Тампони за носачи
- divinity
 - потребител

 - Мнения: 229
 - Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
 - Модел на автомобила: Escort 1.8 D
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
Тампони за носачи
Здравейте, скоро ходих на реглаж на предница, защото ми дърпаше на дясно колата. След реглажа нямаше резултат. Гумите и джантите са перфектни. Върнах се при сервиза и ми казаха, че имам скъсан тампон на носача и оттам ми дърпа и затова не могат да ми направят реглажа. 
Скоро си бях сменял другия носач сам и такъв тампон не си спомням. Той на самия носач ли е или на колата отдолу? Най-вероятно се сменя в комплект с другия от другата страна? И евентуално колко струват и откъде да ги закупя? Доскоро пазарувах от Моторкрафт на Симеон, но ако има по-проверено място...
Предварително благодаря за всички мнения!
			
									
									
						Скоро си бях сменял другия носач сам и такъв тампон не си спомням. Той на самия носач ли е или на колата отдолу? Най-вероятно се сменя в комплект с другия от другата страна? И евентуално колко струват и откъде да ги закупя? Доскоро пазарувах от Моторкрафт на Симеон, но ако има по-проверено място...
Предварително благодаря за всички мнения!
- divinity
 - потребител

 - Мнения: 229
 - Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
 - Модел на автомобила: Escort 1.8 D
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
92
Мерси за бързия отговор. Годината е 92-ра. 
Проблемът ми е, че не знам дали този тампон е на носача или на колата отдолу. В сервиза на стенда на го видях добре
 Но както казах сменях сам другия носач и такъв тампон не забелязах!
			
									
									
						Проблемът ми е, че не знам дали този тампон е на носача или на колата отдолу. В сервиза на стенда на го видях добре
- 
				xsound
 - потребител

 - Мнения: 8
 - Регистриран: 04 ное 2005, 23:35
 - Модел на автомобила: FORD Мондео 1.8 TDSL - 2001
 - Местоположение: Козлодуй
 - Status: Извън линия
 
Здравей,Колега!
Аз имам Escort от 2 години (1.8i 16V - 92г.).
Първата година смених същите тампони, 3 пъти!!!Накрая ми писна и си взех нови носачи (160 лв. за двата) , със фабрично набити тампони!!!Ами.......не са мръднали до сега!!!!
Така,че опитай и ти,само гледай да не са от най-евтините!!!
УСПЕХ!!!
			
									
									
						Аз имам Escort от 2 години (1.8i 16V - 92г.).
Първата година смених същите тампони, 3 пъти!!!Накрая ми писна и си взех нови носачи (160 лв. за двата) , със фабрично набити тампони!!!Ами.......не са мръднали до сега!!!!
Така,че опитай и ти,само гледай да не са от най-евтините!!!
УСПЕХ!!!
- divinity
 - потребител

 - Мнения: 229
 - Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
 - Модел на автомобила: Escort 1.8 D
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
Добър вечер на всички. Мерси за мнението! Точно това питах, дали това са тампоните, които са набити в носачите или има и други между купето и носачите. Защото единия носач го сменях тая зима, а другият е оригиналният, с който е купена колата. Познай на кой от двата е скъсан тампона 
 ! Смених си и биалетката на изкривения носач, трябваше ли да сменя и другата, въпреки че шарнирите, с които се държи бяха доста стегнати?
			
									
									
						- 
				веден
 - потребител

 - Мнения: 185
 - Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
 - Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
 - Status: Извън линия
 
по темата
Събудихте ми любопитството и специално се заврях да си огледам и аз тези прословути тампони. И видях нещо особено - на единия носач гнездото на тампона е изтеглено(изработено) от долу нагоре , а на другия от горе надолу. Нямам друго обяснение освен , че носачите не са ляв и десен , а е един и се завърта според необходимостта (имам предвид базовия детайл Г-образния). Някой обръщал ли е внимание на това . Ще бъда благодарен ако се обадите по въпроса.
			
									
									
						- 
				веден
 - потребител

 - Мнения: 185
 - Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
 - Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
 - Status: Извън линия
 
по темата
Не си ме разбрал точно. Аз изрично уточних че говоря за базовия детайл ( Г-образния) а не за завършен носач, т. е. това завъртане се прави още при производството на носачите. Дано сега съм ясен.
			
									
									
						- 
				racer11
 - потребител

 - Мнения: 836
 - Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
 - Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Re: по темата
е това за пръв път го чувамведен написа:Събудихте ми любопитството и специално се заврях да си огледам и аз тези прословути тампони. И видях нещо особено - на единия носач гнездото на тампона е изтеглено(изработено) от долу нагоре , а на другия от горе надолу. Нямам друго обяснение освен , че носачите не са ляв и десен , а е един и се завърта според необходимостта (имам предвид базовия детайл Г-образния). Някой обръщал ли е внимание на това . Ще бъда благодарен ако се обадите по въпроса.
- 
				racer11
 - потребител

 - Мнения: 836
 - Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
 - Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
моят изстрадан съвет,когато става въпрос за тампони на носачите е -СМЕНЯЙТЕ ЦЕЛИТЕ НОСАЧИ! при смяна на тампоните малко или много се разширяват леглата им и по този начин се съкръщава живота им. освен това смяната на носачите излиза и по-евтина в дългосрочен план.ето калкулация:
Вариант 1 - смяна на тампони
1. тампони - 4 бр х ~ 8-10 лв = 30-40 лв
2. смяна на тампони 25-50 лв
ТОТАЛ 60-80 лв
Вариант 2 - смяна на носачи
1.носачи - 2 бр х 60-100 лв = 140-180 лв
2.смяна на носачи - 15-20 лв
ТОТАЛ - 150 - 200 лв
При вариант 2 трайността на ремонта е ПОНЕ 3 пъти по-голяма от вариант 1 - това е от личен и на приятели опит и не подлежи на коментар! ДОПЪЛНИТЕЛЕН БОНУС при вариант 2 са и чисто новите шарнири
Така че въпроса е ясен - по добре повече пари сега и спокойствие за по-дълго, отколкото много пъти по по-малко пари и МНОГО нерви!
			
									
									
						Вариант 1 - смяна на тампони
1. тампони - 4 бр х ~ 8-10 лв = 30-40 лв
2. смяна на тампони 25-50 лв
ТОТАЛ 60-80 лв
Вариант 2 - смяна на носачи
1.носачи - 2 бр х 60-100 лв = 140-180 лв
2.смяна на носачи - 15-20 лв
ТОТАЛ - 150 - 200 лв
При вариант 2 трайността на ремонта е ПОНЕ 3 пъти по-голяма от вариант 1 - това е от личен и на приятели опит и не подлежи на коментар! ДОПЪЛНИТЕЛЕН БОНУС при вариант 2 са и чисто новите шарнири
Така че въпроса е ясен - по добре повече пари сега и спокойствие за по-дълго, отколкото много пъти по по-малко пари и МНОГО нерви!
- divinity
 - потребител

 - Мнения: 229
 - Регистриран: 22 окт 2005, 15:04
 - Модел на автомобила: Escort 1.8 D
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
То е ясно, че смяната на целия носач е по-добра. Аз направих глупостта да сменя само единия и сега май се оказва, че най-добре е да го сменя пак, но този път в комплект с другия, заради тампона!
JINXY според мен реглаж не е необходим, но...
п.с. От моторкрафт на Симеон си купих немски носач за 45 лв януари месец.
			
									
									
						JINXY според мен реглаж не е необходим, но...
п.с. От моторкрафт на Симеон си купих немски носач за 45 лв януари месец.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта
