Програмиране на аларма.
- naskowu
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега, не трябва да прекъсваш кабелите към бутона или прозореца, защото когато решиш да си затвориш прозореца чрез бутона, няма да можеш понеже контактите на релето във модула ще са отворени. Трябва да видиш как се управлява машинката за прозореца- с плюс или с минус и да пуснеш съответния кабел през контактите на релето. Все едно контактите на релето се явяват втори бутон успореден на първия.
- billy_boy
- потребител
- Мнения: 845
- Регистриран: 01 фев 2006, 12:40
- Модел на автомобила: Audi a4 1.8TQ AJL, караше Sierra
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Точно така. Само че машинката се управлява и с + и с - демек обръща се поляритета. Което е проблем всъщност. Защото остава въпроса как да се прекъсне при подаден контакт другия подаден + (който е за релето, ако е прекъснато чрез релето минуса) за да не стане късо като цъкнеш копчето. Ако ме разбираш. Имам предвид че релето се връзва успоредно на копчето демек да приемем че с него ще прекъсваме - значи трябва да му подадем постоянен +. Но когато решим да свалим прозореца с копчето той обръща поляритета и подава намястото на постоянния лус минус и става тегаво. Дано си ме разбрал трябва да се измисли начин да се прекъсва постоянното захранване при подаване на контакт май ще е нужно още някакво реле.naskowu написа:Колега, не трябва да прекъсваш кабелите към бутона или прозореца, защото когато решиш да си затвориш прозореца чрез бутона, няма да можеш понеже контактите на релето във модула ще са отворени. Трябва да видиш как се управлява машинката за прозореца- с плюс или с минус и да пуснеш съответния кабел през контактите на релето. Все едно контактите на релето се явяват втори бутон успореден на първия.


- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Програмиране на аларма.
Знам ,че темата е на 10 години.Ама имам същата аларма и се боря с това автоматично заключване защото ме дразни..Ако вратата не е отворена или няма контакт се заключва сама.. Как да изключа тази функция?
- naskowu
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 19 окт 2005, 00:14
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Програмиране на аларма.
Колега, виж схемата от линка по долу.
http://topspeed.bg/album/a733ee27796afb ... bea5cc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
За да махнеш тези функции трябва да изключиш starter disable relay релето което прекъсва запалването. И не само да го махнеш (ако е на куплунг) а да прекъснеш връзката на кабела червено/черно от алармата и кабела коЙто идва от контактния ключ. Тоест двата кабела от алармата червено /черно и бяло/червено трябва да останат свободни. Успех
http://topspeed.bg/album/a733ee27796afb ... bea5cc.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
За да махнеш тези функции трябва да изключиш starter disable relay релето което прекъсва запалването. И не само да го махнеш (ако е на куплунг) а да прекъснеш връзката на кабела червено/черно от алармата и кабела коЙто идва от контактния ключ. Тоест двата кабела от алармата червено /черно и бяло/червено трябва да останат свободни. Успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта