МОТО-ПФОЕ ЕООД

... но може да са полезни
Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 06 мар 2007, 10:12

Що модераторите не вземат да изтрият тези 3 едноименни теми.
От ДВЕ седмици четем едно и също (ФОРД ... ВАЙ-ВАЙ-ВАЙ)
и пишем едно и също (ДОКАЗАТЕЛСТВА ... ДАЙ-ДАЙ-ДАЙ).
А някой си питат оная работа да сканират дакументи.
Или хвърлиха "бомбата" и се окопаха по другите форуми.

Потребителски аватар
Feel The Difference
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
Местоположение: София, Сухата Река
Status: Извън линия

Мнение от Feel The Difference » 13 мар 2007, 22:10

Здравейте,
замисляли ли сте се че все пак говорим за автомобили, нови или не винаги има % при които се проявяват някакви производствени дефекти :!:
Да и това е нормално, като се има предвид че МП продава доста голям брой автомобили в България. Ако някой си мисли че при другите марки автомобили не се случват такива неща, то жестоко се лъже.
Подобна ситуация е меко казано неприятна, но се случва и това е факт. Затова и автомобилите се предлагат с гаранция от производителя. Силно обаче се надявам МП да поработи сериозно върху сервизното си обслужване. Това ще спечели и задържи доста клиенти :idea:

Поздрави

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 13 мар 2007, 22:22

Feel The Difference написа:Силно обаче се надявам МП да поработи сериозно върху сервизното си обслужване. Това ще спечели и задържи доста клиенти :idea:

Поздрави
:P Ами обсъдете го служебно с шефовете си , и дано започнете да обслужвате по-добре в сервизите.
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

Потребителски аватар
Feel The Difference
потребител
потребител
Мнения: 175
Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
Местоположение: София, Сухата Река
Status: Извън линия

Мнение от Feel The Difference » 13 мар 2007, 22:32

cenzor написа:
Feel The Difference написа:Силно обаче се надявам МП да поработи сериозно върху сервизното си обслужване. Това ще спечели и задържи доста клиенти :idea:

Поздрави
:P Ами обсъдете го служебно с шефовете си , и дано започнете да обслужвате по-добре в сервизите.
Повярвай ми, говори се постоянно за това.
Има и сериозни санкции за приемчици и сервизни майстори при не добре извършен ремонт и лошо отношение към клиентите :!:
Работи се по въпроса и нещата вървят, бавно но сигурно към подобрение.
Има също така и много доволни клиенти които се връщат в МП заради доброто обслужване и професионализма на служители.

Поздрави

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 13 мар 2007, 22:39

Feel The Difference написа:
cenzor написа:
Feel The Difference написа:Силно обаче се надявам МП да поработи сериозно върху сервизното си обслужване. Това ще спечели и задържи доста клиенти :idea:

Поздрави
:P Ами обсъдете го служебно с шефовете си , и дано започнете да обслужвате по-добре в сервизите.
Повярвай ми, говори се постоянно за това.
Има и сериозни санкции за приемчици и сервизни майстори при не добре извършен ремонт и лошо отношение към клиентите :!:
Работи се по въпроса и нещата вървят, бавно но сигурно към подобрение.
Има също така и много доволни клиенти които се връщат в МП заради доброто обслужване и професионализма на служители.

Поздрави
:D Това е много радостно. Аз лично съм доволен от отношението в Мото Пфое, специално от "дилъра" ми.
Сервиз не съм ползвал досега ( пу-пу, дано скоро не ми се налага, освен за регулярните неща), дано и там са на ниво. :D
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 13 мар 2007, 22:59

Най-дразнещото според мен в цялата история не са слабостите в работата на МП - къде ли ги няма... Не са и дефектите в колите ни - собствениците на "бездефектните" коли не пишат из форуми...
Най-изнервящи са хардлайнерите, които колчем се каже дума срещу МП, го приемат за лична обида...
Обективност и принципност - ОК, спор няма, но средната възраст на автомобилите ни е над 10-15 г. , и когато отсреща е една монополна структура, чиято основна задача е печалбата на всяка цена, все ми се струва, че е редно позициите на форумците да са една идея по-близки. Освен ако МП не спонсорира сайта, респ. форума, което би било и смешно, и жалко.

ПП Muko, sorry ман, чак сега видях, че почти дублирам поста ти с тази разлика, че не се извинявам на хардлайнерите!!!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 13 мар 2007, 23:55

cocoff, прочете ли цялата тема и останалите две, които вече ги няма, със същото заглавие?
От къде ги измисли тези хардлайнъри, след като във всичките три едноименни теми се редуват оплаквания от МП с призиви да се покажат доказателства и конкретни имена.
До сега не съм видял нито един документ в подкрепа на твърденията или име на някой, който не си е свършил работата.
Кой може да гарантира, че това не са провокации, а в конкретния случай става дума точно за това.
Или да кажем, че на Петкан сестра му е kypвa, а той да се оправдава, че няма сестра.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 14 мар 2007, 09:33

По принцип си прав, ама на всеки, който е изразил недоволство , без да е приложил някакъв документ, да лепнем етикет "провокатор, подстрекател" и пр., малко твърдолинейно ми звучи. Пък и от всички задачи, които форумът си поставя, защитата на МП не мисля, че е приоритетна...
Важното е да няма лични нападки и ние да не се самоизяждаме помежду си. А на МП им пука, колкото на топлофикация от далеч по-силния медиен и граждански вой :)
А колкото до Петкан, жалки са тия, дето твърдят, че несъществуващата сестра е kурва, а не Петкан :P

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 14 мар 2007, 09:49

Пак пресилваш нещата. В коментирания случай става дума за субект, който пуска еднообразни информации в три еднакви теми и след това близо месец си мълчи или по-скоро си трае и гледа сеир.
За оплаквания - има много, но при тях нещата се дължат на някой служител, който не си дава сметка, че е лицето на МП пред клиента и си позволява недопустими волности в отношенията с нас клиентите.
И накрая да не забравяме, че нещата са субективни!

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 14 мар 2007, 11:32

cocoff написа: ... Пък и от всички задачи, които форумът си поставя, защитата на МП не мисля, че е приоритетна...
Важното е да няма лични нападки и ние да не се самоизяждаме помежду си. А на МП им пука, колкото на топлофикация от далеч по-силния медиен и граждански вой :) ...
Форумът няма за цел защита на мотопфое :) Целта в случая е да се направи конструктивна критика. Ако не е ясно имам предвид следното. Когато се даде номер на поръчка или име на служител от когото сте недоволни може да се направи проверка и да се вземат мерки да не се случва отново. Когато това не се направи полза за нас няма.
Мисля че искаме добро и качествено обслужване. Изказването на мнение тези са еди какви си не носи полза.
Поздрави
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 15 мар 2007, 21:57

The seven написа: ...
Ми айде конструктивно да запитам :) : Някой може ли да ни информира колко и какви рекламации са постъпили, респ. наказания са наложени на служители от МП през последната година.
Фирмена тайна, нали =)):

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 15 мар 2007, 22:00

cocoff написа:
The seven написа: ...
Ми айде конструктивно да запитам :) : Някой може ли да ни информира колко и какви рекламации са постъпили, респ. наказания са наложени на служители от МП през последната година.
Фирмена тайна, нали =)):
:D Не че нещо, но коя нормална фирма ще ти даде такова инфо???
Сериозно? Коя?
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 15 мар 2007, 22:15

Такова инфо трябва да има на входа на всяка фирма в сферата на услугите и за достоверността му да следят данъчните органи.

Потребителски аватар
cenzor
потребител
потребител
Мнения: 3143
Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cenzor » 15 мар 2007, 22:24

cocoff написа:Такова инфо трябва да има на входа на всяка фирма в сферата на услугите и за достоверността му да следят данъчните органи.
Тъй ли ? Защо ? :shock:

За държавна фирма - да! Защото там ние им плащаме заплатите, чрез нашите данъци...
Но за частна - няма такъв филм. В България няма да намериш това, а имам и поглед към западни страни : там също няма такава практика.

Не че е лошо фирмата да се бори срещу вътрешните си проблеми и да има канали за получаване на информация от страна на клиенти..
НО клиентите да знаят какво се случва... *00138* *00124* *00127*
Изображение
Не отговарям на неграмотни постове.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 15 мар 2007, 22:58

Ха, че МП да не ги храни Филанкишията, пак ние ги храним :) Данъците ни ги събират принудително, а там доброволно броим кайметата и затова искам да знам на кой си давам парите...
Как става у нас избора сервиз например? С разпитване по форуми...
Има ли някъде класация на сервизите и по какви критерии се прави?

Ееее, по финансовите им отчети ще се ориентираме...те не са тайна :)
Последният им отчет (http://www.motopfohe.bg/finance/MPEOOD03/2003.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;)е от 2003 г. Да се актуализира незабавно!!!!!!!!!

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 15 мар 2007, 23:31

Ако си подал писмена жалба имаш право да изискваш обратна информация.
Но защо се ядосвате като ще ви мине. Ние нямаме читав закон за защита на потребителите, но имаме евро комисар в тази област.
Неможеш да си купиш свестен салам щото няма кой да контролира месната промишленост и като нищо можем да си умрем, а вие за какви дреболии сте се захванали.

valk
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 06 фев 2007, 10:29
Модел на автомобила: форд
Status: Извън линия

Мнение от valk » 16 мар 2007, 14:23

много безсмислици се пишат в този форум,
много хора без работа май има,
ако се впрегне този потенциал ,бихме могли да направим най-добрия / най-калпавия/ сервиз в страната.
един иска гаранция на ел.предпазител,защото не му е ясен терминът -консуматив,но пише;
друг призовава към бойкот,трети иска снимките на престъпници за рекламации,
а никой не казва и не доказва с документи ,че е поискал обяснение от даден сервиз и наистина ,не е получил от високо ниво отговор.
Навсякъде има места за попълване на анкети,може да се отиде при някой по-висшестоящ,но тук е по-приятно да се пощим,нали.Аз редовно си пускам анкета ,пиша си предложения ,дори ми се обаждат по телефона ,за да ме анкетират допълнително дали съм доволен от сервиза в МП.
Един приятел май ни е послушал и видя,че няма страшно да си смени маслото в МП за 191 лв. , а не за 250 по телефон.
Някои си остават обаче с зиладжийската нагласа за живота.
винаги търся разумното обяснение за проблемите

Потребителски аватар
Polly
потребител
потребител
Мнения: 905
Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
Местоположение: село Извор
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Polly » 16 мар 2007, 17:07

venom4o написа: ...Защо досега никой не ги е похвалил като са толкова добри?
..
Аз лично мога да похваля сервиза на Мото Пфое в Люлин / София/. Похвалих ги и след като като си взех ремонтираната кола, която вече върви като нова, и лично за мен, това е сервиза, в който наистина познават двигателите на форд и наистина ги ремонтират качествено.
Това мнение не е реклама, а мога и да го подкрепя с факти.

:lol:
FORD - Feel the difference.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 16 мар 2007, 19:24

Polly,
без да приложиш документ, че са ти свършили работа като хората, рискуваш обвинения, че етърва ти е счетоводителка в МП... :)

А колкото до празните приказки, ами да, иначе нямаше да е форум, а научна конференция...

Потребителски аватар
sashos
потребител
потребител
Мнения: 199
Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
Местоположение: БУРГАС
Status: Извън линия

Мнение от sashos » 16 мар 2007, 22:08

valk написа:много безсмислици се пишат в този форум,
много хора без работа май има,
ако се впрегне този потенциал ,бихме могли да направим най-добрия / най-калпавия/ сервиз в страната.
един иска гаранция на ел.предпазител,защото не му е ясен терминът -консуматив,но пише;
друг призовава към бойкот,трети иска снимките на престъпници за рекламации,
а никой не казва и не доказва с документи ,че е поискал обяснение от даден сервиз и наистина ,не е получил от високо ниво отговор.
Навсякъде има места за попълване на анкети,може да се отиде при някой по-висшестоящ,но тук е по-приятно да се пощим,нали.Аз редовно си пускам анкета ,пиша си предложения ,дори ми се обаждат по телефона ,за да ме анкетират допълнително дали съм доволен от сервиза в МП.
Един приятел май ни е послушал и видя,че няма страшно да си смени маслото в МП за 191 лв. , а не за 250 по телефон.
Някои си остават обаче с зиладжийската нагласа за живота.
батка ти дори не караш форд и аз никога не бих си закарал колата в посредсвен фирмен сервиз където инж. получават не повече 700-800лвзаплати и нямат стимол за работа и развитие и затова там са само преходно. тая тема нещо излезе от добрият тон аз предлагам модираторите да реягират *00200* *0032* *00200*

Отговори

Върни се в “Архив - теми, които не са актуални”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта