алтернатор-акумулатор
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
алтернатор-акумулатор
Момчета дайте по-едно мнение имам много яки съмнения че сие заминал акумулатора ми, но все пак :
запалвам след което напрежението е 14,35 волта . и уж всичко е наред, но пускам фаровете и се започва 14,2 ...14,00...13,8......до 13,6 и на другия ден трябва да търся ток , може ли по=някакъв начин да ми е повреден алтернатора (някой диод или диоди) и да е***а майката мна акумулатора?????????? как мислите.
От непочистените пътища в София след като замръзнаха имам следната печалба -ударил съм в някоя ледена бучка плюсовата клема на стартера и познайте ... + на акумулатора на маса станах целия във вода докато разбера защо всичко загасна ............................................мъка.........
запалвам след което напрежението е 14,35 волта . и уж всичко е наред, но пускам фаровете и се започва 14,2 ...14,00...13,8......до 13,6 и на другия ден трябва да търся ток , може ли по=някакъв начин да ми е повреден алтернатора (някой диод или диоди) и да е***а майката мна акумулатора?????????? как мислите.
От непочистените пътища в София след като замръзнаха имам следната печалба -ударил съм в някоя ледена бучка плюсовата клема на стартера и познайте ... + на акумулатора на маса станах целия във вода докато разбера защо всичко загасна ............................................мъка.........
- to6kooo
- потребител
- Мнения: 213
- Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
- Местоположение: варна
- Status: Извън линия
Първо ще те питам някой друг въпрос
лампата със символ акумулатор свети ли при контакт и след запалване изгасва ли категорично или се опитва да мъждука? Питам защото има хора които мислят че има проблем със зареждането само когато свети и им вади очите,обаче ако въобще не светва значи пак има проблем!

-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 13 авг 2007, 13:59
- Модел на автомобила: Mondeo II GLX Hatchback 1.8i 16V (115 hp)
- Status: Извън линия
Аз имам абсолютно същия проблем на другата ми кола. Имам съмнение, че алтернаторния ремък приплъзва, но нито свири, нито се вижда да приплъзва. Ремъкът няма следи от износване.
Ще го натегна този уикенд и след това ще разбера дали в него е причината.
Иначе свалях алтернатор, занесох да го мерят го и казаха, че всичко му е било наред.
Ще го натегна този уикенд и след това ще разбера дали в него е причината.
Иначе свалях алтернатор, занесох да го мерят го и казаха, че всичко му е било наред.
- penataa
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 17 май 2006, 12:48
- Модел на автомобила: escort 92
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
ОСМА година карам тази кола, винаги свети на контакт и е гаснела категорично след запалване не ми мигат фарове осветление и т.н. ама акумулатора загина.to6kooo написа:Първо ще те питам някой друг въпрослампата със символ акумулатор свети ли при контакт и след запалване изгасва ли категорично или се опитва да мъждука? Питам защото има хора които мислят че има проблем със зареждането само когато свети и им вади очите,обаче ако въобще не светва значи пак има проблем!
преди години борих такъв проблем на един дизелов алтернатор пробили два диода и дърпа постоянно 3 ампера за възбуждане и лампата на таблото не светва а акакумулатора кляка ,но го преборих сега ме интересува някаква проверка нещо лесно без сваляне на алтернатора
че в тея условия зимни ме наляга мързелллллллллл
На мен ми умират секциите(клетките) на акумулатораLZ0 написа:Аз имам абсолютно същия проблем на другата ми кола. Имам съмнение, че алтернаторния ремък приплъзва, но нито свири, нито се вижда да приплъзва. Ремъкът няма следи от износване.
Ще го натегна този уикенд и след това ще разбера дали в него е причината.
Иначе свалях алтернатор, занесох да го мерят го и казаха, че всичко му е било наред.
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Днес на един Голф дизел мерим такива работи в тази насока.
Палим кенефа, меря и показва че е трагедия.
Някой се усети така както е запалил да откачат клемите (на кенефа може), меря пак на клемите всичко е ток без акумулатор. Меря само акумулатора ми и той рапортува че е наред. Вадя уреда за гъстота, меря и .. смърт.
Окачваме клемите пак и трагедията е същата. Мъчи се да го зарежда!
П.С. Гранция нищо не разбрахте!
Палим кенефа, меря и показва че е трагедия.
Някой се усети така както е запалил да откачат клемите (на кенефа може), меря пак на клемите всичко е ток без акумулатор. Меря само акумулатора ми и той рапортува че е наред. Вадя уреда за гъстота, меря и .. смърт.
Окачваме клемите пак и трагедията е същата. Мъчи се да го зарежда!
П.С. Гранция нищо не разбрахте!
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе мисля че те разбрах, не знам какъв е бил голфа, но за ескорт моно или EFI, не се свалят има махат клемите на акумулатора при запален двигател. Ето това е от книгата за Ескорт/ Орион, която сканирана и качена във форума, не знам как се копира от pdf и затова го копнах в word.paci написа: П.С. Гранция нищо не разбрахте!
- Прикачени файлове
-
- Doc1.doc
- (155.5 KБ) Свален 244 пъти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта