проблем със спирачни дискове
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 дек 2007, 14:26
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8TD, FORD FIESTA 1.1MI
- Местоположение: PERNIK
- Status: Извън линия
проблем със спирачни дискове
Здравейте става въпрос за Мондео 1,8 ТД 1994г.Смених веднъж дисковете и накладките,след около 3000 км. отново криви.Последва нова смяна тъй като по думи на майстора първия път може да сме попаднали на некачествени,този път сложихме ДЕЛФИ /уж изпитана марка/ но само 1500 км. и левия диск отново е крив.Моля някой ако е имал такъв проблем да сподели как го е отстранил, тъй като днес си скъсах нервите от безрезултатно обикаляне по майстори.
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 дек 2007, 14:26
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8TD, FORD FIESTA 1.1MI
- Местоположение: PERNIK
- Status: Извън линия
Колега, не е от гуми и джанти тъй като слагах зимните гуми ми провериха и джантите.На 100% е от диск, днес ги мериха с уред който отчете на левия 0,5 мм. отклонение(изкривяване).Проблема мисля, че идва от греене в лявото колело,което обяче не е от задържане на спирачния апарат,тъй като го провериха.От предния собственик зная, че е сменявал предните лагери като вляво е сменена и главината.Мисалта ми е възможно ли е да идва проблема от некачествен ремонт вследствие на което да се криви левия диск?
-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 07 дек 2007, 14:26
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8TD, FORD FIESTA 1.1MI
- Местоположение: PERNIK
- Status: Извън линия
Здравейте,мисля, че открих проблема.Днес направих една проба, а именно разглобих всичко от ляво и с едно елементарно(примитивно) приспособление от стоманизирана тел направих нещо като показалка и се установи, че челото на главината е изкривено.Явно при предишния ремонт когато са сменявани лагера и главината самата главина е набита с чук като не е използвана скоба или някакъв фланец нещо подобно на дорник.Та моето обяснение е че при евентуално набиване с чук е удряно по челото на главината и по този начин се е получило въпросното изкривяване.Другия момент е самата главина да е била некачествена и така да е произведена.Мисля да сменя цялата лява страна от шенкела на долу до носача.Намерих всичко втора употреба за 100лв. от катастрофирало Мондео но бензиново.Казаха ми, че няма разлика освен в стеблото на амортесьора,вашето мнение какво е дали няма някаква разлика.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта