Проблем с рейка на Мондео МК1
Публикувано: 15 сеп 2012, 22:45
Добър вечер на всички първо,тъй като съм съвсем нов във форума се надявам да няма някакви нередности относно поста ми.
Наскоро се сдобих с въпросното Мондео 1.8 16v МK1. Много й се радвам,въпреки че е строшляк на този етап,но мисля да си я постегна.
Колата не е била около година и половина в движение.Момчето,което беше отговорно за нея каза,че хидравличната течност й била изтекла и нещо и тропала предницата и щял да я кара на сервиз,защото било от маркуча проблема. Когато ми я предаде след това,уж минала сервиз,това което ми заяви е,че е сменен един шарнир,тампони на стабилизиращата щанга и проблема бил в рейката и тя също е ремонтирана,само че трябвало да отида на реглаж.Покарах 150-200 километра съвсем спокойно си вървеше колата,никакъв проблем.
Въпреки уж ремонта й ,за по-сигурно я закарах на сервиз и когато я вдигнаха,човека каза,че за него това не била ремонтирана рейка,провери и се оказа,че там където волана влиза в предницата отвътре от купето има лек луфт,който се клати с ръка и помръдва настрани. Същата вечер,когато я спрях ми падна акумулатора и се хванах с двама приятели да бутаме. Не знам какво се случи,но бутайки отдолу започна да покапва хидравлична течност. Покапва е много меко казано,за разстояние 50-тина метра бутане остана една стабилна линия от капки. Не можахме да запалим с бутане и я оставих пак където беше,за да дадем ток сутринта,защото беше късно.
Сутринта,когато погледнах капе ли,отдолу имаше доста сериозна ЛОКВА от хидравлична течност,в последствие погледнах в казанчето нямаше и капчица,като държа да отбележа преди да изляза от сервиза сипахме толкова,че да е пълно до линията МАХ. Не знам какъв е проблема,колата я покарах около километър и потропва доста подозрително. Проблема,че е в рейката ми е почти 100% ясно,защото след като този в сервиза я поразмърда наляво-надясно за да ми покаже,че има луфт,чак след това стана тази мизерия.
Тъй като поразпитах как стои проблема с ремонт на рейки и се опитаха да ме разболеят с цени около 400-500 лева за рециклиране и поправка искам да попитам по-запознатите изобщо с този модел какви са вариантите според вас ?
Почти ясно ми е също така,че в началото това не е било ремонтирано от момчето от което взех колата,защото за да ми даде този проблем пак,явно само е било само скрито за известно време.
Възможно ли е този проблем да е от размърдването от техника в сервиза,в който я закарах аз да е причина да се е прецакало отново нещо ?
Къде в София бихте ми препоръчали място,което да не иска да си даря бъбрека в името на една предница и сервиз,който цени клиентите си и няма да си оставят ръцете ?
По-евтино ли ще излезе да намеря здрава,но употребявана рейка от някой,който продава мондео на части и да сменя директно тази (защото и това ми се върти в главата) или рециклиране му е майката ?
Утре ще се позавирам отдолу и ще опитам да кача снимки от мястото на което тече,ако някой държи да погледне.
Малко съм лаик в тая сфера,така че всичко би било от значение за мен.
Благодаря за отделеното време. >:D<:
п.с Имам още въпроси относно автомобила,но нека да е едно по едно и да не спамя с глупости. Този е първостепенен.
Наскоро се сдобих с въпросното Мондео 1.8 16v МK1. Много й се радвам,въпреки че е строшляк на този етап,но мисля да си я постегна.
Колата не е била около година и половина в движение.Момчето,което беше отговорно за нея каза,че хидравличната течност й била изтекла и нещо и тропала предницата и щял да я кара на сервиз,защото било от маркуча проблема. Когато ми я предаде след това,уж минала сервиз,това което ми заяви е,че е сменен един шарнир,тампони на стабилизиращата щанга и проблема бил в рейката и тя също е ремонтирана,само че трябвало да отида на реглаж.Покарах 150-200 километра съвсем спокойно си вървеше колата,никакъв проблем.
Въпреки уж ремонта й ,за по-сигурно я закарах на сервиз и когато я вдигнаха,човека каза,че за него това не била ремонтирана рейка,провери и се оказа,че там където волана влиза в предницата отвътре от купето има лек луфт,който се клати с ръка и помръдва настрани. Същата вечер,когато я спрях ми падна акумулатора и се хванах с двама приятели да бутаме. Не знам какво се случи,но бутайки отдолу започна да покапва хидравлична течност. Покапва е много меко казано,за разстояние 50-тина метра бутане остана една стабилна линия от капки. Не можахме да запалим с бутане и я оставих пак където беше,за да дадем ток сутринта,защото беше късно.
Сутринта,когато погледнах капе ли,отдолу имаше доста сериозна ЛОКВА от хидравлична течност,в последствие погледнах в казанчето нямаше и капчица,като държа да отбележа преди да изляза от сервиза сипахме толкова,че да е пълно до линията МАХ. Не знам какъв е проблема,колата я покарах около километър и потропва доста подозрително. Проблема,че е в рейката ми е почти 100% ясно,защото след като този в сервиза я поразмърда наляво-надясно за да ми покаже,че има луфт,чак след това стана тази мизерия.
Тъй като поразпитах как стои проблема с ремонт на рейки и се опитаха да ме разболеят с цени около 400-500 лева за рециклиране и поправка искам да попитам по-запознатите изобщо с този модел какви са вариантите според вас ?
Почти ясно ми е също така,че в началото това не е било ремонтирано от момчето от което взех колата,защото за да ми даде този проблем пак,явно само е било само скрито за известно време.
Възможно ли е този проблем да е от размърдването от техника в сервиза,в който я закарах аз да е причина да се е прецакало отново нещо ?
Къде в София бихте ми препоръчали място,което да не иска да си даря бъбрека в името на една предница и сервиз,който цени клиентите си и няма да си оставят ръцете ?
По-евтино ли ще излезе да намеря здрава,но употребявана рейка от някой,който продава мондео на части и да сменя директно тази (защото и това ми се върти в главата) или рециклиране му е майката ?
Утре ще се позавирам отдолу и ще опитам да кача снимки от мястото на което тече,ако някой държи да погледне.
Малко съм лаик в тая сфера,така че всичко би било от значение за мен.
Благодаря за отделеното време. >:D<:
п.с Имам още въпроси относно автомобила,но нека да е едно по едно и да не спамя с глупости. Този е първостепенен.