Проект xr3i...

За всички ретро автомобили като: Capri, Taunus, Granada, Cortina...
Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 15 мар 2010, 01:17

Мерси за пожеланията...

Сашо, в обявата ти в купува си пуснал една снимка на червен форд... Турбалан ли е?
Интересувам се от двете перки пред радиатора. Имаш ли идея, от каква кола са или така си е от завода (ако е турбо)...
Щото съм виждал в Интернет и други МК4 с такива перки и искам да си сложа. Аз сега съм с перка от Рено Клио и съм много доволен, но с две и то отпред, ми изглежда по-красиво... :mrgreen:

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от KovachevGR » 15 мар 2010, 08:47

Фиестата и Есkорта РС излизат с външни перки защото от вътре няма място
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 15 мар 2010, 12:01

Форда специално на снимката е Escort Courier RS Turbo.
Ковачев ти каза от какво са перките и според мен това е най-добрия вариант, защото имаш повече място в коша, а и можеш едната перка да си я направиш и с ръчно включване. Недостатък, е че добавяш някой друг килограм по-далеко от централната ос на колата, но да не ставаме толкова дребнави :lol:
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 15 мар 2010, 21:02

vank0_stz написа:Поздравления за тунинга пич. :wink: :wink:

Ако ти трябват някакви части,аз имам същия Форд и го разпродавам на части. За контакт - 0883476777 или skype - flexy_boy_stz917 - Иван

Успех за напред с тунинга. :wink: :wink:
А как е станал 115 к.с. тоя двигател?

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от deshi » 18 мар 2010, 07:47

Яворе ето ти наклоните за които ти говорех Изображение
live and let die

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 18 мар 2010, 20:03

Деши екстра е станало. Предполагам, че в завоите е по-добре...

Потребителски аватар
eskort
потребител
потребител
Мнения: 334
Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
Модел на автомобила: Бялата стрела
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от eskort » 27 мар 2010, 05:56

И аз подкрепям мнението ,че отварянето на предницата се дължи на късите пружини.Поне при мен това се получи при смяната.Носачите се качват нагоре и я отварят,и започна да завива значително по трудно.
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
Изображение

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 31 мар 2010, 00:09

Определено воланът се върти трудно. Не чак, като на Бонсата на Каприто, но достатъчно трудно :)

Димо, не ми вдигаш телефона от месеци :) Звъня ти защото съм ти запазил един цял ABS и те чака да си го вземеш.
Ако не дойдеш в скоро време, ще го изхвърля, щото ми пречи в гаража. Така стана и с дисковете. Твоя работа е...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 31 мар 2010, 04:48

А при мен много странно предницата значително улекна като усещане и воланът се върти по-лесно откакто я пуснах преди седмица. Слезе приблизително с 3см отпред и 4см отзад. Аз очаквах и респективно малко да отвори отпред, но и това не се случи :?
Последна промяна от Danchev на 21 окт 2010, 09:46, променено общо 1 път.
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
eskort
потребител
потребител
Мнения: 334
Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
Модел на автомобила: Бялата стрела
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от eskort » 08 апр 2010, 05:37

Гумите също играят в цялата история.При теб предницата е все още стегната,нали скоро и прави цялостна ревизия.Докато аз сменях само биалетки и шарнири.Носачите са си с разбитите тампони,а от там също мърда предницата.Като сменя и тях ще видим как ще е.Онова дето ми обеснява да го смазвам периодично,има ефект от процедурата но временен.
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.
Изображение

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 17 апр 2010, 22:27

Днес направих три старта с Golf II GTi PB (112 к.с.) - два от място и един от летящ старт...

Никакъв, ама никакъв шанс няма голфчето :mrgreen:

Така го отвях, че даже ми стана жал за момчето с голфа - готин пич беше...

Потребителски аватар
Sasho85
потребител
потребител
Мнения: 1387
Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Sasho85 » 18 апр 2010, 13:20

Това с карбураторите или с К-Jetronic-a ли го постигна.

А относно разграчената предница-нищо страшно. Има и по-зле :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=_r6ltUgt ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=VVU-oXEw ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Автомобилен ретро клуб Shark

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 19 апр 2010, 00:30

С K-Jetronik-а...

Просто колата ми почна да върви много сериозно...

Но това е на заден план!
Днес трябва да дадем уважението си към Бонсо - Каприто даде много добро време на писта Дракон. Замалко да победи BMW 635 CSi...
На Бонсата му свършваше горивото и колата "прекъсваше" по завоите, иначе BMW-то все беше сдало багажа...

Успех Бонса. Догодина ще оглавиме класациите...

П.П. Само да кажа!
Xr-a не го допуснаха днес на състезанието, щото не му достига една година...
Обаче в клас до 1600 куб.см. нямаше да имам никаква конкуренция. Мойта кола беше много, много по-силна от най-бързата... Живот и здраве да е - догодина пак!

Огромни адмирации към организаторите - Гео и Иван Славови. Просто всичко беше перфектно...

Потребителски аватар
Danchev
потребител
потребител
Мнения: 647
Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от Danchev » 19 апр 2010, 01:51

Знам как изглеждаше XR-a на Форд събора, днес имах удоволствието да го видя отново и определено е в много добра форма - и външна и вътрешна :D . За трите обиколки, които врътна накрая видях, че стои доста добре на пистата. А на Бонсата Каприто, незнам кой го подкара последната смяна, но ми напъни душата, как пърхаше след баварката не е истина :D
Tuned and performed by
Изображение
The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

Потребителски аватар
30e
потребител
потребител
Мнения: 110
Регистриран: 19 яну 2007, 20:31
Модел на автомобила: Manta B 30E
Kadett C limo 20E
Omega B X20XEV
Corsa B X16XE
Corsa A2 10N
4runner I 2.2
205 Rallye
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от 30e » 19 апр 2010, 11:29

ludavoda написа: П.П. Само да кажа!
Xr-a не го допуснаха днес на състезанието, щото не му достига една година...
Обаче в клас до 1600 куб.см. нямаше да имам никаква конкуренция. Мойта кола беше много, много по-силна от най-бързата... Живот и здраве да е - догодина пак!
Абе с АЕ86-тицата на Краси нямаше да можеш да се пребориш :D Защото щяха да те пратят в техния клас както си без седалки и олекотен :wink:

Честито на печелившите !
Изображение
Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica - powered by Fanatic

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 19 апр 2010, 21:07

Нямаше ограничение за олекотяване и силов тунинг, така че щях да си бъда в клас до 1600...

KovachevGR
потребител
потребител
Мнения: 561
Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2
Местоположение: Русе
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от KovachevGR » 20 апр 2010, 07:45

Браво значи най накрая си го накарал да върви сега остава да го свериш с КР-а да видиш къде си.
ПОЗДРАВИ
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 24 апр 2010, 01:27

Поздрави на всички...
Колата наистина върви много добре, да чукна на дърво...
Тая година съм решил, живот и здраве да е, ще я записвам на всякакви състезания, стига да може...

Потребителски аватар
deshi
потребител
потребител
Мнения: 369
Регистриран: 13 сеп 2007, 12:31
Модел на автомобила: Capri 2300 turbo
Puma 1.7
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от deshi » 24 апр 2010, 11:07

Май ще можеш на есен :)
live and let die

Потребителски аватар
ludavoda
потребител
потребител
Мнения: 555
Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
Модел на автомобила: Escort xr3i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проект xr3i...

Мнение от ludavoda » 27 апр 2010, 00:30

Здравейте,
може и да си внушавам, но колата почна да сдава багажа :)
Имам чувството, че почна много да "пърди", а малко да върви. Разбира се, веднага измерих компресията (11,11,10.5,11) на цилиндрите...
Доста е еднородна, но 11 ми е слабо... Живот и здраве да е, другата седмица ще сваля главата и ще й взема 0.5 мм. Целта ми е компресия около 13-14...
Миналото лято, като сменях сегментите ми направи впечатление, че буталата имат огромен луфт в цилиндрите. Дано не се е увеличил много...
Иначе отивам на основен ремонт или нов мотор. Не съм склонен да правя основен ремонт, не заради парите (буталата ще ги взема за 220 лв.), а заради "разработването" след това. Не мога да я чакам колата 10-15 хил. км.
Ще пиша дали има ефект...

Отговори

Върни се в “РЕТРО”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта