Страница 1 от 1
Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?
Публикувано: 19 фев 2006, 23:44
от vasilnantchev
Може ли да ми каже някой да ми каже на какво би могло да се дължи скърцането отпред в дясно,при условие,че имам нови амортисьори (пълен комплект с тампончета),сменени тампони на носачите и шарнири?Майстори ми казаха,че накрайниците сьщо са ОК!Въобще-ток отвсякъде!Има ли "Фиеста"-та селенови втулки и биелетки (доколкото знам-няма реактивна щанга)?Пружините също са ОК!Благодаря предварително!
Публикувано: 20 фев 2006, 08:41
от arabiata
Колега,на коя фирма са ти шарнирите?Обикновено от там идва скърцането,макар че не са износени!
Ако продължава проблема обади се
Публикувано: 20 фев 2006, 11:00
от vasilnantchev
Мерси за съвета!Незнам марката,но ще опитам да проверя.Май не са квалитетни.
Публикувано: 21 фев 2006, 02:45
от paci
vasilnantchev написа:Май не са квалитетни.
Вземи спринцовка и тънко масло (за да мине през иглата ) и инжектирай през маншоните. Ако спре скърцането значи ще е ясно от де е

Нали за шарнирите си говорим ? Да не почнеш да боцкаш навсякъде но не и там

Публикувано: 21 фев 2006, 08:49
от aaleks
Постояноли скърца или като се понамокри отдолу и спира. Ако е така не ще да е от шарнира.
Публикувано: 21 фев 2006, 23:13
от vasilnantchev
постоянно,когато минавам през неравности.
Публикувано: 03 мар 2006, 08:29
от jordj
Колега ето ти схема на управвлението на Фиестата.
Номер 8 са тампончета на Стабилизиращата щанга 2 броя са и струват около10 едно то.
Номер 9 са вертикални стабилизиращи щанги (Биалетки) 2 броя са и струват от 14-22 за брой до 116 за брой.
Та виждаш има такива гадости и Фиестата.
Ако са ти заминали тампоните на стабилизиращата щанга тя играе на ляво дясно и потропва,биалетките също тропат гадно .
Та братле погледниги и виж да ли са наред
Публикувано: 04 мар 2006, 00:09
от vasilnantchev
Merci mnogo za informaciata!

Re: Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?
Публикувано: 12 окт 2009, 23:38
от madbatt
Проблема е скърцане и тропане в предницата на Фиеста 95. Оказаха се хлабави тампони на реактивна щанга и скъсани тампони на носачите. Смених само първите( има 2 вида вътрешен диаметър, взех по-малкия), тъй като носачите в МП, струват почти колкото колата! Скърцането спря, но сега се появи отново - биелетката играе в горния край! Как се развива м.... и! Ябълковидния болт се върти с гайката! Засърбя ме флекса, ама едва ли е това начина! ХЕЛП!!!
Re: Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?
Публикувано: 14 окт 2009, 12:23
от tropper
Някои билетки имат скосявания за хващане с ключ откъм ябълката, други съм виждал с шестограм на шпилката откъм гайката.
Аз веднъж мойте ги свалих с флекса... все пак ако внимаваш да не повредиш амортисьора - к'во толкова - и без това после ще хвълиш билаетката

Re: Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?
Публикувано: 19 окт 2009, 15:22
от baro
Колега има място за ключ отзад кадето започва калпачето ако трябва го разбутай малко само че ключа трябва да е по тесен или препилен ,обикновенния не влиза
Re: Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?
Публикувано: 02 ное 2009, 12:00
от madbatt
Баро е прав - отзад, има прорез за ключ 17, но трябва специален – аз се справих с ключ за велосипед :~)
Благодарности!
Re: Особеност в предицата на "Фиеста"-1994 МК3?
Публикувано: 02 ное 2009, 15:07
от baro
Добре си се справил не се бях сетил за ключ от колело той е тънък

.