OHV engine
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
OHV engine
Здравеите може ли малко информация за ОХВ двигател и принципа му на работа и всичко останало което намерите на български език
Интересува ме заради 5.2 литровия двигател на додж чарджер 1968 8 цилиндъра
Интересува ме заради 5.2 литровия двигател на додж чарджер 1968 8 цилиндъра
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да не искаш да кажеш, че го имаш това чудовище

Какво по-конкретно те интересува, има много инфо в мрежата
Както личи от името клапаните са високо в главата, задвижват се от дълги повдигачи (откъдето и другото име на OHV-pushrod). Разпред. вал е в цил. блок. Имат някои предимства: по-малка глава, опростено задвижване на разпределит. механизъм-няма ремъци, вериги обтегачи и пр., с което се избягват неприятностите от късането/прескачането им; за сменяването на една гарнитура на главата не е нужно да се сваля разпред. вал/ове. Недостатъци-усложненото задвижване на клапаните предполага по-голяма инерционност, съответно по-ниски обороти-повечето OHV са ограничени до към 6000 оборота, при 9000 за OHC, a за F1 -20000 , Ограничена е гъвкавостта на цилиндровия дизайн-не позволява повече от 2 клапана, докато при OHC има и по 5 клапана на цилиндър. Естествено напоследък има модели с високооборотни OHV двигатели, както и такива с 4 клапана на цилиндър.


Какво по-конкретно те интересува, има много инфо в мрежата
Както личи от името клапаните са високо в главата, задвижват се от дълги повдигачи (откъдето и другото име на OHV-pushrod). Разпред. вал е в цил. блок. Имат някои предимства: по-малка глава, опростено задвижване на разпределит. механизъм-няма ремъци, вериги обтегачи и пр., с което се избягват неприятностите от късането/прескачането им; за сменяването на една гарнитура на главата не е нужно да се сваля разпред. вал/ове. Недостатъци-усложненото задвижване на клапаните предполага по-голяма инерционност, съответно по-ниски обороти-повечето OHV са ограничени до към 6000 оборота, при 9000 за OHC, a за F1 -20000 , Ограничена е гъвкавостта на цилиндровия дизайн-не позволява повече от 2 клапана, докато при OHC има и по 5 клапана на цилиндър. Естествено напоследък има модели с високооборотни OHV двигатели, както и такива с 4 клапана на цилиндър.
Последна промяна от cocoff на 23 окт 2007, 12:47, променено общо 1 път.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Един приятел се е натъкнал на чарджър развалина докато е бил в Германия или Австрия не разбрах точно.... но сега като се разгледах и гугъл модела е по ранен от 68-ма онзи е светло син , доста по голямо купе 
подобен е на този на картинката , но фаровете му са още по в края , няма решетка като на по новите , изобщо каша защото не може да се разбере със собственика които не говори англииски коя година е , само е разбрал думичката ХЕМИ при което нали са му светнали очичките въпроса е че има 2-3 разновидности хеми 426 , 440 магнум и някви такива , разбрал е и че е В8 , разбира се колата не пали , то оставаше и да пали и боже мои , но двигателя и е там на мястото си по капака , вижда се че не е сваляно уж нищо по него , въздушния филтър се седи там отгоре няма акумолатор , и липсват някакви тръбички доколкото се е видяло ръждясала е малко повечето са козметични забележки иска да я взима да я оправя , ще може ли ? и какво ви е мнението

подобен е на този на картинката , но фаровете му са още по в края , няма решетка като на по новите , изобщо каша защото не може да се разбере със собственика които не говори англииски коя година е , само е разбрал думичката ХЕМИ при което нали са му светнали очичките въпроса е че има 2-3 разновидности хеми 426 , 440 магнум и някви такива , разбрал е и че е В8 , разбира се колата не пали , то оставаше и да пали и боже мои , но двигателя и е там на мястото си по капака , вижда се че не е сваляно уж нищо по него , въздушния филтър се седи там отгоре няма акумолатор , и липсват някакви тръбички доколкото се е видяло ръждясала е малко повечето са козметични забележки иска да я взима да я оправя , ще може ли ? и какво ви е мнението
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
HEMI e патент на Крайслер и идва от полусферичната форма на горивната камера. Машината е змей, но личното ми мнение е, че възстановяването й (у нас) ще е свързано с доста пари и време, а в Германия с още по-много пари
Информацията я взимам от мрежата... не съм я усвоил в у-ще.

Информацията я взимам от мрежата... не съм я усвоил в у-ще.
Последна промяна от cocoff на 23 окт 2007, 13:09, променено общо 1 път.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- Z28
- потребител
- Мнения: 28
- Регистриран: 21 дек 2006, 19:34
- Модел на автомобила: Capri 2.8i '86, Capri 2.0S '82
- Местоположение: Paris
- Status: Извън линия
Напълно разбирам удоволствието от реставрацията на подобна кола но в БГ 6те е някакъв ад за да се възстанови до пълен оригинал - 6те отнеме мнооооого време, пари и нерви...Такива коли се продават в супер състояние за 20-25 хил евро в Европа и наистина е по-добре този пи4 да си вземе не6то 4итаво и готово за употреба...Но в крайна сметка си зависи от конкретния слу4ай...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта