Избиване на лагерите на главината?
- shlosera
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 11 сеп 2008, 21:53
- Модел на автомобила: Караше Ford Fiesta 1989 1.8 Diesel и 1.1MI
- Status: Извън линия
Избиване на лагерите на главината?
Колеги наскоро пуснах тема относно главините на фиеста 1.1 и 1.8 дизел, но никой не знаеше дали са съвместими (или поне никой не каза) сега ме интересува как се избиват лагерите. Един приятел сменя на неговата лагерите и ме убеждава че не могат да бъдат извадени цели (неговите ги рязал). Та моят въпрос е могат ли да се избият лагерите невредими или да приготвям 30-40 лв за нови?
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Избиване на лагерите на главината?
Лагерите се избиват безпроблемно, особено на преса - смяната на лагери е около 30-ина лева така че е по-добре направо и лагера да смениш.
- shlosera
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 11 сеп 2008, 21:53
- Модел на автомобила: Караше Ford Fiesta 1989 1.8 Diesel и 1.1MI
- Status: Извън линия
Re: Избиване на лагерите на главината?
Имам читави лагери и затова не ми се купуват нови искат ми 30-40 лв само за лагери. Значи трябва да търся някой с преса а трябва ли да разглобявам нещо защото не съм разделил главината от частта на която се закача амортисьора накрайника и шарнира.Doin написа:Лагерите се избиват безпроблемно, особено на преса - смяната на лагери е около 30-ина лева така че е по-добре направо и лагера да смениш.
Ще може ли някакси по снимката да ми обясните как да ги избия с пресата в смисъл къде да натиснеме с пресата (надявам се да сте ме разбрали).
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Избиване на лагерите на главината?
Независимо дали го избиваш с преса или с чук, лагери се избиват и набиват с дорник. Аз съм избивал лагер и с чука пред блока, но друго си е пресата - става по-бързо, по-качествено и по-надежно.
- shlosera
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 11 сеп 2008, 21:53
- Модел на автомобила: Караше Ford Fiesta 1989 1.8 Diesel и 1.1MI
- Status: Извън линия
Re: Избиване на лагерите на главината?
Добре де а трябва ли да разделя главината от другата част като го избивам, от коя страна излизат лагерите?
- Doin
- потребител
- Мнения: 1817
- Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
- Местоположение: Слатина, София
- Status: Извън линия
Re: Избиване на лагерите на главината?
Свалчш, разбира се главината, задължително. А и не е някаква трудност. Лагера го избиваш от вън навътре, няма как да го объркаш.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Избиване на лагерите на главината?
А защо не смениш направо целия възел, така и иначе го имаш, а искаш да рискуваш да прецакаш лагерите при демонтажа и монтажа? Мисля че ти питаше дали става главината от дизел на бензин, като свалиш, ще пробваш, ако шлиците влизат става.shlosera написа:Имам читави лагери и затова не ми се купуват нови искат ми 30-40 лв само за лагери. Значи трябва да търся някой с преса а трябва ли да разглобявам нещо защото не съм разделил главината от частта на която се закача амортисьора накрайника и шарнира.Doin написа:Лагерите се избиват безпроблемно, особено на преса - смяната на лагери е около 30-ина лева така че е по-добре направо и лагера да смениш.![]()
Ще може ли някакси по снимката да ми обясните как да ги избия с пресата в смисъл къде да натиснеме с пресата (надявам се да сте ме разбрали).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Избиване на лагерите на главината?
Според мене човека не разбра как да избие лагерите. То си е за обяснение в няколко реда поне.
Аз ще кажа за семерингите. Ако лагерът мине леко накривен през тях, имаше някакъв фокус, че в повечето случаи семеринга се поврежда. Уплътнява радиални и аксиално - малко е особен, преди 5 - 10 години го нямаше по магазините и само комплекти по 50+ лв.
Сега се намира, дори знам конкретна фирма с налични такива - Лагер инженеринг във Варна. Изпращат и по пощата май.
Главините на фиестата и ескорта мисля, че са еднакви. И шенкелът (другата част, в която влиза амортисьорът) прилича да стане.
Аз ще кажа за семерингите. Ако лагерът мине леко накривен през тях, имаше някакъв фокус, че в повечето случаи семеринга се поврежда. Уплътнява радиални и аксиално - малко е особен, преди 5 - 10 години го нямаше по магазините и само комплекти по 50+ лв.
Сега се намира, дори знам конкретна фирма с налични такива - Лагер инженеринг във Варна. Изпращат и по пощата май.
Главините на фиестата и ескорта мисля, че са еднакви. И шенкелът (другата част, в която влиза амортисьорът) прилича да стане.
- shlosera
- потребител
- Мнения: 111
- Регистриран: 11 сеп 2008, 21:53
- Модел на автомобила: Караше Ford Fiesta 1989 1.8 Diesel и 1.1MI
- Status: Извън линия
Re: Избиване на лагерите на главината?
Ще пробвам първо дали главината от бензиновата ще стане на дизеловата и ако не стане тогава ще играя с чука по лагерите 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта