъв проблем)?
Към какъв майстор да се обърна.
Много го закъсах че съм до късно на работа а сервизите не работят.
Дайте някакъв съвет какво може да е?
Благодаря предварително
Сутринта се опитах да запаля колата Форд Пума но се чуваше само
щракане и лампите на таблото мигат и нищо друго, никакво завъртане.
Възможно ли е да е от студа или скоро сложих Ксенон(възможно ли е той да прави някакъв проблем)?
Към какъв майстор да се обърна.
Много го закъсах че съм до късно на работа а сервизите не работят.
Дайте някакъв съвет какво може да е?
Благодаря предварително
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Помощ не пали
Акумулатора ти е паднал или са му хлабави клемите.
- 14Puma
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 28 дек 2008, 11:51
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.4 16V
- Status: Извън линия
Re: Помощ не пали
Като светнаха лампите на таблото въобще не се сетих да погледна акумулатора
А възможно ли е Ксенона да е допринесъл за това, че го имам от няколко дена (от китайските)?

А възможно ли е Ксенона да е допринесъл за това, че го имам от няколко дена (от китайските)?
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Помощ не пали
Не мисля, но не съм и убеден.
Знам, че искат голям ток за да стартират и от там нататък са икономични.
Освен да си си играл на изгасен двигател и + това акумулатора ти да си е бил пътник.
Знам, че искат голям ток за да стартират и от там нататък са икономични.
Освен да си си играл на изгасен двигател и + това акумулатора ти да си е бил пътник.
- 14Puma
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 28 дек 2008, 11:51
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.4 16V
- Status: Извън линия
Re: Помощ не пали
Благодаря ти много Колега и за бързия отговор също
Страшно много се надявам да е това, че тук разни приятели ме плашат за алтернатора.
Сега съм на тръни нямам търпение да се прибера да проверя, че сега по тези празници ако остана без кола... Ужас
Мерси отново
Страшно много се надявам да е това, че тук разни приятели ме плашат за алтернатора.
Сега съм на тръни нямам търпение да се прибера да проверя, че сега по тези празници ако остана без кола... Ужас
Мерси отново
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Помощ не пали
Сваляш акумулатора, ако е обслужваем му доливаш ако е нужно, слагаш го на заряд, качваш го обратно на колата и мериш зарядния ток, защото вярно може и алтернатора да е виновен.14Puma написа:Страшно много се надявам да е това, че тук разни приятели ме плашат за алтернатора.
- 14Puma
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 28 дек 2008, 11:51
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.4 16V
- Status: Извън линия
Re: Помощ не пали
Накарах гаджето да го провери и акумулатара свети зелено, значи че си е зареден
А ако е алтернатора, той лесно ли се сменя, скъп ли е?
Възможно ли е да е нещо друго. Чува се само щракане като от искри и лампите на таблото са като в дискотека
дори копчетата за ел. стъклата мигат.
А ако е алтернатора, той лесно ли се сменя, скъп ли е?
Възможно ли е да е нещо друго. Чува се само щракане като от искри и лампите на таблото са като в дискотека
дори копчетата за ел. стъклата мигат.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Помощ не пали
Щом акумулатора е зареден не търси проблем в алтернатора... по-скоро има проблем със стартера.14Puma написа:... и акумулатара свети зелено, значи че си е зареден
...

- tropper
- потребител
- Мнения: 687
- Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Помощ не пали
Какво значи зареден? Зеленото топче не е гаранция.
Мерете го с мултицет.
Трябва без никаква консумация да е над 12,8V и с включени къси да не пада под 12,0V
Подкрепям идеята за слаб акумулатор или лоши връзки при клемите. Ако акумулатора дава нормални напрежения, свалете клемите, почистете ги с шкурка по повърхността отвътре, както и контактите на самия акумулатор. Ако не могат да се притегнат добре, уплътнете с медна пластина или по-добре с влакна от многожилен меден проводник. Често върши работа за притягане и самонарезно винтче за дърво (видия) между клемата и извода на акумултора.
Дори и да е алтернатора, първият проблем е паднал акумулатор. Ако е от алтернатора просто ще го направи пак. След като успеете да запалите, измерете с мултицет напрежението върху акумулатора. При обороти над 2000-2500 трябва да държи 14,3-14,5V. Това ще значи, че зарежда нормално и алтернатора и реле-регулатора са наред.
Мерете го с мултицет.
Трябва без никаква консумация да е над 12,8V и с включени къси да не пада под 12,0V
Подкрепям идеята за слаб акумулатор или лоши връзки при клемите. Ако акумулатора дава нормални напрежения, свалете клемите, почистете ги с шкурка по повърхността отвътре, както и контактите на самия акумулатор. Ако не могат да се притегнат добре, уплътнете с медна пластина или по-добре с влакна от многожилен меден проводник. Често върши работа за притягане и самонарезно винтче за дърво (видия) между клемата и извода на акумултора.
Дори и да е алтернатора, първият проблем е паднал акумулатор. Ако е от алтернатора просто ще го направи пак. След като успеете да запалите, измерете с мултицет напрежението върху акумулатора. При обороти над 2000-2500 трябва да държи 14,3-14,5V. Това ще значи, че зарежда нормално и алтернатора и реле-регулатора са наред.
- 14Puma
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 28 дек 2008, 11:51
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.4 16V
- Status: Извън линия
Re: Помощ не пали
Благодаря ви колеги за отговорите
Довечера ще я закарам да ми проверят акумулатора ако зпали с бутане, че като гледам цените за стартери и алтернатори свят ми се завива
По принцип акумулатора ми се окислява от време на време около клемите, но понеже ми е падал друг път и съм чувал завъртане едвам едвам
и тогава угасва тока например го бях отхвърлил като причина акумулатора. Този диско ефект е новост за мен. Но сега първо ще го изключа на 100% като възможност.
Мерси пак
Довечера ще я закарам да ми проверят акумулатора ако зпали с бутане, че като гледам цените за стартери и алтернатори свят ми се завива
По принцип акумулатора ми се окислява от време на време около клемите, но понеже ми е падал друг път и съм чувал завъртане едвам едвам
и тогава угасва тока например го бях отхвърлил като причина акумулатора. Този диско ефект е новост за мен. Но сега първо ще го изключа на 100% като възможност.
Мерси пак
- 14Puma
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 28 дек 2008, 11:51
- Модел на автомобила: Ford Puma 1.4 16V
- Status: Извън линия
Re: Помощ не пали
Колеги наистина се оказа акумулатора
Казаха ми че бил заминъл напълно
Мерси Много >:D<:
Казаха ми че бил заминъл напълно
Мерси Много >:D<:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта