Страница 1 от 1

Хидравлична рейка

Публикувано: 26 сеп 2006, 13:31
от Kocko
Вечните въпроси по предницата на скапаните ескорт/ориони:

Смених 2 тампона на носачите (по един на всеки) другите 2 бяха перфектни, смених шарнир на единия. Стабилизиращата ми щанга е почти нова, тампони нейни и на двигателя перфектни, общо взето тампон заминал по предницата нямам. Та: единствените неща които не ми харесват са биалетките, ама има много живот в тях, макар че са леко позаминали. Хидравличната ми рейка отдясно обаче е почнала да си заминава, много много не ми се занимава с нея, че рециклирането идва скъпо.

Възможно ли е ужасното хлопане на предницата ми в дупки да има нещо общо с хидравличната рейка. Не би трябвало, ама кой знае...

От какво още може да хлопа в дупки мамка му.

И ще се видим в Люлин тази седмица :)

Публикувано: 26 сеп 2006, 13:55
от nikolovvd
Имаш маншони преди биалетките. Провери дали са пълни с хидравлична течност. Ако са пълни хидр.рейка е за ремонт. Най-вероятно семерингите и уплътненията вече не държат.

Публикувано: 26 сеп 2006, 15:01
от Kocko
Само единия е пълен, ясно ми е че е за ремонт, но има известно време до тогава, тъй като не губя в момента хидравлично масло, явно е бил някакъв период, в който е пръскало, сега не пръска, и не усещам проблем в управлението.

НО, може ли заради това че рейката има малък проблем да ми хлопа предницата? Няма никаква връзка нали?

Публикувано: 26 сеп 2006, 18:25
от The seven
Много е възможно от там да ти тропа. Кога го прави ? При влизане в малки дупки с ниска скорост ?
При мен е така, въпреки че рейката не е хидравлична. Всичко останало съм сменил и аз и пак си потропва.Чудя се още дали да правя ремонт на рейката или да взимам втора ръка.

Публикувано: 26 сеп 2006, 19:10
от Kocko
Да като карам бавничко в дупки много блъска, иначе на дълъг път нищо не хлопва, сега я минах цялата магистрала със 160 (по GPS показания, иначе по километраж 180+) :) и нищичко не чух.

Ами ако не ти е хидравлична, не знам колко струват, иначе ремонта на моята, качествен е към 200лв. Специално за това, според мен по-добре да я оправят.

Публикувано: 27 сеп 2006, 10:22
от The seven
Бинго :)

Стотина лева е ремонта като дават 6 месеца гаранция.

Публикувано: 27 сеп 2006, 10:24
от nikolovvd
Споко! При мен от 5 години са пълни и двата маншона. Най-добре е да си намериш ІІ-ра употрева, да я ревизираш и монтираш. След това сядаш и ремонтираш твоята и на пролет я монтираш, защото зимата по "чистити" пътища пак ще я разбиеш. Така ще имаш винаги редовна рейка.

Публикувано: 27 сеп 2006, 11:29
от Kocko
T.e. да разбирам че е напълно нормално да ми блъска хидравличната рейка, защото е поразбита и то да ми блъска основно вдясно (където тече). Защото ако не е тя, означава че шибаните биалети правят това, но те са относително здрави.

Не знам. Като за начало трябва да сменя задни пружини 2х30=60 + 2 амортисьора 2х70 = 140 (тотал: доволни 200лв.) Засега рейката ще е така, докато не почна да губя масло.

После си търся и предни седалки, че моите са антисъстояние направо.
Ако някой м/у другото е виждал да се продават хубави фордовски седалки в София да казва веднага.
:)

Публикувано: 29 сеп 2006, 17:34
от subincho
Здрасти, аз сменяввах скоро рейка.
Знач, че моята е механична не е хидравлична, цялото тропане от пред беше от нея, да не казвам и колко съм недобросъвестен, та толкова се беше разбила, че дясното колело играеше на ляво, на дясно.

По отношение на рейката ти, аз за 1 година 2 пъти я сменям, дойде ми до гуша от рециклиране и от нови боклуци.

Понеже занам колко ядове брах, а знам и колко струват "нови", слагам ги в кавички защото никой незнае какви са, що са. А пък нова рейка в Мотопфое сигурно ще струва колкото колата.

Мисълта ми е има един преподавател в МЕЙ, рециклира ги дава им гаранция 1 година - независимо от километрите, а цената е 200лв. /мисля, че включва монтаж и демонтаж/.
Ако се интересуваш мога да питам за адрес и телефон.

Публикувано: 29 сеп 2006, 22:17
от pepy1
я направо го пиши тоя адрес телефон и име че май много станаха с тоя проблем дано да прави хидравлични рейки че моята е такава

погледни

Публикувано: 30 сеп 2006, 10:16
от Митака-Пловдив
Погледни си тампоните на Макферсона,тези които са на амортисьорите.Като отвориш капак навий пълен ляв,после пълен десен,ако тампоните са заминали се вижда как са прокъсани или напукани.Като чета това което си написал,моят проблем беше абсолютно същия.Смяната им струваше около 60 лева с нови.

Публикувано: 03 окт 2006, 15:12
от nimm
"преподавател в МЕИ" звучи обнадеждаващо..
Добре ще е да намериш координати.
Аз мойта я рециклирах през Март (писах вече за това) заради лек луфт и за сега съм доволен, не ми взеха много пари като се има предвид че е хидравлична (ако не се лъжа под 200лв за самата рейка) но 80лв за демонтаж и монтаж (на Мондеото свалят целия преден мост)

Публикувано: 05 окт 2006, 11:50
от subincho
Съжелявам за забавянето, за телефонният номер, ама докато го намеря.
Незнам как се казва човекът

0886 74 33 56 е тел. а

Само да кажа, че не съм му ползвал услугите, имам един прятел и съвсем случайно си говорихме за рейките, като му се оплаквах за мойте неприятности и той ми довери, че неговата си я рециклирал там, тя е хидравлична и вече 2 година кара и е доволен.

Публикувано: 09 окт 2006, 10:43
от xor
Гледам, че симптомите за които сте писали са подобни на моите, та викам и аз да питам.
Значи при мен при по-ниски скорости, като мина през дупка и се чува някакво странно тракане - все едно нещо е откачено и дрънка. Огледах я от тук - от там - нищо откачено не се вижда, пък и да си призная не разбирам много. Другия момент е когато минавам през бабуна с двете преди колела едновременно - пак се чува някъв шум. Тоя път не е тракане ама пак звучи кофти.
А реших да пиша в тая тема, щото гледам че говорите за рейка, а аз на скоро си имах проблеми с кормилната уредба. Моята е с хидравлична рейка и като дам пълен ляв или пълен десен почва да квичи нещо. И така след едно по-продължително квичене взе да се втърдява волана и да квичи при най-малко усилие. Като я закарах в сервиза, казаха че някакъв клапан изпускал и връщало налягане, ама уж го оправиха.
Та след всичкото това дето го изписах ... смятате ли че и моето може да е от рейката?

Публикувано: 09 окт 2006, 13:54
от xor
Право от сервиза...
не е било рейката, накладките ми тракали и някакви тампони за смяна. При това положение ... сори за оф-топика.

Публикувано: 17 окт 2006, 19:05
от Kocko
АХахахаха, харесва ми това "накладките ми тракали", де го чукаш, де се пука :) Идеален си тогава брат.

Аз имам биалетки последно, малък накрайник на рейка *външен*. Тампоните изглеждат добре, ама като все по тъмно си вдигам капака...

Публикувано: 18 окт 2006, 09:32
от nikolovvd
Не се притеснявай. Сега като върнат един час назад ще се стъмва още по-рано и няма да можеш въобще да я погледнеш. :P

Публикувано: 18 окт 2006, 09:47
от pepy1
ценоразпис на възтановяването на моята хидравлична рейка

възтановяване -150
труд /сваляне,качване/-80
хидравлично масло 2л. от ОМВ ~24 -трябват по малко от 2 л но 1 л е малко
реглаж 14
-----------------------------
268лв.

Публикувано: 19 окт 2006, 02:46
от веден
Как ще са ти тракали накладките бе човек, това да не ти е Москвич. Нали има едни пружинни пластини дето ги натискат отпред точно за да не тракат.
А сега и аз да попитам нещо - напоследък като мина през гърбица ("легнал полицай") и се чува едно сериозно скърцане. Отначало се обади отпред а напоследък вече го чувам и отзад. В ДЪЖД ГО НЯМА.При това положение смятам, че е от въртеливото движение на стабилизиращите щанги в тампоните. Та въпроса ми е - някой може ли да предложи някакъв подходящ спрей или нещо подобно да ги напръскам или да им накапя за да се получи смазване, но да не се разяжда материала на тампоните (защото маслото ги разяжда).

Публикувано: 19 окт 2006, 11:08
от Brock
Пробвай със силиконов спрей - той поне не е агресивен, а и смазващите му свойства се запазват дълго.

:twisted: