Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 27 юни 2010, 21:24

Братовчед ми е фен на VW, опитва се да направи хубава "двойка" и да бъде "класик"... (това в рамките на шегата...)
Та, той има два инжекциона от Golf II KR, K-Jetronic-и, като при xr3i. KR-а е 1.8 16v и ние предположихме, че съответно инжекциона, макар същата Bosch запалителна система, е по-силен, за да "храни" по-големият двигател...
Всички части (инж. глава, елемента за диференциално налягане, дюзи) от инжекциона на KR-а, пасват при xr-а, разликата вероятно е вътре в самите тях...
Има само две малки разлики - при машинката за диф. налягане има вакуум, който при форда липсва и другата е, че машинката за диф. нал. е по-дебела и болтчетата от фордовата не стават... Това да са му проблемите :)
Днес го монтирахме, направихме му реглаж "на око" и колата побесня. Направо освирепя...
Промени се и звука на двигателя, явно поради по-голямото пълнене. Като първоначално впечатление мога да кажа, че тягата във високите (от 5 000 нагоре) се засили доста.
Мойта кола е с олекотен маховик и м/у първа и втора почти не "припилваше" гуми. Сега ми направи впечатление, че "пиленето" се увеличи...
Има и един проблем. На инж. глава е махната плочката с Bosch номера и не сме 100% сигурни, че е от KR. (но поне за такъв му го продадоха, навремето)...
Друг проблем са дюзите - имаха страшен нагар и изглеждаха ужасно, а едната даже е от друга кола - така, че не знам как би работил автомобилът с нови дюзи...
Понякога гасне на празен ход, но това ще го оправя. Засега обаче е неприятно...

Като цяло - съм много доволен. За разход, ще пиша по нататък...


Отделно:
Danchev - какво става?
Sasho - пиши ми за форда от Видин, завиждам ти добронамерено :)
Последна промяна от ludavoda на 28 юни 2010, 01:02, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 09 юли 2010, 09:54

Най-после махнах грозния калъф на волана и го замених с елегантен,черен и от естествена кожа калъф!
За сравнение ето как изглеждаше....
Изображение

И ето как е сега.....
Изображение
Изображение

Днес ще сменя предните лагери а също и предните спирачни дискове с нови накладки...... >:D<:

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 09 юли 2010, 18:52

Днес съм на седмото небе,смених предните лагери+главините защото бяха заминали,спирачни дискови/вентилирани/ с нови накладки от "моторкрафт",а също така и ангренажен ремък"дайко" с ролка "ина" беше им време и задни лагери ,които ми даде Peter-di плюс нови задни накладки"моторкрафт"! >:D<: >:D<: >:D<:
Сега имам чувството че карам друга кола,не се чува как се движа,направо се "нося по пътя"супер!
Остана ми да сменя лагерчетата на петата на макферсона 2 по 10лв.и евентуално ако намеря на далавера 4бр. амортисьора че свършиха кинтите!?

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 09 юли 2010, 23:06

То и преди всичко си беше наред с колата :)
Само да кажа - на Димо колата е в адски добро състояние. Имам самочувствието, че разбирам от MK4, обаче той усеща дори най-малките отклонения :)

Шегувам се... Радвам се, че си доволен, приятелю...

Успех...

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 10 юли 2010, 10:13

ludavoda написа:То и преди всичко си беше наред с колата :)
Само да кажа - на Димо колата е в адски добро състояние. Имам самочувствието, че разбирам от MK4, обаче той усеща дори най-малките отклонения :)

Шегувам се... Радвам се, че си доволен, приятелю...

Успех...
Не каза дали сега ти харесва волана,с тази естествена черна кожа???? :-/: :-/: :-/:
Ценя твоето мнение!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 10 юли 2010, 10:46

Екстра е. 100 пъти по-добре стои...

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 10 юли 2010, 20:37

А това са ми новите 15" джанти,които ще се карат лятото,а петолъчките 14" са със зимни чисто нови гуми и ги прибрах в мазето за зимния сезон,сега ми остава да ги обуя с нови летни гуми и всичко ще е на 6! _friends_

Изображение
Изображение

Какво ще кажете колеги тичат ли му на XR-а тези 15-ки?? :-/: :-/: :-/:

Потребителски аватар
cosworth team ruse
потребител
потребител
Мнения: 1108
Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
Модел на автомобила: форд сиера
Местоположение: РУСЕ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от cosworth team ruse » 10 юли 2010, 22:38

лично за мене не му отиват :roll:

Потребителски аватар
nosfera7u
потребител
потребител
Мнения: 305
Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
Местоположение: София, Нови Искър
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от nosfera7u » 11 юли 2010, 00:10

аз имах такива борбетки :) много внимавай много лесно се кривят по вътрешния борд !!!!!! ако им свалиш капачките по-добре ще седят на колата

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 11 юли 2010, 00:55

Страшни са. Искам да я видя на живо - май 15-ски много добре пасват на тая кола. Ако е така и аз ще се насоча към 15-ски...
Лелее ниският профил как я отваря...

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 11 юли 2010, 16:45

Днес монтирах и новите гуми-195/50/15,"Дайтон",разликата е убийствена,просто си карам с 150км/ч и е супер устойчива!
На снимките се виждат и новите дискове,както и боядисах задните барабани бели,как стоят така вие ще кажете!? :-/:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Това е момчета засега, 1 седмица бях болнични и имах свободно време за колата и отметнах бая задачи,дано и на вас да се е харесало?
Явка слагай 15"с нископрофилни гуми няма да съжаляваш,едно че е по-устойчива а и вози мноко по -комфортно,разликата е огромна! _friends_ _friends_ _friends_

Любомир Семерджиев
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 20 дек 2009, 17:19
Модел на автомобила: Форд Ескорт XR3 , Фолксваген пасат V6 TDI
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Любомир Семерджиев » 13 юли 2010, 20:54

Здравейте колеги :) Казвам се Любомир Семерджиев и бях поканен тук от колегата
ludavoda
Бих се радвал ако мога да бъда полезен с информация или да споделя опит както от обикновенните шосета и стигнем до състезателните трасета .
Поздрави Любомир Семерджиев



30e написа:Ескорта е от Слатина. Преди години им продадох моя голф...
Колега изгубих ти кординатите но драсни едно ЛС да се видим и да погледнеш как е бившия ти автомобил ;)

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 13 юли 2010, 21:50

А, добре дошъл...

Какъв ти е кодът на двигателя?
Питам те, щото ако е като моя искам да сравниме номерата на разни части :)

Любомир Семерджиев
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 20 дек 2009, 17:19
Модел на автомобила: Форд Ескорт XR3 , Фолксваген пасат V6 TDI
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Любомир Семерджиев » 13 юли 2010, 23:07

Фабричния двигател на колата беше FU 1.6 карбуратор , след интервенцията по реставрация на автомобила се сдоби със 1.6 LRV ... ако не се лъжа разбира се ... механична инжекция и т.н...

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 14 юли 2010, 00:43

Механичните инжекциони(K-Jetronic), поне доколкото аз знам да LR1, LR2 и LRB...
Да не си се сдобил със L4B(KE-Jetronic), щото той май е 90 к.с.?
Ако искаш пусни снимка на двигателя - веднага ще си проличи...

Любомир Семерджиев
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 20 дек 2009, 17:19
Модел на автомобила: Форд Ескорт XR3 , Фолксваген пасат V6 TDI
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Любомир Семерджиев » 14 юли 2010, 09:49

K-Jetronic съм 100% просто мотора съм го качвал преди повече от 3г. и вече не помня букви .. мога да погледна така че няма проблем :)

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 16 юли 2010, 22:37

Дннес най-после се сдобих с приставка за задната броня "RS" и я монтирах,остава да купя червена лайсна за бронята и да я пръсна хубаво! >:D<: >:D<: >:D<: >:D<:

Изображение
Изображение

Това е засега ,като я боядисам ще пусна снимки!
Днес видях XR-а на колегата "pili" и много ми хареса,двигателя му работи като часовник,за пръв път не чувам клапани да тракат,спокойно можеш да си сложиш кафето и няма да трепне!
Пожелавам на колегата pili все хубави работи и се радвам че има мераклии като него и всички вас в този форум! _friends_ _friends_ _friends_ _friends_

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 17 юли 2010, 21:43

Готово е ,боядисах бронята и стана що-годе добре.... :-/: :-/:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Това е засега,дано ви харесва така?!
>:D<: >:D<: >:D<: >:D<: >:D<: >:D<: >:D<:

Любомир Семерджиев
потребител
потребител
Мнения: 18
Регистриран: 20 дек 2009, 17:19
Модел на автомобила: Форд Ескорт XR3 , Фолксваген пасат V6 TDI
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Любомир Семерджиев » 18 юли 2010, 12:05

Много добре е станала колата , Браво _friends_

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 18 юли 2010, 12:54

Много грозна тая броня. Що не вземеш да я изхвърлиш някъде на далеко? Например във Варна :lol:
Автомобилен ретро клуб Shark

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта