FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
-
- потребител
- Мнения: 70
- Регистриран: 22 юли 2009, 02:24
- Модел на автомобила: Focus mk1 1.6 SE
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
При мен ясно се виждаше, че едното хващаше повече от другото. от отсрещната страна на зелената пружина двете палчета оправих проблема. Може да имат отношение и при теб. http://www.focusowners.com/forum/viewto ... 90&t=37809Ceci написа:Здравейте колеги. Става въпрос за Фокус 1.6 с барабанни спирачки отзад. Онзи ден свалих барабаните и ударих една шкурка на накладките, защото са нови, но се разсвириха като спирачките на влак. Всичко беше наред докато не реших да натегна и малко ръчната спирачка. Свалих конзолата и оттам я натегнах.
- S_C
- потребител
- Мнения: 4603
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Хора, спрете се малко. Спирачната система на колите си е една и съща от 60-те насам и електрониката не е променила почти нищо.
Спирачки се проверяват само по един начин-на стенд. Във всеки сервиз, където правят прегледи, имат такъв. По тези в моя квартал тази проверка е 8-10 лева. От никой такъв сервиз няма да ви върнат. Издават ви един лист с данните от стенда.Там си пише за всяко колело, колко нютона, кви проценти, по-модерните стендове дори графики чертаят как се изменя натоварването и дали примерно десния апарат не е "по-мързелив" от левия.
Спирачки се проверяват само по един начин-на стенд. Във всеки сервиз, където правят прегледи, имат такъв. По тези в моя квартал тази проверка е 8-10 лева. От никой такъв сервиз няма да ви върнат. Издават ви един лист с данните от стенда.Там си пише за всяко колело, колко нютона, кви проценти, по-модерните стендове дори графики чертаят как се изменя натоварването и дали примерно десния апарат не е "по-мързелив" от левия.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
При мен пък фокуса няма ABS ,
миналата седмица го оставих да му сменят задното феродо с ново, + смяна на спирачната течност с нова . Всичко ОК. вечерта блокира задно ляво цилиндърже- буталото в него в затворено положение. Следователно гумата задържа, и грее много. Смяна с ново цилиндърче.Оправи се но нарочно ръчната не я натегнаха .
Днес я оставих да ми натегнат ръчната да обере хлабината и какво се получава в пороен дъжд задно ляво пуши направо магла. Имах чувството ,че имам бмв и правя бърнаут. . Сега колата е зарязах пред блока и няма представа какво да я правя. Предните накладки са сменени преди има няма 500 км .
май ще режа жилата и без ръчна. Сега хваща на втори зъб на трети трудно закопчава. А интересното е друго. На втора с 25-30 км освобождавам от скорост на равно без никаква спирачка отзад свири и усещам как колата леко като, че ли и ляга задницата на долу и забавя скорост. А от място по тромаво потегля с повечко зор. Незнам или майстора нещо нее кадърен или аз нямам късмет . Пък е стар кадър на мотопфое Бургас.
Задна лява джанта вече пожълтя ,барабана също, бях ги пръскал сиви.
миналата седмица го оставих да му сменят задното феродо с ново, + смяна на спирачната течност с нова . Всичко ОК. вечерта блокира задно ляво цилиндърже- буталото в него в затворено положение. Следователно гумата задържа, и грее много. Смяна с ново цилиндърче.Оправи се но нарочно ръчната не я натегнаха .
Днес я оставих да ми натегнат ръчната да обере хлабината и какво се получава в пороен дъжд задно ляво пуши направо магла. Имах чувството ,че имам бмв и правя бърнаут. . Сега колата е зарязах пред блока и няма представа какво да я правя. Предните накладки са сменени преди има няма 500 км .
май ще режа жилата и без ръчна. Сега хваща на втори зъб на трети трудно закопчава. А интересното е друго. На втора с 25-30 км освобождавам от скорост на равно без никаква спирачка отзад свири и усещам как колата леко като, че ли и ляга задницата на долу и забавя скорост. А от място по тромаво потегля с повечко зор. Незнам или майстора нещо нее кадърен или аз нямам късмет . Пък е стар кадър на мотопфое Бургас.
Задна лява джанта вече пожълтя ,барабана също, бях ги пръскал сиви.
-
- потребител
- Мнения: 43
- Регистриран: 14 юни 2008, 02:24
- Модел на автомобила: Focus
- Местоположение: БС
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Пренатегната ти е ръчната.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Развихме гайката два оборота и всичко си дойде на мястото.
- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
И пак проблем с задно дясно.
Вдигам ръчната трети четвърти зъб , и започвам да развивам болтовете да сменям гумите зимни , летни и оп напъвам с ключа и гумата преплъзва на асфалта, то верно леко заппрашено, но все пак . успях . Вдигнах я на крика и оп изненада гумата се върти почни свободно , а жилото закачено и на барабана и на лоста и опънато. Вдигам лявата чук не мърда.
Съмнявам се за проблем с механизма които е в барабана явно има износване и не може да закопчае и отпусне следователно на дясното колело няма ход на челюстите и реално на него нямам нито крачна нито ръчна.
Продава ли се такова чудо,механизъм тресчотка или както там се казва или трябва да търся чисто нови барабани, които ако ги има някъде ще са няколко нули поне цифра.
Задно ляво кърти асфалта дясно се върти до като колата спре. Засилвам я с 30 и яко спирачки и леко занася на една страна , долу само дясното няма следи от спирачки останалите дерат асфалта. Нямам ABS.
Пробвах да разхлабя гаиката за регулиране на жилата от лоста покарах малко 20-30 км , уж да се саморегулитрат , после я натегнах до положението в което беше , и пак лявото си кове ,дясното нищо, По сфетофарите като я дигна и отзад клати люлее , мрска болест да хвана.
Два пъти сменям феродо, ,1 път цилиндърче, спирачна течност, имаше счупена пружина и тя е нова .
То ако няма вариянт за решение нещата отиват Август месец към пункта с голямата щипалка.
Вдигам ръчната трети четвърти зъб , и започвам да развивам болтовете да сменям гумите зимни , летни и оп напъвам с ключа и гумата преплъзва на асфалта, то верно леко заппрашено, но все пак . успях . Вдигнах я на крика и оп изненада гумата се върти почни свободно , а жилото закачено и на барабана и на лоста и опънато. Вдигам лявата чук не мърда.
Съмнявам се за проблем с механизма които е в барабана явно има износване и не може да закопчае и отпусне следователно на дясното колело няма ход на челюстите и реално на него нямам нито крачна нито ръчна.
Продава ли се такова чудо,механизъм тресчотка или както там се казва или трябва да търся чисто нови барабани, които ако ги има някъде ще са няколко нули поне цифра.
Задно ляво кърти асфалта дясно се върти до като колата спре. Засилвам я с 30 и яко спирачки и леко занася на една страна , долу само дясното няма следи от спирачки останалите дерат асфалта. Нямам ABS.
Пробвах да разхлабя гаиката за регулиране на жилата от лоста покарах малко 20-30 км , уж да се саморегулитрат , после я натегнах до положението в което беше , и пак лявото си кове ,дясното нищо, По сфетофарите като я дигна и отзад клати люлее , мрска болест да хвана.
Два пъти сменям феродо, ,1 път цилиндърче, спирачна течност, имаше счупена пружина и тя е нова .
То ако няма вариянт за решение нещата отиват Август месец към пункта с голямата щипалка.
- lubomirov89
- потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 01 сеп 2010, 13:49
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 16v FYDA
- Местоположение: Левски
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Що не си намериш свястни майстори ?
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Тони, за съжаление този проблем си върви още от ескортите от 80те и оправия няма. По-точно има, трябва да се смени планката между двете накладки, лошото е че я има само в МП на цена съобразена със техните разбирания за цена.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Тоест доста нули. друг вариант е да мина на дискове от комби дизел.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Ако си намериш дискове е по-доброто решение.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Наско , намерих в онлайн сайт нов регулатор за ръчна барабанна спирачка за фокус ;цена 80 лв бр. имат и за ескорт, орион, ка , фиеста от 90-те до 2000 и някоя г.

Но аз си намерих донор и минавам на дискови спирачки отзад.
Голям зор но успях да намеря. Така ,че скоро още един проект ще бъде изпълнен . Малко непридвидено но пък се надявам да е за хубаво..

Но аз си намерих донор и минавам на дискови спирачки отзад.
Голям зор но успях да намеря. Така ,че скоро още един проект ще бъде изпълнен . Малко непридвидено но пък се надявам да е за хубаво..
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Не е лошо да пуснеш тема в "Авточасти и аксесоари" и кой е сайта, не виждам проблем с правилата, някой може да реши да си купи. За мене лично е скъпо, ако ще дам 160лв., по-добре да са за конверсия към дискове.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- toniboy
- потребител
- Мнения: 1394
- Регистриран: 21 мар 2008, 17:20
- Модел на автомобила: ford C MAX 1.6 TDCI /109 к.с / 2009 г
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Взех си всичко нужно за преминаване от барабани към дискове,
Остана само нови дискове и накладки да купя и след седмица две трансформация.
А за темата ще пусна .
Остана само нови дискове и накладки да купя и след седмица две трансформация.
А за темата ще пусна .
-
- потребител
- Мнения: 824
- Регистриран: 20 юни 2013, 18:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.6 '00 lpg
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: RE: Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Би ли споделил какво е необходимо да се закупи за това преминаването. И аз стм с барабани отзадtoniboy написа:Взех си всичко нужно за преминаване от барабани към дискове,
Остана само нови дискове и накладки да купя и след седмица две трансформация.
А за темата ще пусна .
toniboy написа:Взех си всичко нужно за преминаване от барабани към дискове,
Остана само нови дискове и накладки да купя и след седмица две трансформация.
А за темата ще пусна .
Sent from my Lenovo K50-t5 using Tapatalk
- fordmaniac
- Потребител
- Мнения: 1626
- Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: FORD FOCUS mk1 проблем със задните спирачки
Тони, на твоята кола четох че нямаш ABS и поважното EBD (ABS- а го прави ), така че варианта с дискове може да те изненада с поведение при спиране в завой. На твоята регулаторите са на помпата с инерционни съчми и за дискови не са разчетени.
Барабанните се оправят и регулаторите и всичко и са по-надежни от дисковите с интегрирана ръчна.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта