Немски-БЛЯК! предпазен клапан на бенз. помпа
- cossy
- потребител
- Мнения: 4564
- Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
- Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
- Status: Извън линия
Немски-БЛЯК! предпазен клапан на бенз. помпа
Абе гледам си тази лепенка на сенника и се чудя кфо толко да внимавам с нея 

- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето ти и превода на немския БЛЯК
ВНИМАНИЕ
Този автомобил е оборудван с допълнителен прекъсвач за сигурност за изключване на бензиновата помпа.
Когато този прекъсвач се задейства без причина, моторът не може да се стартира или ще спре да работи.
Информация за деактивирането му, ще намерите в упътването на автомобила.
Туй то




Този автомобил е оборудван с допълнителен прекъсвач за сигурност за изключване на бензиновата помпа.
Когато този прекъсвач се задейства без причина, моторът не може да се стартира или ще спре да работи.
Информация за деактивирането му, ще намерите в упътването на автомобила.
Туй то


- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
:)
Абсолютно... При удар спира притока на бензин за да не стане пожар... доколкото знам и състезателните коли са оборудвани с такава система.
Аз преди време май бях писал каде е копчето
То не е за крадци и затова пише в книжката къде се намира
Та... в краката на шофьора от ляво на кората има дупка. Вътре е и копчето... Само че не е с натискане директно, а като бръкнеш мисля се натиска надолу...
Ще проверя...
Поздрави,
la4o
Аз преди време май бях писал каде е копчето


Ще проверя...
Поздрави,
la4o
- la4o
- потребител
- Мнения: 2269
- Регистриран: 19 яну 2005, 10:59
- Модел на автомобила: Mondeo '07 2.0 TDCi
- Местоположение: София, център
- Контакти:
- Status: Извън линия
истината :)



Поздрави,
la4o
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: истината :)
Браво ла4о *00132* , пускай всеки ден по една страничка и скоро ще имаме цялото ръководство качено на форума и ще има много *00107*!la4o написа:за да няма недоверие
Небойте се роби Спартак е с вас!
- поната
- потребител
- Мнения: 102
- Регистриран: 17 сеп 2005, 17:48
- Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi94. Форд торнео-транзит 07 Tdci 130hp. Яде спортни хонди за закуска, вечер кот има.
- Местоположение: Burgas
- Status: Извън линия
Аз един ден нещо блъсках по капачето да го затворя(което е в дясноот шофера)и.... и на бенц неще и неще само на газ. Брееее ко да прая сего и на майстора то небяха мерене на помпи, дюзи тн и най накрая са сети че има исключвател на гориво подавенето
И така направо го махна щото според него той бил почти за еднократна употреба и щя да прави проблеми. И така не ритайте вашия Форд като ви скъсява нервичките. 


- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
нее верно колега,груба грешка си направл като си го изключил.Газовата има клапан който прекъсва притока като стане нещо(птп),ама на бензин....
И на мен ми сее случвало това,при рязко спиране стана.В случаи на птп(недаи боже) когато двигателя е смачкан колата ти остава на контакт ,помпата в резервара работи и отнякъде започва да тече гориво и вероятността да се запали е 99%,така че си сложи обратно ключа на мястото защото така имаш само 1%вероятност да не изгориш.
И на мен ми сее случвало това,при рязко спиране стана.В случаи на птп(недаи боже) когато двигателя е смачкан колата ти остава на контакт ,помпата в резервара работи и отнякъде започва да тече гориво и вероятността да се запали е 99%,така че си сложи обратно ключа на мястото защото така имаш само 1%вероятност да не изгориш.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Немски-БЛЯК! предпазен клапан на бенз. помпа
На моята каручка е под резервната гума,аз един ден си сменявах гума и спуканата хвърлих в багажника.....,после нема паленката,докато не прочетох в книжката относно този прекъсвач!!!! 

-
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 18 яну 2008, 18:42
- Модел на автомобила: форд "Мондео"джиа
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Немски-БЛЯК! предпазен клапан на бенз. помпа
Моята Фиеста 1.6I също не пали- може и това да е проблема.Моля, Ви пишете къде се намира този бутон при Фиестите . Колата е 1995г. , двигател ZETEK с лята броня и кръгли халогени в самата броня.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Немски-БЛЯК! предпазен клапан на бенз. помпа
колега най вероятно както при мондеото и сиерата - отляво на педалите над прага на колата или в дупката за резервна гума.Незнам за вас ,но аз лично го разкарах това нещо.Помпата ми е на копче
- {REDNIKA}
- потребител
- Мнения: 109
- Регистриран: 12 мар 2010, 19:22
- Модел на автомобила: MONDEO 2.0i 1995
- Местоположение: Две могили, Русенско - София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Немски-БЛЯК! предпазен клапан на бенз. помпа
И аз в момента имам същия проблем колата ми работи само на ГАЗ а преди работеше и на бензин може и проблема да е в това копче благодаря ви предварително.
Само един въпрос копчето на къде трябва да бъде на горе или на долу за да работи Бензиновата помпа
Само един въпрос копчето на къде трябва да бъде на горе или на долу за да работи Бензиновата помпа

-
- Status: Извън линия
Re: Немски-БЛЯК! предпазен клапан на бенз. помпа
На "Орион" този прекъсвач се намира вляво на водача долу до краката под страничната кора.Представлява най-обикновен ключ с задръжка.При механично сътресение би трябвало да изключи веригата която осъществява.Когато ми беше отказала бензиновата помпа, го премостих, но проблема не беше в него, а в извода идващ от компютъра, мисля че беше клема 22.Като се замисля колеги, при положение, че много хора карат на газ и слагат бензин по 2 или 3 до 5 литра, колкото само да палят първоначално наистина не виждам особенна нужда от този ключ, но след като не прави беля по-добре да си стои.Пък реално каква е гаранцията, че удара няма да е другаде и въобще да не се почувства в изключватела.Като пример удариха ме отзад и отляво, всичко хлътна в багажника, обаче ключа си остана включен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта