пак проблем с това моторче за празен ход
- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
пак проблем с това моторче за празен ход
Колеги знам , че темата е обсъждана много и съм изчел всичко във форума... ама дали на някой му се случвало следното.
Като е мокро, влажно и студено всичко е ок. Паля на студено 1200 об държи докато загрее и заспива на 900. Сега като се оправи малко времето и започна... паля аха да задържи на 1200 и падне 500 об, че даже и гасне. Сменил съм моторчето и темп. датчика този за компа. Дайте някакъв съвет, защото се убедих, че дори и на диагностика този проблем не може да се открие? ескорт 1,6 16V
Като е мокро, влажно и студено всичко е ок. Паля на студено 1200 об държи докато загрее и заспива на 900. Сега като се оправи малко времето и започна... паля аха да задържи на 1200 и падне 500 об, че даже и гасне. Сменил съм моторчето и темп. датчика този за компа. Дайте някакъв съвет, защото се убедих, че дори и на диагностика този проблем не може да се открие? ескорт 1,6 16V
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
Виж си маркучите на вакуумните линии, може да има някой нацепен.
Провери си и свещите, ако има някоя с различен цвят от другите може да имаш прегорял клапан.
Провери си и свещите, ако има някоя с различен цвят от другите може да имаш прегорял клапан.

-
- потребител
- Мнения: 108
- Регистриран: 17 фев 2008, 15:58
- Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 16V ,97г.,Zetec
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
Уплаши го колегата с тия клапани 
Дето се вика това е най-лошият вариант,който може да се случи.
Провери си вакуумите около смукателните колектори,направи един ресет профилактично на компютъра,почисти си дроселовата клапа,МАФ-а и него,ако не е чистен скоро.
Това са елемнтарните неща,които можеш и сам да направиш.
Успех,колега!

Дето се вика това е най-лошият вариант,който може да се случи.

Провери си вакуумите около смукателните колектори,направи един ресет профилактично на компютъра,почисти си дроселовата клапа,МАФ-а и него,ако не е чистен скоро.
Това са елемнтарните неща,които можеш и сам да направиш.
Успех,колега!
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
На съм искал да го плаша
Наистина това е най-лошия вариант, но се открива най-лесно - или по цвета на свещите или с мерене на компресията.
Пък и не е чак толкова черен дявола, лошото е ако се кара така повечко... може да спече сегмент.

Пък и не е чак толкова черен дявола, лошото е ако се кара така повечко... може да спече сегмент.

- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
Колеги аз съм врътнал на тази кола около 30 000 почти все така щото оригиналното моторче го чистих 2 пъти и накрая ми писна и го смених.Свещите съм ги сменил преди 10000, ама маистора каза че неса зле и старите. Смених ги със същите. Съмнявам се да е клапан. Мисълта ми беше защо като е влажно е добре а пък иначе се цака.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
Колега, кой "температурен датчик за компа си сменил" ? За стабилни обороти на празния ход компа ползва информация от датчика за температурата на антифриза (не този който е за стрелката на таблото) и датчика за температурата на входящия въздух (разположен някъде по кутията на въздушния филтър, не знам как е на вашите двигатели). Но след като е добре при влажно време, то твърде вероятно е да има лоша връзка в електрическата верига, купи си Контактен спрей вади куплунзите наред и пръскай.
- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
колата се скапа тотал. пали но не дъжи обороти. трябва да падавам газ зада я поддържам. двигателя работи равномерно като подавам газ. не трепери не припуква. незнам вече ... почти съм се отчаял 

-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
Колега, както писа колегата samsung_bg - Виж си маркучите на вакуумните линии, може да има някой нацепен, или пък изваден - както го описваш проблема на това прилича най-много, огледай внимателно смукателния колектор отзад от към купето.
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 24 дек 2008, 09:24
- Модел на автомобила: ford fiesta
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
аз имах същия проблем с оборотите.самият датчик можи да го разглобиш и да го почистиш внимателно със спеи за каборатор/ще ти трябват и клечки за уши/.след това го монтираш обратно.на реиката има датчик за налягане на гориво.когато дадеш на контакт през него не трябва да минава гориво,дори и когато запалиш.ако тече гориво значи е изтървал и трябва да го смениш/за предпочитане втора употреба 20 лв., ново 150лв./.
- ivocsim
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 28 фев 2006, 13:07
- Модел на автомобила: escort 1,6 16 v Zetec 1998
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
Колеги, до някъде реших проблема. Спрея оправи всичко. Напръках всички куплонзи при двигателя и ок. НО пак от време на време на студено палене ми прави проблем. Така като попрочетох и друго писано из форума може и от свещи и кабели, и темп. датчик, и VSS и т. н.
А моторчето на празен ход регулира подаването на въздух на празен ход.

