Проект xr3i...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Братовчед ми е фен на VW, опитва се да направи хубава "двойка" и да бъде "класик"... (това в рамките на шегата...)
Та, той има два инжекциона от Golf II KR, K-Jetronic-и, като при xr3i. KR-а е 1.8 16v и ние предположихме, че съответно инжекциона, макар същата Bosch запалителна система, е по-силен, за да "храни" по-големият двигател...
Всички части (инж. глава, елемента за диференциално налягане, дюзи) от инжекциона на KR-а, пасват при xr-а, разликата вероятно е вътре в самите тях...
Има само две малки разлики - при машинката за диф. налягане има вакуум, който при форда липсва и другата е, че машинката за диф. нал. е по-дебела и болтчетата от фордовата не стават... Това да са му проблемите
Днес го монтирахме, направихме му реглаж "на око" и колата побесня. Направо освирепя...
Промени се и звука на двигателя, явно поради по-голямото пълнене. Като първоначално впечатление мога да кажа, че тягата във високите (от 5 000 нагоре) се засили доста.
Мойта кола е с олекотен маховик и м/у първа и втора почти не "припилваше" гуми. Сега ми направи впечатление, че "пиленето" се увеличи...
Има и един проблем. На инж. глава е махната плочката с Bosch номера и не сме 100% сигурни, че е от KR. (но поне за такъв му го продадоха, навремето)...
Друг проблем са дюзите - имаха страшен нагар и изглеждаха ужасно, а едната даже е от друга кола - така, че не знам как би работил автомобилът с нови дюзи...
Понякога гасне на празен ход, но това ще го оправя. Засега обаче е неприятно...
Като цяло - съм много доволен. За разход, ще пиша по нататък...
Отделно:
Danchev - какво става?
Sasho - пиши ми за форда от Видин, завиждам ти добронамерено
Та, той има два инжекциона от Golf II KR, K-Jetronic-и, като при xr3i. KR-а е 1.8 16v и ние предположихме, че съответно инжекциона, макар същата Bosch запалителна система, е по-силен, за да "храни" по-големият двигател...
Всички части (инж. глава, елемента за диференциално налягане, дюзи) от инжекциона на KR-а, пасват при xr-а, разликата вероятно е вътре в самите тях...
Има само две малки разлики - при машинката за диф. налягане има вакуум, който при форда липсва и другата е, че машинката за диф. нал. е по-дебела и болтчетата от фордовата не стават... Това да са му проблемите

Днес го монтирахме, направихме му реглаж "на око" и колата побесня. Направо освирепя...
Промени се и звука на двигателя, явно поради по-голямото пълнене. Като първоначално впечатление мога да кажа, че тягата във високите (от 5 000 нагоре) се засили доста.
Мойта кола е с олекотен маховик и м/у първа и втора почти не "припилваше" гуми. Сега ми направи впечатление, че "пиленето" се увеличи...
Има и един проблем. На инж. глава е махната плочката с Bosch номера и не сме 100% сигурни, че е от KR. (но поне за такъв му го продадоха, навремето)...
Друг проблем са дюзите - имаха страшен нагар и изглеждаха ужасно, а едната даже е от друга кола - така, че не знам как би работил автомобилът с нови дюзи...
Понякога гасне на празен ход, но това ще го оправя. Засега обаче е неприятно...
Като цяло - съм много доволен. За разход, ще пиша по нататък...
Отделно:
Danchev - какво става?
Sasho - пиши ми за форда от Видин, завиждам ти добронамерено

Последна промяна от ludavoda на 28 юни 2010, 01:02, променено общо 1 път.
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Най-после махнах грозния калъф на волана и го замених с елегантен,черен и от естествена кожа калъф!
За сравнение ето как изглеждаше....

И ето как е сега.....


Днес ще сменя предните лагери а също и предните спирачни дискове с нови накладки...... >:D<:
За сравнение ето как изглеждаше....
И ето как е сега.....
Днес ще сменя предните лагери а също и предните спирачни дискове с нови накладки...... >:D<:
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Днес съм на седмото небе,смених предните лагери+главините защото бяха заминали,спирачни дискови/вентилирани/ с нови накладки от "моторкрафт",а също така и ангренажен ремък"дайко" с ролка "ина" беше им време и задни лагери ,които ми даде Peter-di плюс нови задни накладки"моторкрафт"! >:D<: >:D<: >:D<:
Сега имам чувството че карам друга кола,не се чува как се движа,направо се "нося по пътя"супер!
Остана ми да сменя лагерчетата на петата на макферсона 2 по 10лв.и евентуално ако намеря на далавера 4бр. амортисьора че свършиха кинтите!?
Сега имам чувството че карам друга кола,не се чува как се движа,направо се "нося по пътя"супер!
Остана ми да сменя лагерчетата на петата на макферсона 2 по 10лв.и евентуално ако намеря на далавера 4бр. амортисьора че свършиха кинтите!?
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
То и преди всичко си беше наред с колата 
Само да кажа - на Димо колата е в адски добро състояние. Имам самочувствието, че разбирам от MK4, обаче той усеща дори най-малките отклонения
Шегувам се... Радвам се, че си доволен, приятелю...
Успех...

Само да кажа - на Димо колата е в адски добро състояние. Имам самочувствието, че разбирам от MK4, обаче той усеща дори най-малките отклонения

Шегувам се... Радвам се, че си доволен, приятелю...
Успех...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Не каза дали сега ти харесва волана,с тази естествена черна кожа????ludavoda написа:То и преди всичко си беше наред с колата
Само да кажа - на Димо колата е в адски добро състояние. Имам самочувствието, че разбирам от MK4, обаче той усеща дори най-малките отклонения
Шегувам се... Радвам се, че си доволен, приятелю...
Успех...



Ценя твоето мнение!
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Екстра е. 100 пъти по-добре стои...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
А това са ми новите 15" джанти,които ще се карат лятото,а петолъчките 14" са със зимни чисто нови гуми и ги прибрах в мазето за зимния сезон,сега ми остава да ги обуя с нови летни гуми и всичко ще е на 6!


Какво ще кажете колеги тичат ли му на XR-а тези 15-ки??


Какво ще кажете колеги тичат ли му на XR-а тези 15-ки??



- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
лично за мене не му отиват 

- nosfera7u
- потребител
- Мнения: 305
- Регистриран: 19 дек 2008, 19:50
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.6 16v 97г
- Местоположение: София, Нови Искър
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
аз имах такива борбетки
много внимавай много лесно се кривят по вътрешния борд !!!!!! ако им свалиш капачките по-добре ще седят на колата

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Страшни са. Искам да я видя на живо - май 15-ски много добре пасват на тая кола. Ако е така и аз ще се насоча към 15-ски...
Лелее ниският профил как я отваря...
Лелее ниският профил как я отваря...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Днес монтирах и новите гуми-195/50/15,"Дайтон",разликата е убийствена,просто си карам с 150км/ч и е супер устойчива!
На снимките се виждат и новите дискове,както и боядисах задните барабани бели,как стоят така вие ще кажете!?






Това е момчета засега, 1 седмица бях болнични и имах свободно време за колата и отметнах бая задачи,дано и на вас да се е харесало?
Явка слагай 15"с нископрофилни гуми няма да съжаляваш,едно че е по-устойчива а и вози мноко по -комфортно,разликата е огромна!

На снимките се виждат и новите дискове,както и боядисах задните барабани бели,как стоят така вие ще кажете!?

Това е момчета засега, 1 седмица бях болнични и имах свободно време за колата и отметнах бая задачи,дано и на вас да се е харесало?
Явка слагай 15"с нископрофилни гуми няма да съжаляваш,едно че е по-устойчива а и вози мноко по -комфортно,разликата е огромна!



-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 20 дек 2009, 17:19
- Модел на автомобила: Форд Ескорт XR3 , Фолксваген пасат V6 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравейте колеги
Казвам се Любомир Семерджиев и бях поканен тук от колегата
ludavoda
Бих се радвал ако мога да бъда полезен с информация или да споделя опит както от обикновенните шосета и стигнем до състезателните трасета .
Поздрави Любомир Семерджиев


ludavoda
Бих се радвал ако мога да бъда полезен с информация или да споделя опит както от обикновенните шосета и стигнем до състезателните трасета .
Поздрави Любомир Семерджиев
Колега изгубих ти кординатите но драсни едно ЛС да се видим и да погледнеш как е бившия ти автомобил30e написа:Ескорта е от Слатина. Преди години им продадох моя голф...

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
А, добре дошъл...
Какъв ти е кодът на двигателя?
Питам те, щото ако е като моя искам да сравниме номерата на разни части
Какъв ти е кодът на двигателя?
Питам те, щото ако е като моя искам да сравниме номерата на разни части

-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 20 дек 2009, 17:19
- Модел на автомобила: Форд Ескорт XR3 , Фолксваген пасат V6 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Фабричния двигател на колата беше FU 1.6 карбуратор , след интервенцията по реставрация на автомобила се сдоби със 1.6 LRV ... ако не се лъжа разбира се ... механична инжекция и т.н...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Механичните инжекциони(K-Jetronic), поне доколкото аз знам да LR1, LR2 и LRB...
Да не си се сдобил със L4B(KE-Jetronic), щото той май е 90 к.с.?
Ако искаш пусни снимка на двигателя - веднага ще си проличи...
Да не си се сдобил със L4B(KE-Jetronic), щото той май е 90 к.с.?
Ако искаш пусни снимка на двигателя - веднага ще си проличи...
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 20 дек 2009, 17:19
- Модел на автомобила: Форд Ескорт XR3 , Фолксваген пасат V6 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
K-Jetronic съм 100% просто мотора съм го качвал преди повече от 3г. и вече не помня букви .. мога да погледна така че няма проблем 

- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Дннес най-после се сдобих с приставка за задната броня "RS" и я монтирах,остава да купя червена лайсна за бронята и да я пръсна хубаво! >:D<: >:D<: >:D<: >:D<:


Това е засега ,като я боядисам ще пусна снимки!
Днес видях XR-а на колегата "pili" и много ми хареса,двигателя му работи като часовник,за пръв път не чувам клапани да тракат,спокойно можеш да си сложиш кафето и няма да трепне!
Пожелавам на колегата pili все хубави работи и се радвам че има мераклии като него и всички вас в този форум!

Това е засега ,като я боядисам ще пусна снимки!
Днес видях XR-а на колегата "pili" и много ми хареса,двигателя му работи като часовник,за пръв път не чувам клапани да тракат,спокойно можеш да си сложиш кафето и няма да трепне!
Пожелавам на колегата pili все хубави работи и се радвам че има мераклии като него и всички вас в този форум!




- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Готово е ,боядисах бронята и стана що-годе добре....






Това е засега,дано ви харесва така?!
>:D<: >:D<: >:D<: >:D<: >:D<: >:D<: >:D<:


Това е засега,дано ви харесва така?!
>:D<: >:D<: >:D<: >:D<: >:D<: >:D<: >:D<:
-
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 20 дек 2009, 17:19
- Модел на автомобила: Форд Ескорт XR3 , Фолксваген пасат V6 TDI
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Много добре е станала колата , Браво 

- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Много грозна тая броня. Що не вземеш да я изхвърлиш някъде на далеко? Например във Варна 

Автомобилен ретро клуб Shark
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта