Проблем при ускоряване
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Проблем при ускоряване
Здравейте,
Прочетох няколко теми, доста "доближаващи" се до моя проблем, но и с някой различия. От 1-2 седмици имам проблем, САМО при ускоряване
някъде между 80-85 до 100-105 км/ч колата почва да тресе. Става въпрос са форд ФОКУС 1.8, MK 1
Само при подаване на газ, след като премина граница 110-115 км/ч този проблем изчезва и няма никакви проблеми.
На спускане, спиране отново няма проблем. Гумите са балансирани пред 1-2 дена, не "бяга" на никъде, волана не тресе на високи скорости, при спиране също.
Единствено се появяват вибрации при подаване на газ, като по нагорнище може би е най-явен този проблем.
Някакви идеи на какво може да се дължи това ?
Благодаря.
Прочетох няколко теми, доста "доближаващи" се до моя проблем, но и с някой различия. От 1-2 седмици имам проблем, САМО при ускоряване
някъде между 80-85 до 100-105 км/ч колата почва да тресе. Става въпрос са форд ФОКУС 1.8, MK 1
Само при подаване на газ, след като премина граница 110-115 км/ч този проблем изчезва и няма никакви проблеми.
На спускане, спиране отново няма проблем. Гумите са балансирани пред 1-2 дена, не "бяга" на никъде, волана не тресе на високи скорости, при спиране също.
Единствено се появяват вибрации при подаване на газ, като по нагорнище може би е най-явен този проблем.
Някакви идеи на какво може да се дължи това ?
Благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Проблем при ускоряване
Колега за съжаление симптомите са за проблем със вътрешното каре на полуоската,щом като при подаване на газ и изкачване го усещаш на определени километри 99% е някое от вътрешните карета.
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при ускоряване
Това е вероятна, но не и единствена диагноза. От три години се боря с проблема и накрая ми остана да сменясамо тампона на маферсона- смених полуоска /вътрешното каре на старата си беше добре/ , амотрисъор, спирачен диск, главина, накладки.... и тропането си остана. Яд ме е само че като сменявах амортисъора не смених и лагера с тампона по финансови причини, та сега се налага да повтарям процедурата. Така че не се хвърляй веднага на най-сложното и скъпото. И дано поне ти хванеш тропащия дух на Фокусите.
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Проблем при ускоряване
Колега при теб е тропане,предполагам правиш разлика ,между тропане на предница и тресене/големи вибрации/,а естествено,че никой не кара колегата да бяга до първия магазин и да купува скъпа полуоска,просто човека иска мнение и аз го давам от там насетне всеки си знае как и какво да прави
.

-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Re: Проблем при ускоряване
Да става въпрос за вибрации не за тропане а за вибрация и то между определени км - 85-105 км/ч после. Ясно е, че ще ходи на майстор
но горе долу да имам представа за какво става въпрос. За момента проблемът май отива към вътрешните карета.
Сега един друг въпрос, не съм механик и нямам представа но в един предна тема пише че вътрешните карета вървят заедно с полуоска и някаква главоломна цена около 1000 лв. По разрових се тук там и се предлагат само вътрешни карета на доста по-нормални цени и немога да преценя кое истина.
Благодаря за помощта.
но горе долу да имам представа за какво става въпрос. За момента проблемът май отива към вътрешните карета.
Сега един друг въпрос, не съм механик и нямам представа но в един предна тема пише че вътрешните карета вървят заедно с полуоска и някаква главоломна цена около 1000 лв. По разрових се тук там и се предлагат само вътрешни карета на доста по-нормални цени и немога да преценя кое истина.
Благодаря за помощта.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Проблем при ускоряване
Това е за Фокус и новото Мондео, за Ескорт си има само карета, на човешки цени.vankatax написа:....
Сега един друг въпрос, не съм механик и нямам представа но в един предна тема пише че вътрешните карета вървят заедно с полуоска и някаква главоломна цена около 1000 лв. По разрових се тук там и се предлагат само вътрешни карета на доста по-нормални цени и немога да преценя кое истина.
Благодаря за помощта.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Re: Проблем при ускоряване
За съжаление със с фокус МК 1, в подписа ескорта е продаден 

-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 15 яну 2011, 01:02
- Модел на автомобила: Форд Мондео 1,8 16v zetec , 95г.
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Проблем при ускоряване
Колега,провери и 2-ра употреба,ако ти изпадне някоя запазена полуоска от блъснат автомобил и на добра цена да речем 50-100лв и си готов.Другият вариант е нова от магазина има италиански на метели не са лоши и ще е много под цената на мпфое предполагам в диапазон 150-200лв.Ще ти дам личен пример преди 3-4 години брат ми караше бмв525 тдс 99г.,трябваше да смени полуоска и за уж оригинална искаха 980лв,а поръчахме италианската за 237лв ,с която кара колата 2 години без проблем и така я продаде,предполагам че още движи някъде из БГ.
-
- потребител
- Мнения: 46
- Регистриран: 22 яну 2009, 21:44
- Модел на автомобила: Focus MK1
- Status: Извън линия
Re: Проблем при ускоряване
За съжаление проблема е там във вътрешно дясно каре, може би лагер ще трябва да сменя. Майстора общо взето предлага две решения -
едното е втора ръка има такава полуоска на цена около 120-130 лв,
а другото е рециклиране на полуоската цена мисля че около 150 лв уж с 6 месеца гаранция и по-негови думи изкарва без проблем 40-50 хил с това рециклиране после ясно какво,
същия проблем. Да дилемата е кое от двете - полуоска втора ръка, или от друг автомобил.
едното е втора ръка има такава полуоска на цена около 120-130 лв,
а другото е рециклиране на полуоската цена мисля че около 150 лв уж с 6 месеца гаранция и по-негови думи изкарва без проблем 40-50 хил с това рециклиране после ясно какво,
същия проблем. Да дилемата е кое от двете - полуоска втора ръка, или от друг автомобил.
- bikercho
- потребител
- Мнения: 245
- Регистриран: 06 авг 2009, 22:04
- Модел на автомобила: Ford Mondeo MK2 2.0 sedan Ghia,
Ford Mondeo MK1 2.0 sedan Ghia - Status: Извън линия
Re: Проблем при ускоряване
Провери си за всеки случей тампоните на двигателя възможно е ако има закъсан тампон и да отдава вибраций при определена скорост или обороти
- Sierrata
- потребител
- Мнения: 365
- Регистриран: 27 май 2007, 13:04
- Модел на автомобила: Ford Sierra XR4i Cosworth
- Местоположение: Нова Загора
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем при ускоряване
Аз имам същия проблем, вътрешни карета отишли. Ляво вътрешно се предлага ново, дясно-полуоска и е към 200 лева

Only cosworth is my God
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта