Избиване на лагерите на главината?

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
Потребителски аватар
shlosera
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 11 сеп 2008, 21:53
Модел на автомобила: Караше Ford Fiesta 1989 1.8 Diesel и 1.1MI
Status: Извън линия

Избиване на лагерите на главината?

Мнение от shlosera » 22 сеп 2010, 12:07

Колеги наскоро пуснах тема относно главините на фиеста 1.1 и 1.8 дизел, но никой не знаеше дали са съвместими (или поне никой не каза) сега ме интересува как се избиват лагерите. Един приятел сменя на неговата лагерите и ме убеждава че не могат да бъдат извадени цели (неговите ги рязал). Та моят въпрос е могат ли да се избият лагерите невредими или да приготвям 30-40 лв за нови?

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Избиване на лагерите на главината?

Мнение от Doin » 22 сеп 2010, 12:34

Лагерите се избиват безпроблемно, особено на преса - смяната на лагери е около 30-ина лева така че е по-добре направо и лагера да смениш.

Потребителски аватар
shlosera
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 11 сеп 2008, 21:53
Модел на автомобила: Караше Ford Fiesta 1989 1.8 Diesel и 1.1MI
Status: Извън линия

Re: Избиване на лагерите на главината?

Мнение от shlosera » 22 сеп 2010, 12:50

Doin написа:Лагерите се избиват безпроблемно, особено на преса - смяната на лагери е около 30-ина лева така че е по-добре направо и лагера да смениш.
Имам читави лагери и затова не ми се купуват нови искат ми 30-40 лв само за лагери. Значи трябва да търся някой с преса а трябва ли да разглобявам нещо защото не съм разделил главината от частта на която се закача амортисьора накрайника и шарнира. Изображение
Ще може ли някакси по снимката да ми обясните как да ги избия с пресата в смисъл къде да натиснеме с пресата (надявам се да сте ме разбрали).

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Избиване на лагерите на главината?

Мнение от Doin » 22 сеп 2010, 12:59

Независимо дали го избиваш с преса или с чук, лагери се избиват и набиват с дорник. Аз съм избивал лагер и с чука пред блока, но друго си е пресата - става по-бързо, по-качествено и по-надежно.

Потребителски аватар
shlosera
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 11 сеп 2008, 21:53
Модел на автомобила: Караше Ford Fiesta 1989 1.8 Diesel и 1.1MI
Status: Извън линия

Re: Избиване на лагерите на главината?

Мнение от shlosera » 22 сеп 2010, 13:09

Добре де а трябва ли да разделя главината от другата част като го избивам, от коя страна излизат лагерите?

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Избиване на лагерите на главината?

Мнение от Doin » 22 сеп 2010, 14:18

Свалчш, разбира се главината, задължително. А и не е някаква трудност. Лагера го избиваш от вън навътре, няма как да го объркаш.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Избиване на лагерите на главината?

Мнение от HACKO » 22 сеп 2010, 22:27

shlosera написа:
Doin написа:Лагерите се избиват безпроблемно, особено на преса - смяната на лагери е около 30-ина лева така че е по-добре направо и лагера да смениш.
Имам читави лагери и затова не ми се купуват нови искат ми 30-40 лв само за лагери. Значи трябва да търся някой с преса а трябва ли да разглобявам нещо защото не съм разделил главината от частта на която се закача амортисьора накрайника и шарнира. Изображение
Ще може ли някакси по снимката да ми обясните как да ги избия с пресата в смисъл къде да натиснеме с пресата (надявам се да сте ме разбрали).
А защо не смениш направо целия възел, така и иначе го имаш, а искаш да рискуваш да прецакаш лагерите при демонтажа и монтажа? Мисля че ти питаше дали става главината от дизел на бензин, като свалиш, ще пробваш, ако шлиците влизат става.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Избиване на лагерите на главината?

Мнение от diesel1.6 » 22 сеп 2010, 22:56

Според мене човека не разбра как да избие лагерите. То си е за обяснение в няколко реда поне.
Аз ще кажа за семерингите. Ако лагерът мине леко накривен през тях, имаше някакъв фокус, че в повечето случаи семеринга се поврежда. Уплътнява радиални и аксиално - малко е особен, преди 5 - 10 години го нямаше по магазините и само комплекти по 50+ лв.
Сега се намира, дори знам конкретна фирма с налични такива - Лагер инженеринг във Варна. Изпращат и по пощата май.
Главините на фиестата и ескорта мисля, че са еднакви. И шенкелът (другата част, в която влиза амортисьорът) прилича да стане.

Потребителски аватар
shlosera
потребител
потребител
Мнения: 111
Регистриран: 11 сеп 2008, 21:53
Модел на автомобила: Караше Ford Fiesta 1989 1.8 Diesel и 1.1MI
Status: Извън линия

Re: Избиване на лагерите на главината?

Мнение от shlosera » 22 сеп 2010, 23:15

Ще пробвам първо дали главината от бензиновата ще стане на дизеловата и ако не стане тогава ще играя с чука по лагерите :)

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта