май си презаредих акумулатора :(
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
май си презаредих акумулатора :(
Ми престарах се 
Оня ден кога отпрах картера ме влачиха на фарове и аварийни, съответно на изгасен двигател.
Лежа ранена 7 дена на паркинга.
Като намерих картер пак я влачихме на фарове и аварийни.
Сега цяла седмица нямаме работа и се въртим около колите и доста слушах музика в моята.
Викам си я да го прегледам.
Меря гъстота и ми показа, че е критично ниска.
Ае на заряд.
Меря сутринта - пак зле.
По поведение в автомобила оплаквания нямам. Ма що па толкоз ниска гъстотата?
Ае викам си тоя нов-нов ще мре мноо странно.
Свалих го тази вечер пак да полежи в интензивното.
Лигавих се с cenzor цяла вечер в ICQ-то и ми хрумна, че май съм мноо прост.
Мерил съм кофти!!!
Акумулатора ми е презареден
Гъстотата му е прекалено вискока- над 1,3
44Ah е
До последно гледам се помпеше с 1,8 ампера
Веднага след откачане на клемите от заряд показа 14V
Идей?
Предположения ?
На църква да го водя ли ?
На 1 годинка е горкичкия

Оня ден кога отпрах картера ме влачиха на фарове и аварийни, съответно на изгасен двигател.
Лежа ранена 7 дена на паркинга.
Като намерих картер пак я влачихме на фарове и аварийни.
Сега цяла седмица нямаме работа и се въртим около колите и доста слушах музика в моята.
Викам си я да го прегледам.
Меря гъстота и ми показа, че е критично ниска.
Ае на заряд.
Меря сутринта - пак зле.

По поведение в автомобила оплаквания нямам. Ма що па толкоз ниска гъстотата?
Ае викам си тоя нов-нов ще мре мноо странно.
Свалих го тази вечер пак да полежи в интензивното.
Лигавих се с cenzor цяла вечер в ICQ-то и ми хрумна, че май съм мноо прост.
Мерил съм кофти!!!
Акумулатора ми е презареден

Гъстотата му е прекалено вискока- над 1,3
44Ah е
До последно гледам се помпеше с 1,8 ампера
Веднага след откачане на клемите от заряд показа 14V
Идей?
Предположения ?
На църква да го водя ли ?

На 1 годинка е горкичкия

Последна промяна от paci на 01 мар 2008, 00:28, променено общо 2 пъти.
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Оловният акумулатор със хубаво зарядно - трудно ще го презаредиш.
не се притеснявай.
Ако като го натовариш с фаровете например при неработщ двигател, напрежението не спада под 12V няма страшно.Е може да си му съкраил малко живота, но не се коси. Напълно зареденият нa 100% оловен акумулатор на празен ход e 14.4V.
не се притеснявай.
Ако като го натовариш с фаровете например при неработщ двигател, напрежението не спада под 12V няма страшно.Е може да си му съкраил малко живота, но не се коси. Напълно зареденият нa 100% оловен акумулатор на празен ход e 14.4V.
- eekset
- потребител
- Мнения: 168
- Регистриран: 02 май 2007, 11:56
- Модел на автомобила: три две нула
- Местоположение: big city lights
- Status: Извън линия
"Оловният акумулатор със хубаво зарядно - трудно ще го презаредиш"
особено само за един път.
вредните неща убиват, ако с тях се прекалява.
[/quote]
особено само за един път.
вредните неща убиват, ако с тях се прекалява.
[/quote]
http://i.data.bg/08/01/21/770926_orig.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 04 авг 2006, 10:40
- Модел на автомобила: fiesta 1.25 16v zetec-s 75кс 99г
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
При зареждене на оловен акумулатор напрежението му се повишава до 15,6-16V,а гъстотата на електрилита до 1,28. Най-вероятно повишената концетрация се дължи на повишено напрежение поради неизправен релерегулатор.Напрежението върху клемите на акумулатора при работещ двигател трябва да е точно 14V. Гъстотата се коригира в края на зареждането чрез доливане на дестилирана вода до 1,28.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Слагай и карай, оловен акумулатор се прецаква със висок заряден ток а не с еднократно презареждане, ако е системно е друго и пак проблема идва от това че при презареждане водата извира и плочите остават на сухо. Виж ако иска доливане, долей и карай.
Ти цял картер попиля та един акумулатор ли ще те стресне?
Ти цял картер попиля та един акумулатор ли ще те стресне?

Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 30 дек 2007, 23:42
- Модел на автомобила: siera 2.0i 4х4
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
От къде?tonitoniton написа:акомулатора не се мери веднага след като го свалиш
Гледам из мненията, че не сте разбрали, че със зарядно в къщи я свърших тази работа.
Повечето сте ми писали на автомобила кое как.
Там мисля че на 6 всичко.
Турил съм го, карам с него па ше го сваляме пак да видим.
На следващото сваляне ако има мътилка вътре ще е ясна работата

- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Бухаха
Абе да ти кажа честно не искам да се скапва.
Незнам дали е още в гаранция. Не се изплаших толкоз за да ровя за гаранцията.
Не искам да се скапва, че кога го купих нямаше проблеми,
казвам това искам, плащам и бегам.
След 10 дена трябваше да ида да направят проверка как е и как ми е инсталацията.
Такава постановка ми направиха, че ме заплашиха един вид, че няма да ми уважат гаранцията ако се наложи, защото бил малък за моя двигател.
Един по-възрастен беше когато го купих, нищо не каза. На проверката имаше и един по-млад който се караше с един мaнгал преди мен. Като свърши със циганина, продължи така натопорчен и с мен.
Изрових книжката
Да 24 месеца пише на корицата, че е гаранцията.
Това което каза sergo за доливане в края на зареждането го прочетох и в книжката.
Ех деева маа му начи можеше да му капна леко и да го изчакам и да не се тормозя толкоз.
Тия дни съм пак "ваканция" и може пак да го погледна.
Препоръчаха ми да го наглеждам !!! Затова се престарах


Абе да ти кажа честно не искам да се скапва.
Незнам дали е още в гаранция. Не се изплаших толкоз за да ровя за гаранцията.
Не искам да се скапва, че кога го купих нямаше проблеми,
казвам това искам, плащам и бегам.
След 10 дена трябваше да ида да направят проверка как е и как ми е инсталацията.
Такава постановка ми направиха, че ме заплашиха един вид, че няма да ми уважат гаранцията ако се наложи, защото бил малък за моя двигател.
Един по-възрастен беше когато го купих, нищо не каза. На проверката имаше и един по-млад който се караше с един мaнгал преди мен. Като свърши със циганина, продължи така натопорчен и с мен.

Изрових книжката

Това което каза sergo за доливане в края на зареждането го прочетох и в книжката.
Ех деева маа му начи можеше да му капна леко и да го изчакам и да не се тормозя толкоз.
Тия дни съм пак "ваканция" и може пак да го погледна.
Препоръчаха ми да го наглеждам !!! Затова се престарах

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта