Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Nedkych
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 30 ное 2006, 18:08
Модел на автомобила: Ford escort 1.6 efi cvh 105 hp.
Местоположение: Търговище
Status: Извън линия

Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.

Мнение от Nedkych » 26 мар 2008, 19:41

Здравейте на всички във форума. Значи въпросът ми е следният: Миналата година си купих нов акумолатор български за някъде около 100 лв ми излезе със датчик или както му викат око. Слагам го аз в колата джитках наляво надясно не много. Падна снега и аз заземих така да се каже колата на едно мясно ма са е.а в тиквата не откачих акумолатора да кажем два месеца стоя колата така акумолатора в1тре. И естествено напрежението падна. Няма централно няма аларма няма дяволи. Един слънчев ден откачам акумолатора и гледам окото. цветовете са три зенено за зареден акумолатор черно ако е за зареждане а бяло (не можах да го преведа от английски ма май че е нещо лошо) окото беше черно. Меря напрежението 2,2V ужас. Преди време мои колеги ми бяха казали че паднели под 6V pocva да сулфатизира вътре и акумолатора умира бавно. Заредих го аз на малък ток към 0,5А ток на зареждане стоя така към 24 часа и горница. Откачам меря 12.2V слагам в колата паля за сега няма проблем. Страх ме е като минат няколко дена коакво ще стане. Спорет вас оспях ли да го прецакам добре. И друго колко време е нормално да държи акумолатора като не барам колата да кажем.

Потребителски аватар
maxpoint
потребител
потребител
Мнения: 1265
Регистриран: 30 юли 2007, 14:11
Модел на автомобила: Черният лебед и бялата лястовица....
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.

Мнение от maxpoint » 26 мар 2008, 23:04

Колега ако си го зареждал с 0,5 ампера /24 часа не си заредил нищо-само си го възбудил и надали ще изкара много >:D<:
Трябва да можеш да псуваш,но не може да псуваш където не трябва /maxpoint/

Потребителски аватар
OhljovchO
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 15 дек 2007, 20:04
Модел на автомобила: Ford Focus МК2 1.6 Duratec 100HP, 2005г. с газов инжекцион
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.

Мнение от OhljovchO » 27 мар 2008, 08:44

Ако имаш дълъг път акумулатора ще се зареди сам. Ако го караш на кратки разстояния обаче е хубаво да си го заредиш хубаво.

Проста формулка за зареждането.
Акумулатор 75 Амперчаса ако е тотално паднал трябва да се зарежда с 1 ампер ток 75 часа за да се акумулират в него 1х75=75 Амперчаса.
Не е точно щото винаги остава заряд в акумулатора и никога не е разреден до край. Но все пак 24 часа с 0.5 ампера са си 12 амперчаса :)

Потребителски аватар
Nedkych
потребител
потребител
Мнения: 22
Регистриран: 30 ное 2006, 18:08
Модел на автомобила: Ford escort 1.6 efi cvh 105 hp.
Местоположение: Търговище
Status: Извън линия

Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.

Мнение от Nedkych » 27 мар 2008, 10:34

Да кажем че с каране ша го докарам ако е така. Мисълта ми е дали са големи щетите от толкова време стоял разреден.

Panteley
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 14 апр 2008, 13:52
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1995 g. Chia, 2.0 i, 16V, 100 kw, 136 PS
Местоположение: гр. Костинброд, palugry@abv.bg
Status: Извън линия

Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.

Мнение от Panteley » 17 апр 2008, 13:39

Здравейте. Имам Форд Мондео 2.0 16V 100 kw 136 ps. На таблото ми светна оранжева лампа с нарисуван на нея гаечен ключ. Заредих акумулатора и лампата угасна. Дали тази оранжева светлина и ключ не ме подсеща да си купя нов акумулатор.

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.

Мнение от Peet » 17 апр 2008, 14:01

По скоро си "ресетнал" компа, като си свалил акумулатора. А за този гаечен ключ на таблото има тема във форума.

Panteley
потребител
потребител
Мнения: 54
Регистриран: 14 апр 2008, 13:52
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1995 g. Chia, 2.0 i, 16V, 100 kw, 136 PS
Местоположение: гр. Костинброд, palugry@abv.bg
Status: Извън линия

Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.

Мнение от Panteley » 18 апр 2008, 11:39

Коя точно тема е?

Потребителски аватар
OhljovchO
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 15 дек 2007, 20:04
Модел на автомобила: Ford Focus МК2 1.6 Duratec 100HP, 2005г. с газов инжекцион
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Пак за акумолатор. Дали оспях да го прецакам.

Мнение от OhljovchO » 18 апр 2008, 14:28

Re: Тромаво Mondeo...

Мнениеот GOSPODIN на Съб 08 Яну, 2005 4:30
Отговарям на това , което знам със сигурност: Оранжевият ключ се загасява, като се свали жабката( като се отвори се издърпва напред и се откача много лесно) и вдясно в дупката се намира правоъгълен бутон със същия знак(гаечен ключ) . Ключа на запалването се дава на контакт и се натиска този бутон и се задържа за минимум 4-5 сек. и лампичката загасва за 15000 км. Това е направено само за подсещане , че колата на всеки 15000 изминати км. трябва да влезе в сервиз за диагностика.
Все пак опитай се следващия път да използваш функцията "Разширено търсене"

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта