Какво мислите ...

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Cosme
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 17 ное 2006, 01:42
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i 1990
Местоположение: София
Status: Извън линия

Какво мислите ...

Мнение от Cosme » 15 фев 2007, 23:42

Какво мислите за варианта да се повдигне задницата на колата с подложки на амортисьорите... Ще стане ли според вас.... чувал съм , че има подложки, които повдигат с 1 см... дали ще вдигне достатъчно , за да изглежда красиво колата... дайте мнение , моля ви :)

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 15 фев 2007, 23:50

Вземи си оправи окачването ако имаш оплаквания и затва искаш да вириш задницата.
Пружини, амортесьори и гуми за твоя модел.
Недей си прави експерименти да я повдигаш.
Дъртия ми беше вирнат на ладови пружини отзад и да ти кажа не е добре.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 16 фев 2007, 00:08

И моя дъртия беше с ладени пружини(отрязани с 1.5 витки). Вдига се задницата обаче става нестабилна. То май затова жената я хвърли в една нива.

Потребителски аватар
jordj
потребител
потребител
Мнения: 1190
Регистриран: 27 юни 2005, 22:10
Модел на автомобила: Форд Фокус МК2 1,6tdci
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jordj » 16 фев 2007, 10:56

Cosme,Когато вдигнеш задницата на колата ще стане малко или много по нестабилна .
на прожините можеш да сложиш подложки в Мкомплект виждах че имат за лада но дали имат и за ескорт не знам провери ако все още искаш да си повдигаш задницата на колата.
*00133*

Cosme
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 17 ное 2006, 01:42
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i 1990
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Cosme » 16 фев 2007, 13:59

Благодаря на всички :)

CLX
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 18 мар 2005, 21:29
Модел на автомобила: Escort 1,8D 91 Combi
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Мнение от CLX » 16 фев 2007, 14:55

Не ми се отваря нова тема, пък и мисля че това което ще кажа"покажа" му е тука мястото. Ако се не лъжа си със по-старото окачване. А аз понеже днес си смених пружините "задните" мога да кажа за моето. В магазина в който ги поръчах, нямаха гумени подложки като моите и продавача ми предложи едни по-дебели, може би с около 2-2,5 см от моите. На снимката може да видиш моята дебелина и да си направиш сметката за какво говоря.
БДВ. колата ми се вдигна с около 3-5 см с новите пружини, явно старите бяха доста смачкани.
Прикачени файлове
Picture 005.jpg

Cosme
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 17 ное 2006, 01:42
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i 1990
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Cosme » 17 фев 2007, 14:25

А имаш ли представа за какви пари ще ми ги сложат по сервизите?

CLX
потребител
потребител
Мнения: 23
Регистриран: 18 мар 2005, 21:29
Модел на автомобила: Escort 1,8D 91 Combi
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Мнение от CLX » 17 фев 2007, 17:58

Толкова е елементарно, че се съмнявам да ти вземат повече от 10 лв за двата.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 17 фев 2007, 21:09

На комбито е елементарно, обаче на хетчбека и седана е съвсем друго. Нанизани са на амортисьора, съответно всичко се сваля, трябват и скоби за пружините(кофти работа).

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 18 фев 2007, 06:17

Хаха аз бих ти предложил един вариант, за който само бях чувал, но аз лично не бих си го направил. Ако са ти маслени амортесьорите, може да си направиш една дупка в тях и да налееш масло и после завари дупката. Гарантирано ще ти се вдигне задницата, но пък тези които се возят от зат ще им изпадат пломбите. Ха-ха-ха :D

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 18 фев 2007, 12:55

Височината на колата зависи от твърдоста на пружината, а не от твърдоста на амортесьора. Пружината и амортесьора работят в противоположни посоки и е напълно погрешно да се смята, че когато колата е легнала амортесьорите са за смяна. Твърдоста на амортесьора е пряко свързана със стабилноста на автомобила особенно в завой, това обаче влошава комфорта, защото амортесьора мого бързо спира пружината при разтягането си след попадане в дупка.

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 19 фев 2007, 09:15

Да ама ако смениш амортесьора с греда задницата ще си стои все вирната на горе,нали.то тва е същата работа. ;)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 19 фев 2007, 16:18

Е тогава и пружина не ти трябва. Руските трактори бяха по този начин ама и тях вече не ги правят така.

Потребителски аватар
technik
потребител
потребител
Мнения: 225
Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от technik » 22 фев 2007, 04:08

Хаха бтв тези дни даже чух че имало някакви амортесьори кадето можели да се помпат с обикновен конпресор за куми и ефекта бил същия - купето се вдигало с около педя. Това специялно го бях чул за бус VW Transporter. :)

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DTM » 22 фев 2007, 09:36

technik написа:Хаха бтв тези дни даже чух че имало някакви амортесьори кадето можели да се помпат с обикновен конпресор за куми и ефекта бил същия - купето се вдигало с около педя. Това специялно го бях чул за бус VW Transporter. :)
Има на Опелите (Омега,Астра) комбитата имат такива въздушни амортесьори. Помпят се от багажника, адски е удобно ако ще товариш нещо.

Cosme
потребител
потребител
Мнения: 47
Регистриран: 17 ное 2006, 01:42
Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i 1990
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Cosme » 23 фев 2007, 01:13

Хах , а аз днеска се загледах за моите пружини... и те седят.... долу не са като на тази снимка по-горе... а самата пружина е равна отдолу и седи около една дупка... та въпроса е тук тампон само около дупката ли трябва или как ??? в смисъл той изглежда трябва да е като пръстенче и да стъпва там, където пружината стъпва....

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта