Страница 1 от 1
Подсилване на макферсона
Публикувано: 14 май 2008, 12:11
от Aicken
незнам дали точно макферсон се казваше но искам да попитам някои занимавали се с правенето на тази рамка за мондео мк1 става въпрос , ако някои прави при заявка и може да го измаистори може ли да каже за какви пари става въпрос , знам че има много маистори тука...
едит :за рамката между чашките на 2-та амортисиора става въпрос става ако не се е сетил някои... незнам как и се казваше на тая греда
Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 14 май 2008, 19:06
от doctordre
разпънка му викат на български, иначе се казва strut brace. иначе не е проблем да се изработи, има и готови но май ще излезе по-скъпо

Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 14 май 2008, 21:43
от Peet
за рамката между чашките на 2-та амортисиора става въпрос става ако не се е сетил някои... незнам как и се казваше на тая греда
Каква е целта на това изпълнение?
Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 15 май 2008, 01:00
от Aicken
целта е да държи 2-те "амортесиорни кули" там където са. интересното е че за сеат толедо е 11 евро а за мондео 59.... както и да е подходящо е за двигателите 1.8 и 2.0 но не за 1.6....... а аз си мислех че двигателя на мондеото е тежак.... нещо съм се объркал пак.....

Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 17 май 2008, 10:03
от madboy
Aicken написа:подходящо е за двигателите 1.8 и 2.0 но не за 1.6....... .................
Защо да не е подходящо за 1,6?
Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 18 май 2008, 22:12
от Aicken
напиши в гугъл стрът бреис - пиша го така нямам латиница но мисълта ми е че има готови за мондео с централно регулиране за 59 евро и пише че е подходящо за 1.8-2.0 аз мисля че външно обема на двигателите е еднакъв но щом казват....
Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 21 май 2008, 08:35
от gmivanko
Ми според мен да даде човек 200лв. за една горна разпънка си е куштунство при положение ако не е състезател или подобно

. АЗ за това си израбох на моята кола вече 4 вида разпънки за преден и заден мост, не заради друго, ами щом ми харесва да създавам нещо ипък и се уча да заварявам..
Имаме си цяла тема в нашия форум, накрая към последните мнения на последната страница има един превод на една статия и е обяснено за какво служи разпънката и болта на нея
http://www.peugeotclub.info/forum/viewt ... a&start=75" onclick="window.open(this.href);return false;
П.П. Не беше ли писано някъде из този форум пак за разпънките

Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 21 май 2008, 16:06
от Peet
gmivanko написа: АЗ за това си израбох на моята кола вече 4 вида разпънки за преден и заден мост, не заради друго, ами щом ми харесва да създавам нещо ипък и се уча да заварявам..
И какъв е резултата от това упражнение- промени се нещо в поведението на автомобила на пътя или ти стана по-добър заварчик?

Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 21 май 2008, 23:29
от gmivanko
И от двете по малко

... може и да си внушавам, но според мен с разпънката по-кораво седи като я люшкам на ляво на дясо с ниска скорост примерно. А за високите скорости не мога да преценя, защото преди да сложа разпънката имах и други неща за правене по окачването. Но като я махна и ми се струва, че все едно карам друга кола Иначе ако махна всичките видове тръби, може и да усетя наистина накяква разлика, кой знае

Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 22 май 2008, 16:08
от Aicken
разгледах темата как си го направил бе човекккккккккккккккккккккккккк и мен това ми е проблема като мина през дупка сичко дранчи а всичко е здраво по колата как си го направил да еба >:D<: трябва да чета темата да меря размери да търся ламарина , стругар ... трябва да се сдобия с такова нещо... интересно ми е какво си правил с болтовете за да го закрепиш.... пробивал ли си и ако да каде , можеш ли да дадеш описание , наименование на материялите малко по подробно да обясниш , когато имаш време
Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 22 май 2008, 19:29
от paci
gmivanko написа: ...
Peugeot 205 1.6 GTI по принцип си седи като лагерна количка.
Вдигаш му предната гума и почти без забавяне се вдига и задната или обратното ако го напънеш изодзадзе ... ае двигателя малко ще понатежи ...
Ко си усетил не те знам.
Ако за него говориш.
Искаш да кажеш, че ти се гъне купето и ти усещаш това?
Ако сте си със стандартното окачване и двигател, не се занимавайте с глупости.
Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 23 май 2008, 00:47
от gmivanko
Това за вдигането на крик е вярно, даже веднъж паркирах пред един блок на тротоара (ако може така да се нарече) с една дупка (нормална, не голяма), която се падаше на задна дясна и гледам задня лява седи на 20-30мм. във въздуха и севърти... изумях направо

.
Иначе за лагерната количка да, ама като си караш една кола почваш да й усещаш и най-малкото нещо в + или в -
Иначе каква да съм правил на кой болтове, на горния брейс просто отвивам гайките, слагам разпънката и ги завивам пак, имам ви там мегдам да поеме 10мм. макс. За другите неща същото, брейса между носачите отпред е с шайби, които са дабели 2мм. и пак имаше място за да го поеме болта. Абе нищо не съм преправял по колата, просто развивам слагам/махам и завивам пак фабричните си болчета

.
Но да си знаеш, че си е врътня докато напастнеш тръбата така, че да не ти бие нито в капака нито в двигателя, може да се наложи да я свиеш на 1-2 места. (а може и дамо права да стане, според зависи дали има пречки) Но ако ще си я правиш сам, трябва да се поразровиш из нета дда види снимки на разпънки като за твоя модел и тогава да изкопираш такава или подобна, но тогава поне ще имаш идеята от каде е най-добре да мине тръбата

. Аз така сигурно съм намерил поне 10 вида разпънки от които съм си систематизирал нещата за да си направя най-доброто решение според мен

Re: Подсилване на макферсона
Публикувано: 26 май 2008, 14:34
от Aicken
еваля страотно , само дето ся ми се отвориха и други разходи та ще почака