Какво мислите ...
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 17 ное 2006, 01:42
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i 1990
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Какво мислите ...
Какво мислите за варианта да се повдигне задницата на колата с подложки на амортисьорите... Ще стане ли според вас.... чувал съм , че има подложки, които повдигат с 1 см... дали ще вдигне достатъчно , за да изглежда красиво колата... дайте мнение , моля ви 

-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 18 мар 2005, 21:29
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 91 Combi
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Не ми се отваря нова тема, пък и мисля че това което ще кажа"покажа" му е тука мястото. Ако се не лъжа си със по-старото окачване. А аз понеже днес си смених пружините "задните" мога да кажа за моето. В магазина в който ги поръчах, нямаха гумени подложки като моите и продавача ми предложи едни по-дебели, може би с около 2-2,5 см от моите. На снимката може да видиш моята дебелина и да си направиш сметката за какво говоря.
БДВ. колата ми се вдигна с около 3-5 см с новите пружини, явно старите бяха доста смачкани.
БДВ. колата ми се вдигна с около 3-5 см с новите пружини, явно старите бяха доста смачкани.
- technik
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 13 сеп 2006, 22:02
- Модел на автомобила: Escort 1.8 CLX diesel '93 combi
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хаха аз бих ти предложил един вариант, за който само бях чувал, но аз лично не бих си го направил. Ако са ти маслени амортесьорите, може да си направиш една дупка в тях и да налееш масло и после завари дупката. Гарантирано ще ти се вдигне задницата, но пък тези които се возят от зат ще им изпадат пломбите. Ха-ха-ха 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Височината на колата зависи от твърдоста на пружината, а не от твърдоста на амортесьора. Пружината и амортесьора работят в противоположни посоки и е напълно погрешно да се смята, че когато колата е легнала амортесьорите са за смяна. Твърдоста на амортесьора е пряко свързана със стабилноста на автомобила особенно в завой, това обаче влошава комфорта, защото амортесьора мого бързо спира пружината при разтягането си след попадане в дупка.
-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Има на Опелите (Омега,Астра) комбитата имат такива въздушни амортесьори. Помпят се от багажника, адски е удобно ако ще товариш нещо.technik написа:Хаха бтв тези дни даже чух че имало някакви амортесьори кадето можели да се помпат с обикновен конпресор за куми и ефекта бил същия - купето се вдигало с около педя. Това специялно го бях чул за бус VW Transporter.
-
- потребител
- Мнения: 47
- Регистриран: 17 ное 2006, 01:42
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.4i 1990
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Хах , а аз днеска се загледах за моите пружини... и те седят.... долу не са като на тази снимка по-горе... а самата пружина е равна отдолу и седи около една дупка... та въпроса е тук тампон само около дупката ли трябва или как ??? в смисъл той изглежда трябва да е като пръстенче и да стъпва там, където пружината стъпва....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта