Страница 1 от 1
Избиване на лагерите на главината?
Публикувано: 22 сеп 2010, 12:07
от shlosera
Колеги наскоро пуснах тема относно главините на фиеста 1.1 и 1.8 дизел, но никой не знаеше дали са съвместими (или поне никой не каза) сега ме интересува как се избиват лагерите. Един приятел сменя на неговата лагерите и ме убеждава че не могат да бъдат извадени цели (неговите ги рязал). Та моят въпрос е могат ли да се избият лагерите невредими или да приготвям 30-40 лв за нови?
Re: Избиване на лагерите на главината?
Публикувано: 22 сеп 2010, 12:34
от Doin
Лагерите се избиват безпроблемно, особено на преса - смяната на лагери е около 30-ина лева така че е по-добре направо и лагера да смениш.
Re: Избиване на лагерите на главината?
Публикувано: 22 сеп 2010, 12:50
от shlosera
Doin написа:Лагерите се избиват безпроблемно, особено на преса - смяната на лагери е около 30-ина лева така че е по-добре направо и лагера да смениш.
Имам читави лагери и затова не ми се купуват нови искат ми 30-40 лв само за лагери. Значи трябва да търся някой с преса а трябва ли да разглобявам нещо защото не съм разделил главината от частта на която се закача амортисьора накрайника и шарнира.
Ще може ли някакси по снимката да ми обясните как да ги избия с пресата в смисъл къде да натиснеме с пресата (надявам се да сте ме разбрали).
Re: Избиване на лагерите на главината?
Публикувано: 22 сеп 2010, 12:59
от Doin
Независимо дали го избиваш с преса или с чук, лагери се избиват и набиват с дорник. Аз съм избивал лагер и с чука пред блока, но друго си е пресата - става по-бързо, по-качествено и по-надежно.
Re: Избиване на лагерите на главината?
Публикувано: 22 сеп 2010, 13:09
от shlosera
Добре де а трябва ли да разделя главината от другата част като го избивам, от коя страна излизат лагерите?
Re: Избиване на лагерите на главината?
Публикувано: 22 сеп 2010, 14:18
от Doin
Свалчш, разбира се главината, задължително. А и не е някаква трудност. Лагера го избиваш от вън навътре, няма как да го объркаш.
Re: Избиване на лагерите на главината?
Публикувано: 22 сеп 2010, 22:27
от HACKO
shlosera написа:Doin написа:Лагерите се избиват безпроблемно, особено на преса - смяната на лагери е около 30-ина лева така че е по-добре направо и лагера да смениш.
Имам читави лагери и затова не ми се купуват нови искат ми 30-40 лв само за лагери. Значи трябва да търся някой с преса а трябва ли да разглобявам нещо защото не съм разделил главината от частта на която се закача амортисьора накрайника и шарнира.
Ще може ли някакси по снимката да ми обясните как да ги избия с пресата в смисъл къде да натиснеме с пресата (надявам се да сте ме разбрали).
А защо не смениш направо целия възел, така и иначе го имаш, а искаш да рискуваш да прецакаш лагерите при демонтажа и монтажа? Мисля че ти питаше дали става главината от дизел на бензин, като свалиш, ще пробваш, ако шлиците влизат става.
Re: Избиване на лагерите на главината?
Публикувано: 22 сеп 2010, 22:56
от diesel1.6
Според мене човека не разбра как да избие лагерите. То си е за обяснение в няколко реда поне.
Аз ще кажа за семерингите. Ако лагерът мине леко накривен през тях, имаше някакъв фокус, че в повечето случаи семеринга се поврежда. Уплътнява радиални и аксиално - малко е особен, преди 5 - 10 години го нямаше по магазините и само комплекти по 50+ лв.
Сега се намира, дори знам конкретна фирма с налични такива - Лагер инженеринг във Варна. Изпращат и по пощата май.
Главините на фиестата и ескорта мисля, че са еднакви. И шенкелът (другата част, в която влиза амортисьорът) прилича да стане.
Re: Избиване на лагерите на главината?
Публикувано: 22 сеп 2010, 23:15
от shlosera
Ще пробвам първо дали главината от бензиновата ще стане на дизеловата и ако не стане тогава ще играя с чука по лагерите
