Страница 1 от 1

Подсилване на макферсона

Публикувано: 14 май 2008, 12:11
от Aicken
незнам дали точно макферсон се казваше но искам да попитам някои занимавали се с правенето на тази рамка за мондео мк1 става въпрос , ако някои прави при заявка и може да го измаистори може ли да каже за какви пари става въпрос , знам че има много маистори тука... _friends_

едит :за рамката между чашките на 2-та амортисиора става въпрос става ако не се е сетил някои... незнам как и се казваше на тая греда

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 14 май 2008, 19:06
от doctordre
разпънка му викат на български, иначе се казва strut brace. иначе не е проблем да се изработи, има и готови но май ще излезе по-скъпо :roll:

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 14 май 2008, 21:43
от Peet
за рамката между чашките на 2-та амортисиора става въпрос става ако не се е сетил някои... незнам как и се казваше на тая греда
Каква е целта на това изпълнение?

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 15 май 2008, 01:00
от Aicken
целта е да държи 2-те "амортесиорни кули" там където са. интересното е че за сеат толедо е 11 евро а за мондео 59.... както и да е подходящо е за двигателите 1.8 и 2.0 но не за 1.6....... а аз си мислех че двигателя на мондеото е тежак.... нещо съм се объркал пак..... *banned*

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 17 май 2008, 10:03
от madboy
Aicken написа:подходящо е за двигателите 1.8 и 2.0 но не за 1.6....... .................
Защо да не е подходящо за 1,6?

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 18 май 2008, 22:12
от Aicken
напиши в гугъл стрът бреис - пиша го така нямам латиница но мисълта ми е че има готови за мондео с централно регулиране за 59 евро и пише че е подходящо за 1.8-2.0 аз мисля че външно обема на двигателите е еднакъв но щом казват....

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 21 май 2008, 08:35
от gmivanko
Ми според мен да даде човек 200лв. за една горна разпънка си е куштунство при положение ако не е състезател или подобно :mrgreen: . АЗ за това си израбох на моята кола вече 4 вида разпънки за преден и заден мост, не заради друго, ами щом ми харесва да създавам нещо ипък и се уча да заварявам..
Имаме си цяла тема в нашия форум, накрая към последните мнения на последната страница има един превод на една статия и е обяснено за какво служи разпънката и болта на нея :) http://www.peugeotclub.info/forum/viewt ... a&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;

П.П. Не беше ли писано някъде из този форум пак за разпънките :?:

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 21 май 2008, 16:06
от Peet
gmivanko написа: АЗ за това си израбох на моята кола вече 4 вида разпънки за преден и заден мост, не заради друго, ами щом ми харесва да създавам нещо ипък и се уча да заварявам..
И какъв е резултата от това упражнение- промени се нещо в поведението на автомобила на пътя или ти стана по-добър заварчик? ;):

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 21 май 2008, 23:29
от gmivanko
И от двете по малко :mrgreen: ... може и да си внушавам, но според мен с разпънката по-кораво седи като я люшкам на ляво на дясо с ниска скорост примерно. А за високите скорости не мога да преценя, защото преди да сложа разпънката имах и други неща за правене по окачването. Но като я махна и ми се струва, че все едно карам друга кола Иначе ако махна всичките видове тръби, може и да усетя наистина накяква разлика, кой знае :mrgreen:

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 22 май 2008, 16:08
от Aicken
разгледах темата как си го направил бе човекккккккккккккккккккккккккк и мен това ми е проблема като мина през дупка сичко дранчи а всичко е здраво по колата как си го направил да еба >:D<: трябва да чета темата да меря размери да търся ламарина , стругар ... трябва да се сдобия с такова нещо... интересно ми е какво си правил с болтовете за да го закрепиш.... пробивал ли си и ако да каде , можеш ли да дадеш описание , наименование на материялите малко по подробно да обясниш , когато имаш време

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 22 май 2008, 19:29
от paci
gmivanko написа: ...
Peugeot 205 1.6 GTI по принцип си седи като лагерна количка.
Вдигаш му предната гума и почти без забавяне се вдига и задната или обратното ако го напънеш изодзадзе ... ае двигателя малко ще понатежи ... :D:

Ко си усетил не те знам.
Ако за него говориш.
Искаш да кажеш, че ти се гъне купето и ти усещаш това?

Ако сте си със стандартното окачване и двигател, не се занимавайте с глупости.

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 23 май 2008, 00:47
от gmivanko
Това за вдигането на крик е вярно, даже веднъж паркирах пред един блок на тротоара (ако може така да се нарече) с една дупка (нормална, не голяма), която се падаше на задна дясна и гледам задня лява седи на 20-30мм. във въздуха и севърти... изумях направо :shock: .
Иначе за лагерната количка да, ама като си караш една кола почваш да й усещаш и най-малкото нещо в + или в - :)
Иначе каква да съм правил на кой болтове, на горния брейс просто отвивам гайките, слагам разпънката и ги завивам пак, имам ви там мегдам да поеме 10мм. макс. За другите неща същото, брейса между носачите отпред е с шайби, които са дабели 2мм. и пак имаше място за да го поеме болта. Абе нищо не съм преправял по колата, просто развивам слагам/махам и завивам пак фабричните си болчета :) .
Но да си знаеш, че си е врътня докато напастнеш тръбата така, че да не ти бие нито в капака нито в двигателя, може да се наложи да я свиеш на 1-2 места. (а може и дамо права да стане, според зависи дали има пречки) Но ако ще си я правиш сам, трябва да се поразровиш из нета дда види снимки на разпънки като за твоя модел и тогава да изкопираш такава или подобна, но тогава поне ще имаш идеята от каде е най-добре да мине тръбата :) . Аз така сигурно съм намерил поне 10 вида разпънки от които съм си систематизирал нещата за да си направя най-доброто решение според мен :)

Re: Подсилване на макферсона

Публикувано: 26 май 2008, 14:34
от Aicken
еваля страотно , само дето ся ми се отвориха и други разходи та ще почака