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
А той е един скапан клапан.ivocsim написа: А моторчето на празен ход регулира подаването на въздух на празен ход.
Няма ротори, статори и червяци както е било едно време.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 яну 2009, 22:02
- Модел на автомобила: Fod Escort `94 комби
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
Здравейте,
Аз също имам проблем с промяната в оборотите и това, че колата ми сама се форсира. Изчетох куп неща и е ясно, че сама не мога да се справя. Моля, препоръчайте ми сервиз, където да открият проблема/проблемите. Ходих вече при един автомонтьор, но той твърди, че заради дупка в тръбата на ауспуха, не може да диагностицира. И в тази връзка, къде могат да ми сменят само тази тръба? Колата е Форд Ескорт `94 - комби, моноинжекция.
Аз също имам проблем с промяната в оборотите и това, че колата ми сама се форсира. Изчетох куп неща и е ясно, че сама не мога да се справя. Моля, препоръчайте ми сервиз, където да открият проблема/проблемите. Ходих вече при един автомонтьор, но той твърди, че заради дупка в тръбата на ауспуха, не може да диагностицира. И в тази връзка, къде могат да ми сменят само тази тръба? Колата е Форд Ескорт `94 - комби, моноинжекция.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
ако си попърниш коректно профила все някой ще ти помогне за сервиз
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 яну 2009, 22:02
- Модел на автомобила: Fod Escort `94 комби
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
Не разбирам, какъв е проблема в профила ми. Не се заяждам, кажете, какво липсва или е некоректно.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4783
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
проблема поне до вчера ти беше ,че на местоположение не пишеше София ,а беше празно
както и да е
ако си в района около Младост мога да ти препоръчам 2 места
Уеб-сайт:
http://www.pitstopBG.com" onclick="window.open(this.href);return false; обаждаш се по телефона и се разбирата
другото място е до магазин фантастико в мл.4 има сервиз ,там за диагностика и почистване взимат 45 лв-поне на мен толкова ми взеха
за това ли става дума-виж моята снимка
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... %B4#p37475" onclick="window.open(this.href);return false;
както и да е
ако си в района около Младост мога да ти препоръчам 2 места
Уеб-сайт:
http://www.pitstopBG.com" onclick="window.open(this.href);return false; обаждаш се по телефона и се разбирата
другото място е до магазин фантастико в мл.4 има сервиз ,там за диагностика и почистване взимат 45 лв-поне на мен толкова ми взеха
за това ли става дума-виж моята снимка
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... %B4#p37475" onclick="window.open(this.href);return false;
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 яну 2009, 22:02
- Модел на автомобила: Fod Escort `94 комби
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
Не, при мен проблемите са следните:
- при преход от висока към ниска предавка, оборотите се увеличават до около 3000 и остават така докато автомобила не остане в покой. По-бързо спадат, ако натисна съединител /пак при спрял автомобил/;
- при изключване от скорост, т.е. празен ход, положението е същото,
- понякога обаче при изключване от скорост, оборотите падат и аха-аха да угасне. Понякога дори угасва.
Установих, че във влажно време, автомобилът се държи добре.
Преди два месеца бях в Мото Пфое за диагностика. Противно на очакванията ми, ми казаха, че всико е О.К. Бяха сменили някакви кабели, защото били напукани и ми казаха, че ако продължи да гаснее автомобила, значи проблемът е в потенциометъра. Миналата седмица, един младеж /невероятен мърляч, междудругото/ ми каза, че никъде няма да ми направят диагностика, заради дупката в тази тръба на ауспуха, както и че ако си оправя ауспуха, ще си реша гореописаните проблеми. Моя колежка ми препоръча сервиз Дунев, но тя е по-руса от мен
Иначе работя в център, а живея в Надежда, но по-важно е да получа някакви референции.
- при преход от висока към ниска предавка, оборотите се увеличават до около 3000 и остават така докато автомобила не остане в покой. По-бързо спадат, ако натисна съединител /пак при спрял автомобил/;
- при изключване от скорост, т.е. празен ход, положението е същото,
- понякога обаче при изключване от скорост, оборотите падат и аха-аха да угасне. Понякога дори угасва.
Установих, че във влажно време, автомобилът се държи добре.
Преди два месеца бях в Мото Пфое за диагностика. Противно на очакванията ми, ми казаха, че всико е О.К. Бяха сменили някакви кабели, защото били напукани и ми казаха, че ако продължи да гаснее автомобила, значи проблемът е в потенциометъра. Миналата седмица, един младеж /невероятен мърляч, междудругото/ ми каза, че никъде няма да ми направят диагностика, заради дупката в тази тръба на ауспуха, както и че ако си оправя ауспуха, ще си реша гореописаните проблеми. Моя колежка ми препоръча сервиз Дунев, но тя е по-руса от мен

Иначе работя в център, а живея в Надежда, но по-важно е да получа някакви референции.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 яну 2009, 22:02
- Модел на автомобила: Fod Escort `94 комби
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
А за колата ми: тя е с по-простия двигател (ако правилно си спомням е осем цилиндров) и е 1.4 моноинжекция. Само бензин, без газ. Това, което ми направи днес впечатление е, че нивото на моторното масло е над мах. Сменях го в края на март и е на не повече от 2000 км. Проверявах го при студен двигател и почти равно място.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 13 яну 2009, 22:02
- Модел на автомобила: Fod Escort `94 комби
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: пак проблем с това моторче за празен ход
Смених си средното гърне и тръбата до него и колата ми вече се държи прилично. Сега е на изпитателен срок от една седмица.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта