Вакуум помпа Сиера2.3D ужааааас
-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 23 юни 2006, 00:32
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 2.0TDCI 2013
FORD FOCUS 1.8TDCI 2004 - Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Мерси за съвета, точно тази втулка е проблема(при последната помпа която сложих тя въобще липсваше) Как успя да я разглобиш- при мен фланеца на който се хваща ремъчната шайба пречи да се махне зегерката на лагерите и да се разглобиVaklin написа:Ми не си купувай турски, а си купи една втора употреба, но по-оригинална. Турските не зная, но истниските имат набита бронзова втулка която лагерува и два лагера на които се държи вала. Ако е напълнено с грес или много гъсто масло и лагерите не са разбити за да греят и платното е като хората, не би следвало да има сериозни проблеми. Най-лесният вариант е да се запишеш във форума на Пежо и да изпорсиш за двадесетина лева една която не е разглобявана и да си я възстановиш. Аз така реших проблема на буса. Даже помпата ми я подариха, но не от форума им.
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Фланецът е на конус и се вади със скоба. След това махаш семеринга. Махаш голямата зегерка под семеринга. Тя май не беше точно под него, а десетина милиметра по-дълбоко. Не помня ... Отваряш пластмасовата капачка която е за доливане на масло. Прикарваш оста да застане срещу дупката. Помпата се предполага, че е хваната на менгеме. Избиваш целия вал с двата лагера. Хубаво е преди това да си свалил платното, но не е задължително. Ще го свали при сглобяването. Сменяш лагерите, втулката и семеринга. Ако искаш помпата да стане вечна, може да намериш някой който да ти изработи биела от алуминий и да сложите лагерче. Но това е вече ако ти се занимава. Писах по памет защото нямам в момента свободна помпа от която да гледам.bozhinov73 написа:Мерси за съвета, точно тази втулка е проблема(при последната помпа която сложих тя въобще липсваше) Как успя да я разглобиш- при мен фланеца на който се хваща ремъчната шайба пречи да се махне зегерката на лагерите и да се разглобиVaklin написа:Ми не си купувай турски, а си купи една втора употреба, но по-оригинална. Турските не зная, но истниските имат набита бронзова втулка която лагерува и два лагера на които се държи вала. Ако е напълнено с грес или много гъсто масло и лагерите не са разбити за да греят и платното е като хората, не би следвало да има сериозни проблеми. Най-лесният вариант е да се запишеш във форума на Пежо и да изпорсиш за двадесетина лева една която не е разглобявана и да си я възстановиш. Аз така реших проблема на буса. Даже помпата ми я подариха, но не от форума им.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта