Страница 1 от 1
Колата бие на една страна
Публикувано: 13 юли 2011, 18:06
от super2
Преди известно време имах проблем с волана, като карах между 100 и 130 трепереше много, сега като карам с тази скорост е ок (Като тръгнах да спирам трепереше, но реших, че е от дъжда нещо...). Вчера ми направиха реглаж и след това ми смениха гумите, т.е. опред съм с нови, отзад са старите предни,
Та проблема: Когато волана е в изправено положение, нормално, колата бие надясно, което не ми се струва много нормално... Дали да ходя да им правя рекламация на реглажа? Или е друга причината? Някой ако се е сблъсквал с това да сподели моля

Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 13 юли 2011, 22:33
от иво г. иванов
Двете, отпред освем, че са нови са и еднакви, нали?

А дали са и еднакво напомпани?
Преди да им правиш рекламация за реглажа на сходимостта се увери, че самите джанти с гумите са балансирани
добре, че ти е в ред лагера на дясната главина и, че нямаш някакъв проблем с кормилното управление: хидравлика,
рейка, накрайници ..и т. н.
Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 14 юли 2011, 07:34
от super2
Мдам еднакви са

Ще им видя налягането ама би трябвало да са еднакви.
Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 14 юли 2011, 09:08
от tropper
super2 написа:... Когато волана е в изправено положение, нормално, колата бие надясно, което не ми се струва много нормално...
А има ли положение на волана леко извито наляво, при което можеш на прав път да вдигнеш ръцете и колата да продължи да държи правата посока?
Ако да - проблемът е че не са изправили волана на реглажа или сходимостта е почти както трябва, но не съвсем - пак за реглаж.
Ако не - много други възможности - гуми, джанти, лагери, задържаща спирачка (много рядко), амортисьор/пружина, и естествено е възможно на реглажа да не са ти оправили сходимостта.
Реглажа как ти го правят? С лазерни измерители и компютър с данни за твоя модел автомобил или "на око" с шивашкия метър?
Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 14 юли 2011, 17:28
от super2
С лазери го правиха

Волана връща до начално положение. Не успях да видя гумите, че много вали днеска... Имам някакви съмнения, че може да е лагер... Но нито вие нито нищо...
Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 14 юли 2011, 20:30
от Ianaki
За да носи толкова много не може да е от нещо малко! Вдигни лявото колело и го завърти на ръка, ако трябва свали го, огледай апарата (спирачен), виж за луфтове в биалетката, шарнира, накрайника, ако всичко е наред повтори операцията и с дясното колело. Може да си помагаш с щангичка за проверката!
Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 18 юли 2011, 20:26
от super2
А дали ще е проблем ако се кара така дълго извънградско 2к км ?
Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 18 юли 2011, 22:04
от иво г. иванов
Естествено! Първия проблем е, че никак не е безопасно, а втория, че може доста бързо да разбереш защо,
аджеба колата тегли на една страна и това да оскъпи ремонта.
Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 19 юли 2011, 00:20
от dimkar
Веротността да е от "новите" гуми е доста голяма. Най-лесно може да разбереш дали е от тях, е като ги размениш. Ако започне да дърпа на другата страна, работата е ясна.

Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 25 юли 2011, 15:20
от Любо
Имал съм такъв проблем с 4 нови еднакви гуми. Както и да ги въртяхме дърпаше наляво.
В следствие на което съм сменял лагери, тампони, спирачки съм проверявал, даже рейката смених
Оказа се че просто гумите са дефектни. С други гуми нямаше дърпане.
Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 26 юли 2011, 22:35
от super2
Изгубих цял ден в сервиза... Въртяха гуми както си искат, накрая правиха и реглаж и май беше от него.. След това пътувах 2200км и беше ок... Само като спирам трепери, ама сега ще гледам да го оправя в БГ

Re: Колата бие на една страна
Публикувано: 26 юли 2011, 23:44
от иво г. иванов
super2 написа: Само като спирам трепери
Волана ли? Или цялото купе се тресе? Ако тегли на едната страна само при спиране + тресенето ще да е проблем
в спирачната система. Може да мине и само с обезвъздушаване, но дано не са изкривени дискове, прегряти
барабани, разхлабени накладки...