МОТО-ПФОЕ ЕООД
- Feel The Difference
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
- Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
- Местоположение: София, Сухата Река
- Status: Извън линия
Здравейте,
замисляли ли сте се че все пак говорим за автомобили, нови или не винаги има % при които се проявяват някакви производствени дефекти
Да и това е нормално, като се има предвид че МП продава доста голям брой автомобили в България. Ако някой си мисли че при другите марки автомобили не се случват такива неща, то жестоко се лъже.
Подобна ситуация е меко казано неприятна, но се случва и това е факт. Затова и автомобилите се предлагат с гаранция от производителя. Силно обаче се надявам МП да поработи сериозно върху сервизното си обслужване. Това ще спечели и задържи доста клиенти
Поздрави
замисляли ли сте се че все пак говорим за автомобили, нови или не винаги има % при които се проявяват някакви производствени дефекти

Да и това е нормално, като се има предвид че МП продава доста голям брой автомобили в България. Ако някой си мисли че при другите марки автомобили не се случват такива неща, то жестоко се лъже.
Подобна ситуация е меко казано неприятна, но се случва и това е факт. Затова и автомобилите се предлагат с гаранция от производителя. Силно обаче се надявам МП да поработи сериозно върху сервизното си обслужване. Това ще спечели и задържи доста клиенти

Поздрави
- Feel The Difference
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 13 мар 2007, 21:18
- Модел на автомобила: Focus Anniversary 5 врати 1.6 TDCi 90к.с.
- Местоположение: София, Сухата Река
- Status: Извън линия
Повярвай ми, говори се постоянно за това.cenzor написа:Feel The Difference написа:Силно обаче се надявам МП да поработи сериозно върху сервизното си обслужване. Това ще спечели и задържи доста клиенти![]()
ПоздравиАми обсъдете го служебно с шефовете си , и дано започнете да обслужвате по-добре в сервизите.
Има и сериозни санкции за приемчици и сервизни майстори при не добре извършен ремонт и лошо отношение към клиентите

Работи се по въпроса и нещата вървят, бавно но сигурно към подобрение.
Има също така и много доволни клиенти които се връщат в МП заради доброто обслужване и професионализма на служители.
Поздрави
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Feel The Difference написа:Повярвай ми, говори се постоянно за това.cenzor написа:Feel The Difference написа:Силно обаче се надявам МП да поработи сериозно върху сервизното си обслужване. Това ще спечели и задържи доста клиенти![]()
ПоздравиАми обсъдете го служебно с шефовете си , и дано започнете да обслужвате по-добре в сервизите.
Има и сериозни санкции за приемчици и сервизни майстори при не добре извършен ремонт и лошо отношение към клиентите![]()
Работи се по въпроса и нещата вървят, бавно но сигурно към подобрение.
Има също така и много доволни клиенти които се връщат в МП заради доброто обслужване и професионализма на служители.
Поздрави

Сервиз не съм ползвал досега ( пу-пу, дано скоро не ми се налага, освен за регулярните неща), дано и там са на ниво.

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Най-дразнещото според мен в цялата история не са слабостите в работата на МП - къде ли ги няма... Не са и дефектите в колите ни - собствениците на "бездефектните" коли не пишат из форуми...
Най-изнервящи са хардлайнерите, които колчем се каже дума срещу МП, го приемат за лична обида...
Обективност и принципност - ОК, спор няма, но средната възраст на автомобилите ни е над 10-15 г. , и когато отсреща е една монополна структура, чиято основна задача е печалбата на всяка цена, все ми се струва, че е редно позициите на форумците да са една идея по-близки. Освен ако МП не спонсорира сайта, респ. форума, което би било и смешно, и жалко.
ПП Muko, sorry ман, чак сега видях, че почти дублирам поста ти с тази разлика, че не се извинявам на хардлайнерите!!!
Най-изнервящи са хардлайнерите, които колчем се каже дума срещу МП, го приемат за лична обида...
Обективност и принципност - ОК, спор няма, но средната възраст на автомобилите ни е над 10-15 г. , и когато отсреща е една монополна структура, чиято основна задача е печалбата на всяка цена, все ми се струва, че е редно позициите на форумците да са една идея по-близки. Освен ако МП не спонсорира сайта, респ. форума, което би било и смешно, и жалко.
ПП Muko, sorry ман, чак сега видях, че почти дублирам поста ти с тази разлика, че не се извинявам на хардлайнерите!!!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
cocoff, прочете ли цялата тема и останалите две, които вече ги няма, със същото заглавие?
От къде ги измисли тези хардлайнъри, след като във всичките три едноименни теми се редуват оплаквания от МП с призиви да се покажат доказателства и конкретни имена.
До сега не съм видял нито един документ в подкрепа на твърденията или име на някой, който не си е свършил работата.
Кой може да гарантира, че това не са провокации, а в конкретния случай става дума точно за това.
Или да кажем, че на Петкан сестра му е kypвa, а той да се оправдава, че няма сестра.
От къде ги измисли тези хардлайнъри, след като във всичките три едноименни теми се редуват оплаквания от МП с призиви да се покажат доказателства и конкретни имена.
До сега не съм видял нито един документ в подкрепа на твърденията или име на някой, който не си е свършил работата.
Кой може да гарантира, че това не са провокации, а в конкретния случай става дума точно за това.
Или да кажем, че на Петкан сестра му е kypвa, а той да се оправдава, че няма сестра.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
По принцип си прав, ама на всеки, който е изразил недоволство , без да е приложил някакъв документ, да лепнем етикет "провокатор, подстрекател" и пр., малко твърдолинейно ми звучи. Пък и от всички задачи, които форумът си поставя, защитата на МП не мисля, че е приоритетна...
Важното е да няма лични нападки и ние да не се самоизяждаме помежду си. А на МП им пука, колкото на топлофикация от далеч по-силния медиен и граждански вой
А колкото до Петкан, жалки са тия, дето твърдят, че несъществуващата сестра е kурва, а не Петкан
Важното е да няма лични нападки и ние да не се самоизяждаме помежду си. А на МП им пука, колкото на топлофикация от далеч по-силния медиен и граждански вой

А колкото до Петкан, жалки са тия, дето твърдят, че несъществуващата сестра е kурва, а не Петкан

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Пак пресилваш нещата. В коментирания случай става дума за субект, който пуска еднообразни информации в три еднакви теми и след това близо месец си мълчи или по-скоро си трае и гледа сеир.
За оплаквания - има много, но при тях нещата се дължат на някой служител, който не си дава сметка, че е лицето на МП пред клиента и си позволява недопустими волности в отношенията с нас клиентите.
И накрая да не забравяме, че нещата са субективни!
За оплаквания - има много, но при тях нещата се дължат на някой служител, който не си дава сметка, че е лицето на МП пред клиента и си позволява недопустими волности в отношенията с нас клиентите.
И накрая да не забравяме, че нещата са субективни!
- The seven
- потребител
- Мнения: 1107
- Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
- Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Форумът няма за цел защита на мотопфоеcocoff написа: ... Пък и от всички задачи, които форумът си поставя, защитата на МП не мисля, че е приоритетна...
Важното е да няма лични нападки и ние да не се самоизяждаме помежду си. А на МП им пука, колкото на топлофикация от далеч по-силния медиен и граждански вой...

Мисля че искаме добро и качествено обслужване. Изказването на мнение тези са еди какви си не носи полза.
Поздрави


- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
cocoff написа:Ми айде конструктивно да запитамThe seven написа: ...: Някой може ли да ни информира колко и какви рекламации са постъпили, респ. наказания са наложени на служители от МП през последната година.
Фирмена тайна, нали

Сериозно? Коя?
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Тъй ли ? Защо ?cocoff написа:Такова инфо трябва да има на входа на всяка фирма в сферата на услугите и за достоверността му да следят данъчните органи.

За държавна фирма - да! Защото там ние им плащаме заплатите, чрез нашите данъци...
Но за частна - няма такъв филм. В България няма да намериш това, а имам и поглед към западни страни : там също няма такава практика.
Не че е лошо фирмата да се бори срещу вътрешните си проблеми и да има канали за получаване на информация от страна на клиенти..
НО клиентите да знаят какво се случва...



-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ха, че МП да не ги храни Филанкишията, пак ние ги храним
Данъците ни ги събират принудително, а там доброволно броим кайметата и затова искам да знам на кой си давам парите...
Как става у нас избора сервиз например? С разпитване по форуми...
Има ли някъде класация на сервизите и по какви критерии се прави?
Ееее, по финансовите им отчети ще се ориентираме...те не са тайна
Последният им отчет (http://www.motopfohe.bg/finance/MPEOOD03/2003.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;)е от 2003 г. Да се актуализира незабавно!!!!!!!!!

Как става у нас избора сервиз например? С разпитване по форуми...
Има ли някъде класация на сервизите и по какви критерии се прави?
Ееее, по финансовите им отчети ще се ориентираме...те не са тайна

Последният им отчет (http://www.motopfohe.bg/finance/MPEOOD03/2003.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;)е от 2003 г. Да се актуализира незабавно!!!!!!!!!
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Ако си подал писмена жалба имаш право да изискваш обратна информация.
Но защо се ядосвате като ще ви мине. Ние нямаме читав закон за защита на потребителите, но имаме евро комисар в тази област.
Неможеш да си купиш свестен салам щото няма кой да контролира месната промишленост и като нищо можем да си умрем, а вие за какви дреболии сте се захванали.
Но защо се ядосвате като ще ви мине. Ние нямаме читав закон за защита на потребителите, но имаме евро комисар в тази област.
Неможеш да си купиш свестен салам щото няма кой да контролира месната промишленост и като нищо можем да си умрем, а вие за какви дреболии сте се захванали.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 06 фев 2007, 10:29
- Модел на автомобила: форд
- Status: Извън линия
много безсмислици се пишат в този форум,
много хора без работа май има,
ако се впрегне този потенциал ,бихме могли да направим най-добрия / най-калпавия/ сервиз в страната.
един иска гаранция на ел.предпазител,защото не му е ясен терминът -консуматив,но пише;
друг призовава към бойкот,трети иска снимките на престъпници за рекламации,
а никой не казва и не доказва с документи ,че е поискал обяснение от даден сервиз и наистина ,не е получил от високо ниво отговор.
Навсякъде има места за попълване на анкети,може да се отиде при някой по-висшестоящ,но тук е по-приятно да се пощим,нали.Аз редовно си пускам анкета ,пиша си предложения ,дори ми се обаждат по телефона ,за да ме анкетират допълнително дали съм доволен от сервиза в МП.
Един приятел май ни е послушал и видя,че няма страшно да си смени маслото в МП за 191 лв. , а не за 250 по телефон.
Някои си остават обаче с зиладжийската нагласа за живота.
много хора без работа май има,
ако се впрегне този потенциал ,бихме могли да направим най-добрия / най-калпавия/ сервиз в страната.
един иска гаранция на ел.предпазител,защото не му е ясен терминът -консуматив,но пише;
друг призовава към бойкот,трети иска снимките на престъпници за рекламации,
а никой не казва и не доказва с документи ,че е поискал обяснение от даден сервиз и наистина ,не е получил от високо ниво отговор.
Навсякъде има места за попълване на анкети,може да се отиде при някой по-висшестоящ,но тук е по-приятно да се пощим,нали.Аз редовно си пускам анкета ,пиша си предложения ,дори ми се обаждат по телефона ,за да ме анкетират допълнително дали съм доволен от сервиза в МП.
Един приятел май ни е послушал и видя,че няма страшно да си смени маслото в МП за 191 лв. , а не за 250 по телефон.
Някои си остават обаче с зиладжийската нагласа за живота.
винаги търся разумното обяснение за проблемите
- Polly
- потребител
- Мнения: 905
- Регистриран: 24 фев 2005, 16:02
- Модел на автомобила: Бира Каменица в кен
- Местоположение: село Извор
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз лично мога да похваля сервиза на Мото Пфое в Люлин / София/. Похвалих ги и след като като си взех ремонтираната кола, която вече върви като нова, и лично за мен, това е сервиза, в който наистина познават двигателите на форд и наистина ги ремонтират качествено.venom4o написа: ...Защо досега никой не ги е похвалил като са толкова добри?
..
Това мнение не е реклама, а мога и да го подкрепя с факти.

FORD - Feel the difference.
- sashos
- потребител
- Мнения: 199
- Регистриран: 05 авг 2006, 18:04
- Модел на автомобила: FORD ESCORT1.8TD
- Местоположение: БУРГАС
- Status: Извън линия
батка ти дори не караш форд и аз никога не бих си закарал колата в посредсвен фирмен сервиз където инж. получават не повече 700-800лвзаплати и нямат стимол за работа и развитие и затова там са само преходно. тая тема нещо излезе от добрият тон аз предлагам модираторите да реягиратvalk написа:много безсмислици се пишат в този форум,
много хора без работа май има,
ако се впрегне този потенциал ,бихме могли да направим най-добрия / най-калпавия/ сервиз в страната.
един иска гаранция на ел.предпазител,защото не му е ясен терминът -консуматив,но пише;
друг призовава към бойкот,трети иска снимките на престъпници за рекламации,
а никой не казва и не доказва с документи ,че е поискал обяснение от даден сервиз и наистина ,не е получил от високо ниво отговор.
Навсякъде има места за попълване на анкети,може да се отиде при някой по-висшестоящ,но тук е по-приятно да се пощим,нали.Аз редовно си пускам анкета ,пиша си предложения ,дори ми се обаждат по телефона ,за да ме анкетират допълнително дали съм доволен от сервиза в МП.
Един приятел май ни е послушал и видя,че няма страшно да си смени маслото в МП за 191 лв. , а не за 250 по телефон.
Някои си остават обаче с зиладжийската нагласа за живота.



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта