алтернатор-акумулатор

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
penataa
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 17 май 2006, 12:48
Модел на автомобила: escort 92
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

алтернатор-акумулатор

Мнение от penataa » 09 яну 2008, 20:54

Момчета дайте по-едно мнение имам много яки съмнения че сие заминал акумулатора ми, но все пак :
запалвам след което напрежението е 14,35 волта . и уж всичко е наред, но пускам фаровете и се започва 14,2 ...14,00...13,8......до 13,6 и на другия ден трябва да търся ток , може ли по=някакъв начин да ми е повреден алтернатора (някой диод или диоди) и да е***а майката мна акумулатора?????????? как мислите.

От непочистените пътища в София след като замръзнаха имам следната печалба -ударил съм в някоя ледена бучка плюсовата клема на стартера и познайте ... + на акумулатора на маса станах целия във вода докато разбера защо всичко загасна ............................................мъка.........

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Мнение от to6kooo » 09 яну 2008, 23:26

Първо ще те питам някой друг въпрос :D лампата със символ акумулатор свети ли при контакт и след запалване изгасва ли категорично или се опитва да мъждука? Питам защото има хора които мислят че има проблем със зареждането само когато свети и им вади очите,обаче ако въобще не светва значи пак има проблем!

LZ0
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 13 авг 2007, 13:59
Модел на автомобила: Mondeo II GLX Hatchback 1.8i 16V (115 hp)
Status: Извън линия

Мнение от LZ0 » 10 яну 2008, 11:15

Аз имам абсолютно същия проблем на другата ми кола. Имам съмнение, че алтернаторния ремък приплъзва, но нито свири, нито се вижда да приплъзва. Ремъкът няма следи от износване.
Ще го натегна този уикенд и след това ще разбера дали в него е причината.
Иначе свалях алтернатор, занесох да го мерят го и казаха, че всичко му е било наред.

Потребителски аватар
penataa
потребител
потребител
Мнения: 105
Регистриран: 17 май 2006, 12:48
Модел на автомобила: escort 92
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от penataa » 10 яну 2008, 12:49

to6kooo написа:Първо ще те питам някой друг въпрос :D лампата със символ акумулатор свети ли при контакт и след запалване изгасва ли категорично или се опитва да мъждука? Питам защото има хора които мислят че има проблем със зареждането само когато свети и им вади очите,обаче ако въобще не светва значи пак има проблем!
ОСМА година карам тази кола, винаги свети на контакт и е гаснела категорично след запалване не ми мигат фарове осветление и т.н. ама акумулатора загина.

преди години борих такъв проблем на един дизелов алтернатор пробили два диода и дърпа постоянно 3 ампера за възбуждане и лампата на таблото не светва а акакумулатора кляка ,но го преборих сега ме интересува някаква проверка нещо лесно без сваляне на алтернатора
че в тея условия зимни ме наляга мързелллллллллл

LZ0 написа:Аз имам абсолютно същия проблем на другата ми кола. Имам съмнение, че алтернаторния ремък приплъзва, но нито свири, нито се вижда да приплъзва. Ремъкът няма следи от износване.
Ще го натегна този уикенд и след това ще разбера дали в него е причината.
Иначе свалях алтернатор, занесох да го мерят го и казаха, че всичко му е било наред.
На мен ми умират секциите(клетките) на акумулатора

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Мнение от to6kooo » 10 яну 2008, 19:59

Ами тогава провери напрежението(когато започне да умира),директно на плюса на генератора,да не би да има лоша връзка и при товар да става спад,същото се отнася и за масата.Иначе няма друг вариант-генератора вън и проверка на диодите и регулатора на напрежението.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 10 яну 2008, 23:01

Днес на един Голф дизел мерим такива работи в тази насока.
Палим кенефа, меря и показва че е трагедия.
Някой се усети така както е запалил да откачат клемите (на кенефа може), меря пак на клемите всичко е ток без акумулатор. Меря само акумулатора ми и той рапортува че е наред. Вадя уреда за гъстота, меря и .. смърт.
Окачваме клемите пак и трагедията е същата. Мъчи се да го зарежда!

П.С. Гранция нищо не разбрахте!

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 11 яну 2008, 10:11

paci написа: П.С. Гранция нищо не разбрахте!
Абе мисля че те разбрах, не знам какъв е бил голфа, но за ескорт моно или EFI, не се свалят има махат клемите на акумулатора при запален двигател. Ето това е от книгата за Ескорт/ Орион, която сканирана и качена във форума, не знам как се копира от pdf и затова го копнах в word.
Прикачени файлове
Doc1.doc
(155.5 KБ) Свален 244 пъти

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта