Страница 1 от 1

проблем при фокус.

Публикувано: 06 май 2011, 11:42
от morskoto
здравейте някой били ми казал защо на ниските обороти волана има леки вибрации на фокус благодаря. :cry:

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 07 май 2011, 11:36
от иво г. иванов
Провери с някой опитен майстор състоянието на тампоните на двигателя и скоростната кутия.
Както и надежността на кормилната рейка и вътрешните накрайници.

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 07 май 2011, 14:24
от morskoto
Благодаря ще ги проверя :)

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 09 май 2011, 11:54
от zfocus
morskoto написа:здравейте някой били ми казал защо на ниските обороти волана има леки вибрации на фокус благодаря. :cry:

При мен на фокуса също има вибарации на волана на ниски обороти . Моля,след проверката да споделиш от каде идват вибрациите.Благодаря предварително.

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 09 май 2011, 12:03
от HACKO
И двамата имате криви гуми.

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 09 май 2011, 18:53
от иво г. иванов
HACKO написа:И двамата имате криви гуми
Аз пък защо ли реших, че става въпрос когато автомобила е в покой :?: ...Ако е така, не би ли било правилно
във въпроса да е вметнато съчетанието "ниска скорост", а не "обороти"? :) При това положение в отговора на
НАСКО има логика с едно допълнение от мен: проверете дали джантите съответстват стриктно на подходящите
за моделите. Респективно- диаметър на отвора за главината, диаметри на отворите за шпилките, вида на
гайките за захващане и баланс на самата джанта! За тези , които се чудят "- Защо джантите?" ще визирам един
случай с Mercedes в следващия си отговор.

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 09 май 2011, 19:56
от HACKO
иво г. иванов написа:
HACKO написа:И двамата имате криви гуми
Аз пък защо ли реших, че става въпрос когато автомобила е в покой :?: ...Ако е така, не би ли било правилно
във въпроса да е вметнато съчетанието "ниска скорост", а не "обороти"? :) При това положение в отговора на
НАСКО има логика с едно допълнение от мен: проверете дали джантите съответстват стриктно на подходящите
за моделите. Респективно- диаметър на отвора за главината, диаметри на отворите за шпилките, вида на
гайките за захващане и баланс на самата джанта! За тези , които се чудят "- Защо джантите?" ще визирам един
случай с Mercedes в следващия си отговор.
Ами да, не съм прочел правилно. Тресенето при ниски обороти е признак за неравномерна работа на мотора.

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 10 май 2011, 18:21
от morskoto
Ами не е от гумите става въпрос когато е запаля и не е в движение.

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 14 юни 2011, 11:50
от zfocus
Износена демпферна шайба може да доведе до вибрация, коя се осеща на волана и води до неравномерна работа на мотора.

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 14 юни 2011, 12:20
от SERIOUS LUBO
т-на на двг е заминал....не знам кой от 3-те а може и 3-те....масления е малко скъпичък/тоя откъм ангренажа/

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 14 юни 2011, 12:22
от Doin
Тампона откъм агренажа не е маслен, най-обикновен гумен тампон със солидно количество желязо по него. Нов не знам колко е, но след като моя се накъса и започна осезателно да вибрира си взех един от морга - 30 лв. мисля че беше и се сменява елементарно.

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 23 юни 2011, 11:12
от zfocus
morskoto написа:здравейте някой били ми казал защо на ниските обороти волана има леки вибрации на фокус благодаря. :cry:

Колега , има ли развитие по темата? Откри ли от каде идват вибрациите ? Полезно ще е за всички ако споделиш във форума.

Re: проблем при фокус.

Публикувано: 27 авг 2011, 11:23
от morskoto
оф и аз вече незнам казват че е от тампона а др от кормилна щанга :(