Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1343
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от vargala81 » 27 апр 2010, 09:28

ludavoda ,вклучвам се във твоята тема, дано нямаш нищо против!
  • от ludavoda на 26 Апр 2010, 23:18
    • Vargal, гледах снимки на фордчето ти - много добре излежда. Браво!
  • :D На снимки е така, но в същност е доста по-изгнил :oops: Има нужда от кърпене на пода и гредите и смяна на прагове. Иначе визията му е страхотна :D няма друга в града с подобна визия, с тия джанти е поне с по 10 см. по- широка следата, не са със фланци така са си оргинално.
  • Ако, живот и здраве да е, се засечем на някой събор или удобно място, ще се радвам да ги пробваме...
    Голям проблем ми е това, че няма с кой да се "дръпна"...
  • Нямаш проблеми :D макар, че съм сигорен, че ти ще ме биеш! по-лек си от мен поне със 100 кг.но аз се пускам за кеф :D Ако има тази година събор на Калояново ще съм там и дано се засечем.Моята си е напълно сток, само без катализатор, има доста силен старт но доускорението го няма много :D просто дрябва да се държи в обороти. Мисля да я кърпя и да я боядисам тази год. но все още не стигат финансите :oops: бях в болнични близо 2 месеца а тях ги плащат по 9 лв :twisted:

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 27 апр 2010, 15:55

Този луфт на буталата, за който говориш от къде идва - износване при буталният болт или хлабината вече е голяма и блока иска стружка и първи ремонт бутала.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 29 апр 2010, 20:56

Цилиндрите са си отишли вече. Здрав луфт има м/у буталото и цилиндъра...

Ако се наложи - имам още един мотор - него ще сложа...

Но засега ще е така :)

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 09 май 2010, 22:31

Danchev, четох за проблема ти...
Ако има нещо с което мога да ти помогна - питай...
Аз сложих лагери АЕ, купих ги от Soni.Andonov от форума. 40-50 лв. общо бяха (основни и биелни), само да не те излъжа, щото беше миналата година и вече не помня. Много евтино ми ги даде. При мен всичко в мотора оригинално от завода си беше АЕ. Бутала, валове - всичко...
Купих си от Сони и болтове за главата - май 12 лева беше комплекта...
И сегменти взех от него...
Това с мотора на ретро състезанието ли е станало...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 09 май 2010, 22:52

Мхм там точно, като излезе от пистата накрая нещо лопаше в главата и работеше на 3 цилиндъра. Оставихме я да истине и се оправи. На връщаме 15 км преди да се приберем се предаде и сме се прибрали на 3 цилиндъра. Все пак съм много доволен от достигнатата скорост в края на правата 145км/ч по километраж, а той лъже засичан е с GPS и при скорост от 100км/ч дава отклонение с 7км/ч по малко. Това означава скорост от над 150км/ч за стоково 1.6 произведено 1900 и голямата зима :mrgreen:
Като махнах капака се оказа, че кубилицата на първи всмукателен клапан се беше развила почти напълно и се беше отплеснала на една страна. Дюзата наливала, клапана стоял затворен и те така .... съответно си имам и думнала гарнитура
И аз гледах нещата на Сони, ама ми казаха, че АЕ-то не били хубави и ми препоръчаха лагери Колбеншмит или Глико и сегменти Колбеншмит или Мале.
Болтовете за главата 12 лева комплекта (10бр.) :shock: мен ми казаха, че само едната шпилка струвала 7-8 лева и мислех да не ги сменям, тъй като това е първото сваляне на главата а и мотора не е на много километри и са читави.
Карантията надолу ще е по нататък, сега умувам главата. Тази седмица трябва да иде на доктор и ще видим какво ще излезе повдигачи ще сменям със сигурност, ти ги чу как тракаха като дърт дизел, за другите неща клапани, водачи ... ала бала майстора ще каже.
Гледах и тези повдигачи http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 50#p230350" onclick="window.open(this.href);return false; и сега трябва да питам дали са читави, ти някакви отзиви от TRW имаш ли
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 14 май 2010, 18:08

Данчев, аз съм с чисто нови повдигачи TRW, нямам обаче някакво особено мнение...
Отделно както казах по-горе целият ми мотор беше АЕ - бутала, валове всичко...
За мен АЕ са О.К.

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 14 май 2010, 19:54

ludavoda написа:Данчев, аз съм с чисто нови повдигачи TRW, нямам обаче някакво особено мнение...
Отделно както казах по-горе целият ми мотор беше АЕ - бутала, валове всичко...
За мен АЕ са О.К.
Мхм още не съм я измислил събират се парички. А за шпилките верно ли 12 лева комплекта, пак ли от Сони
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 15 май 2010, 16:48

Не помня точно, колко струваха. Под 20 лв. бяха...

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от KovachevGR » 17 май 2010, 23:13

ludavoda до къде я докра с мотора правил ли си нещо наскоро.Ас вече зглобих остана само да мина 100 -150 км разработка.Мисля че с тебе бяхме коментирали за портване и полиране на глава ето моята как стана

Изображение
Изображение
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 17 май 2010, 23:32

Ковачев, супер изглежда! Браво!
Като сглобиш, пиши дали е имало ефект от портването. При мен нямаше видим ефект....

На първо място ще увеличавам компресията, която незнайно защо ми пада непрекъснато. От 13 и нагоре на 11...
Явно моторът е свършил и луфтът на буталата е много голям...
Живот и здраве да е ще пиля глава, компресията несъмнено ще се повиши, но да видим колко време ще издържи...

Иначе имам още един мотор - ако се наложи ще сложа него...

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 18 май 2010, 02:56

Яворе, някой мерил ли ти е овалността на цилиндъра. По принцип, не трябва да усещаш луфт с ръка, но все пак премерете.
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 18 май 2010, 13:53

Сашо не съм мерил цилиндрите, но буталата имат много голям луфт. Ръб също има...

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 21 май 2010, 20:45

Здравейте, днес случайно срещнах едно момче с бял МК3 - тунинг, вафла - четири врати, но в уникално състояние... Много се беше постарал, много. С мотор от xr3i, явно го е сменял, ако се включи ще каже.
Джанта 17-ска (дано да не бъркам), много добре му седеше...
Каза ми, че има и състезателен Голф - нямаше време за подробности...
Поканих го тук при нас, дано се включи - определено има какво да ни каже...

Димо ти не може да не си го виждал по улиците - бяла вафла, четири врати, оптичен тунинг, волан, много запазен салон. На предната решетка има изрязани дупки за халогени.Джанти 17-ски. Броните са пластмасови от МК4. Предната е от обикновен ескорт МК4...

Още да кажа. Наказах много лошо едно субаро аутбек. Още на първа 2 коли. Някакъв 40 годишен чичко - почти се разрева - изобщо не очакваше такива неща от толкова стара кола. Не зная какъв мотор беше, но беше с два ауспуха. Те нали са боксери - ходи ги познай, ако изрично не пише :)

Живот и здраве да е да минат драговете и свалям главата. С тая ниска компресия не искам да карам. Отделно главата ще я дам да ми я полират. Мисля да си полирам и буталата, но ще видиме. Каквото сабя покаже :)

Потребителски аватар
30e
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 19 яну 2007, 20:31
Модел на автомобила: Manta B 30E
Kadett C limo 20E
Omega B X20XEV
Corsa B X16XE
Corsa A2 10N
4runner I 2.2
205 Rallye
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от 30e » 22 май 2010, 16:30

Ескорта е от Слатина. Преди години им продадох моя голф...
Изображение
Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica - powered by Fanatic

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от dimotaxi » 25 май 2010, 10:26

ludavoda написа:Здравейте, днес случайно срещнах едно момче с бял МК3 - тунинг, вафла - четири врати, но в уникално състояние... Много се беше постарал, много. С мотор от xr3i, явно го е сменял, ако се включи ще каже.
Джанта 17-ска (дано да не бъркам), много добре му седеше...
Каза ми, че има и състезателен Голф - нямаше време за подробности...
Поканих го тук при нас, дано се включи - определено има какво да ни каже...

Димо ти не може да не си го виждал по улиците - бяла вафла, четири врати, оптичен тунинг, волан, много запазен салон. На предната решетка има изрязани дупки за халогени.Джанти 17-ски. Броните са пластмасови от МК4. Предната е от обикновен ескорт МК4...

Още да кажа. Наказах много лошо едно субаро аутбек. Още на първа 2 коли. Някакъв 40 годишен чичко - почти се разрева - изобщо не очакваше такива неща от толкова стара кола. Не зная какъв мотор беше, но беше с два ауспуха. Те нали са боксери - ходи ги познай, ако изрично не пише :)

Живот и здраве да е да минат драговете и свалям главата. С тая ниска компресия не искам да карам. Отделно главата ще я дам да ми я полират. Мисля да си полирам и буталата, но ще видиме. Каквото сабя покаже :)
Виждал съм го много пъти,наистина е страхотен! >:D<:
Оня XR3-i в Дружба вече не е отвън,може да са го разколачили!??
Явка предстои ми смяна на предни лагери ще купя и главини,нови дискове ,накладки само да те питам дали ти се намира здраво външно каре че моето потраква , а нямам много парици?!?!?И също можеш ли да ми помогнеш със смяната?!? _friends_

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 25 май 2010, 15:03

Каре ще ти дам - нямаш проблеми.
Смяната на лагерите не можем да я направим без преса. Иначе с каквото мога ще ти помагам.
Онова кабрио са го разглобили и бронята са я изхвърлили, щото беше леко счупена. Умрях от яд. Даже ходих да търся колата във вторичните суровини, но вече я нямаше...

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 25 май 2010, 23:28

ludavoda написа: Смяната на лагерите не можем да я направим без преса.
Може, просто при набиването втулката или там както му се вика, се използва старата за дорник и леко се удря с чука на кръст.
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от peterdi_bg » 26 май 2010, 00:40

ludavoda написа:Здравейте, днес случайно срещнах едно момче с бял МК3 - тунинг, вафла - четири врати, но в уникално състояние...
За тоя мк3 има доста в нета. Човека е вложил доста хилки в колата, преди време я беше обявил за продажба но май се отказа.
Изображение
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 26 май 2010, 22:39

Сашо, слагал съм лагери и с чук, но не е работа това. Чугуна на шенкела е по мек от стоманата на черупката на лагера, т.е. ако тръгне накриво - лоша работа. Другото което е - при сложени вече лагери пресата притиска и вкарва главината плътно... Иначе ако не е застанала добре (главината) ще ти даде отклонение при стягането с динамометричен ключ. Главината се стяга на точно определени килограми...
Много са капризни МК4 в това отношение...

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 29 май 2010, 22:49

Винаги съм се "пазел" от тунинга. Нищо излишно не искам да има по колата. Разбира се, не отричам оптичния тунинг, като цяло, но поне на мен не ми допада. Като видя брони свалени до земята, хриле, несъразмерни спойлери, цветни волани, врати отварящи се нагоре, лампички тук и там, огромни ауспуси винаги ми е изглеждало гадно - искам колата да бъде в оригиналния си вид. Поне за мен тунингът е да махам, да чистя от колата, а не да добавям. Но това е според мен...
Обикновено в тунингованите коли, уважавам труда на човека, понеже знам какво е, но самият тунинг рядко ми допада...
Аз едвам преглътнах оригиналния капак с хриле, който си купих и сложих. И до днес не мога да му свикна - претрупано ми се струва. Но който го е видял на колата твърди, че стои добре, та поне засега няма да го махам...
Стремя се колата да изглежда "индустриално" - плавните, загладени форми не са по моя вкус. Хем да стърчат болтчета :), хем да не изглежда, като изоставена :)
Та на въпроса. Имам два оригинални никелирани халогена от xr3i - Bosch. Днес ги сложих на колата и с Бонсо обсъждахме, дали да ги оставя или махна. Умувахме много. На мен ми се струва прекалено, но на Бонсата почти му харесаха.
Той ще качи една снимка, моля ви, вижте ги как стоят и очаквам мнения...

Иначе ще ги дам на Бонсата да си ги сложи на Каприто :)

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта