Проект xr3i...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Мерси за пожеланията...
Сашо, в обявата ти в купува си пуснал една снимка на червен форд... Турбалан ли е?
Интересувам се от двете перки пред радиатора. Имаш ли идея, от каква кола са или така си е от завода (ако е турбо)...
Щото съм виждал в Интернет и други МК4 с такива перки и искам да си сложа. Аз сега съм с перка от Рено Клио и съм много доволен, но с две и то отпред, ми изглежда по-красиво...
Сашо, в обявата ти в купува си пуснал една снимка на червен форд... Турбалан ли е?
Интересувам се от двете перки пред радиатора. Имаш ли идея, от каква кола са или така си е от завода (ако е турбо)...
Щото съм виждал в Интернет и други МК4 с такива перки и искам да си сложа. Аз сега съм с перка от Рено Клио и съм много доволен, но с две и то отпред, ми изглежда по-красиво...

-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Фиестата и Есkорта РС излизат с външни перки защото от вътре няма място
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Форда специално на снимката е Escort Courier RS Turbo.
Ковачев ти каза от какво са перките и според мен това е най-добрия вариант, защото имаш повече място в коша, а и можеш едната перка да си я направиш и с ръчно включване. Недостатък, е че добавяш някой друг килограм по-далеко от централната ос на колата, но да не ставаме толкова дребнави
Ковачев ти каза от какво са перките и според мен това е най-добрия вариант, защото имаш повече място в коша, а и можеш едната перка да си я направиш и с ръчно включване. Недостатък, е че добавяш някой друг килограм по-далеко от централната ос на колата, но да не ставаме толкова дребнави

Автомобилен ретро клуб Shark
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
А как е станал 115 к.с. тоя двигател?vank0_stz написа:Поздравления за тунинга пич.![]()
![]()
Ако ти трябват някакви части,аз имам същия Форд и го разпродавам на части. За контакт - 0883476777 или skype - flexy_boy_stz917 - Иван
Успех за напред с тунинга.![]()
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Деши екстра е станало. Предполагам, че в завоите е по-добре...
- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
И аз подкрепям мнението ,че отварянето на предницата се дължи на късите пружини.Поне при мен това се получи при смяната.Носачите се качват нагоре и я отварят,и започна да завива значително по трудно.
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.


- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Определено воланът се върти трудно. Не чак, като на Бонсата на Каприто, но достатъчно трудно 
Димо, не ми вдигаш телефона от месеци
Звъня ти защото съм ти запазил един цял ABS и те чака да си го вземеш.
Ако не дойдеш в скоро време, ще го изхвърля, щото ми пречи в гаража. Така стана и с дисковете. Твоя работа е...

Димо, не ми вдигаш телефона от месеци

Ако не дойдеш в скоро време, ще го изхвърля, щото ми пречи в гаража. Така стана и с дисковете. Твоя работа е...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
А при мен много странно предницата значително улекна като усещане и воланът се върти по-лесно откакто я пуснах преди седмица. Слезе приблизително с 3см отпред и 4см отзад. Аз очаквах и респективно малко да отвори отпред, но и това не се случи 

Последна промяна от Danchev на 21 окт 2010, 09:46, променено общо 1 път.
Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- eskort
- потребител
- Мнения: 334
- Регистриран: 30 ное 2006, 19:50
- Модел на автомобила: Бялата стрела
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Гумите също играят в цялата история.При теб предницата е все още стегната,нали скоро и прави цялостна ревизия.Докато аз сменях само биалетки и шарнири.Носачите са си с разбитите тампони,а от там също мърда предницата.Като сменя и тях ще видим как ще е.Онова дето ми обеснява да го смазвам периодично,има ефект от процедурата но временен.
Ex XR2i...кара Alfa Romeo 145 1.9 JTD+Remap.


- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Днес направих три старта с Golf II GTi PB (112 к.с.) - два от място и един от летящ старт...
Никакъв, ама никакъв шанс няма голфчето
Така го отвях, че даже ми стана жал за момчето с голфа - готин пич беше...
Никакъв, ама никакъв шанс няма голфчето

Така го отвях, че даже ми стана жал за момчето с голфа - готин пич беше...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Това с карбураторите или с К-Jetronic-a ли го постигна.
А относно разграчената предница-нищо страшно. Има и по-зле
http://www.youtube.com/watch?v=_r6ltUgt ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=VVU-oXEw ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
А относно разграчената предница-нищо страшно. Има и по-зле

http://www.youtube.com/watch?v=_r6ltUgt ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=VVU-oXEw ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Автомобилен ретро клуб Shark
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
С K-Jetronik-а...
Просто колата ми почна да върви много сериозно...
Но това е на заден план!
Днес трябва да дадем уважението си към Бонсо - Каприто даде много добро време на писта Дракон. Замалко да победи BMW 635 CSi...
На Бонсата му свършваше горивото и колата "прекъсваше" по завоите, иначе BMW-то все беше сдало багажа...
Успех Бонса. Догодина ще оглавиме класациите...
П.П. Само да кажа!
Xr-a не го допуснаха днес на състезанието, щото не му достига една година...
Обаче в клас до 1600 куб.см. нямаше да имам никаква конкуренция. Мойта кола беше много, много по-силна от най-бързата... Живот и здраве да е - догодина пак!
Огромни адмирации към организаторите - Гео и Иван Славови. Просто всичко беше перфектно...
Просто колата ми почна да върви много сериозно...
Но това е на заден план!
Днес трябва да дадем уважението си към Бонсо - Каприто даде много добро време на писта Дракон. Замалко да победи BMW 635 CSi...
На Бонсата му свършваше горивото и колата "прекъсваше" по завоите, иначе BMW-то все беше сдало багажа...
Успех Бонса. Догодина ще оглавиме класациите...
П.П. Само да кажа!
Xr-a не го допуснаха днес на състезанието, щото не му достига една година...
Обаче в клас до 1600 куб.см. нямаше да имам никаква конкуренция. Мойта кола беше много, много по-силна от най-бързата... Живот и здраве да е - догодина пак!
Огромни адмирации към организаторите - Гео и Иван Славови. Просто всичко беше перфектно...
- Danchev
- потребител
- Мнения: 647
- Регистриран: 09 фев 2008, 02:47
- Модел на автомобила: 89' B-road sleeper
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Знам как изглеждаше XR-a на Форд събора, днес имах удоволствието да го видя отново и определено е в много добра форма - и външна и вътрешна
. За трите обиколки, които врътна накрая видях, че стои доста добре на пистата. А на Бонсата Каприто, незнам кой го подкара последната смяна, но ми напъни душата, как пърхаше след баварката не е истина 


Tuned and performed by

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them

The people who once spent on the Mk3 have grown up and moved on, there's only a few nutters like us who still work on them
- 30e
- потребител
- Мнения: 110
- Регистриран: 19 яну 2007, 20:31
- Модел на автомобила: Manta B 30E
Kadett C limo 20E
Omega B X20XEV
Corsa B X16XE
Corsa A2 10N
4runner I 2.2
205 Rallye - Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Абе с АЕ86-тицата на Краси нямаше да можеш да се преборишludavoda написа: П.П. Само да кажа!
Xr-a не го допуснаха днес на състезанието, щото не му достига една година...
Обаче в клас до 1600 куб.см. нямаше да имам никаква конкуренция. Мойта кола беше много, много по-силна от най-бързата... Живот и здраве да е - догодина пак!


Честито на печелившите !
Fuck the Coca,fuck the Pizza all we need is SIX v redica - powered by Fanatic
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Нямаше ограничение за олекотяване и силов тунинг, така че щях да си бъда в клас до 1600...
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Браво значи най накрая си го накарал да върви сега остава да го свериш с КР-а да видиш къде си.
ПОЗДРАВИ
ПОЗДРАВИ
GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Поздрави на всички...
Колата наистина върви много добре, да чукна на дърво...
Тая година съм решил, живот и здраве да е, ще я записвам на всякакви състезания, стига да може...
Колата наистина върви много добре, да чукна на дърво...
Тая година съм решил, живот и здраве да е, ще я записвам на всякакви състезания, стига да може...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравейте,
може и да си внушавам, но колата почна да сдава багажа
Имам чувството, че почна много да "пърди", а малко да върви. Разбира се, веднага измерих компресията (11,11,10.5,11) на цилиндрите...
Доста е еднородна, но 11 ми е слабо... Живот и здраве да е, другата седмица ще сваля главата и ще й взема 0.5 мм. Целта ми е компресия около 13-14...
Миналото лято, като сменях сегментите ми направи впечатление, че буталата имат огромен луфт в цилиндрите. Дано не се е увеличил много...
Иначе отивам на основен ремонт или нов мотор. Не съм склонен да правя основен ремонт, не заради парите (буталата ще ги взема за 220 лв.), а заради "разработването" след това. Не мога да я чакам колата 10-15 хил. км.
Ще пиша дали има ефект...
може и да си внушавам, но колата почна да сдава багажа

Имам чувството, че почна много да "пърди", а малко да върви. Разбира се, веднага измерих компресията (11,11,10.5,11) на цилиндрите...
Доста е еднородна, но 11 ми е слабо... Живот и здраве да е, другата седмица ще сваля главата и ще й взема 0.5 мм. Целта ми е компресия около 13-14...
Миналото лято, като сменях сегментите ми направи впечатление, че буталата имат огромен луфт в цилиндрите. Дано не се е увеличил много...
Иначе отивам на основен ремонт или нов мотор. Не съм склонен да правя основен ремонт, не заради парите (буталата ще ги взема за 220 лв.), а заради "разработването" след това. Не мога да я чакам колата 10-15 хил. км.
Ще пиша дали има ефект...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта