Вакуум помпа Сиера2.3D ужааааас

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
bozhinov73
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 23 юни 2006, 00:32
Модел на автомобила: FORD FOCUS 2.0TDCI 2013
FORD FOCUS 1.8TDCI 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от bozhinov73 » 11 юни 2007, 08:03

Vaklin написа:Ми не си купувай турски, а си купи една втора употреба, но по-оригинална. Турските не зная, но истниските имат набита бронзова втулка която лагерува и два лагера на които се държи вала. Ако е напълнено с грес или много гъсто масло и лагерите не са разбити за да греят и платното е като хората, не би следвало да има сериозни проблеми. Най-лесният вариант е да се запишеш във форума на Пежо и да изпорсиш за двадесетина лева една която не е разглобявана и да си я възстановиш. Аз така реших проблема на буса. Даже помпата ми я подариха, но не от форума им.
Мерси за съвета, точно тази втулка е проблема(при последната помпа която сложих тя въобще липсваше) Как успя да я разглобиш- при мен фланеца на който се хваща ремъчната шайба пречи да се махне зегерката на лагерите и да се разглоби
Изображение
skype- aleksandar505
GSM 0888008970

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 11 юни 2007, 08:32

Има Сиери 89-91 година, които са с ABS и дискови спирачки отпред и отзад. Незнам дали при теб има отделен кръг за всяко колело. Ако е с отделно захранване на всяко колело можеш да помислиш за монтиране на такава спирачна система. Тя има електрическа помпа, която прави около 200 атмосфери налягане.

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 11 юни 2007, 09:49

bozhinov73 написа:
Vaklin написа:Ми не си купувай турски, а си купи една втора употреба, но по-оригинална. Турските не зная, но истниските имат набита бронзова втулка която лагерува и два лагера на които се държи вала. Ако е напълнено с грес или много гъсто масло и лагерите не са разбити за да греят и платното е като хората, не би следвало да има сериозни проблеми. Най-лесният вариант е да се запишеш във форума на Пежо и да изпорсиш за двадесетина лева една която не е разглобявана и да си я възстановиш. Аз така реших проблема на буса. Даже помпата ми я подариха, но не от форума им.
Мерси за съвета, точно тази втулка е проблема(при последната помпа която сложих тя въобще липсваше) Как успя да я разглобиш- при мен фланеца на който се хваща ремъчната шайба пречи да се махне зегерката на лагерите и да се разглоби
Фланецът е на конус и се вади със скоба. След това махаш семеринга. Махаш голямата зегерка под семеринга. Тя май не беше точно под него, а десетина милиметра по-дълбоко. Не помня ... Отваряш пластмасовата капачка която е за доливане на масло. Прикарваш оста да застане срещу дупката. Помпата се предполага, че е хваната на менгеме. Избиваш целия вал с двата лагера. Хубаво е преди това да си свалил платното, но не е задължително. Ще го свали при сглобяването. Сменяш лагерите, втулката и семеринга. Ако искаш помпата да стане вечна, може да намериш някой който да ти изработи биела от алуминий и да сложите лагерче. Но това е вече ако ти се занимава. Писах по памет защото нямам в момента свободна помпа от която да гледам.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта