Проект xr3i...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Няма да чакам снимката, защото знам за какво става дума. Давай ги на Бонсо да се радва там 

Автомобилен ретро клуб Shark
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
На мен ми харесват! 

- vargala81
- потребител
- Мнения: 1343
- Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
- Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
- Местоположение: Asenovgrad
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
На мен също ми харесват, така прилича на WRC
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
хр-а е много готин на живо не съм виждал подобно изпълнение точно като твоята


- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Благодаря. Така е - малко останаха...
Аз имах късмет да купя кола-донор, в окаяно състояние, но затова пък всичките характерни белези бяха налице...
От нея взех джантите,праговете и бронята...
Тия прагове са кухи - явно са правени, а аз имам едни оригинални, но са плътни и тежат доста...
Халогените също са от колата-донор.
Капакът го изнамери dimotaxi...
Димо също ми намери и една много зла броня, но не можах да я взема. Писал съм по нагоре защо...
Като смених и окачването колата придоби много добър вид - поне според мен...
Казвайте за халогените...
Аз имах късмет да купя кола-донор, в окаяно състояние, но затова пък всичките характерни белези бяха налице...
От нея взех джантите,праговете и бронята...
Тия прагове са кухи - явно са правени, а аз имам едни оригинални, но са плътни и тежат доста...
Халогените също са от колата-донор.
Капакът го изнамери dimotaxi...
Димо също ми намери и една много зла броня, но не можах да я взема. Писал съм по нагоре защо...
Като смених и окачването колата придоби много добър вид - поне според мен...
Казвайте за халогените...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Явка трябва да те видя да си поговорим,наистина е станала супер
,а за халогените ми знаеш мнението с тях е истински XR3 ,то си е отличителен знак на модела!
Запазил ли си ключа от колата донор,че ми трябва за капачката за резервоара,която ми даде!?
Да те питам ,моите халогени са вързани към дългите светлини/оригинално/,а твоите как са вързани?Иначе са супер!

Запазил ли си ключа от колата донор,че ми трябва за капачката за резервоара,която ми даде!?
Да те питам ,моите халогени са вързани към дългите светлини/оригинално/,а твоите как са вързани?Иначе са супер!
- cosworth team ruse
- потребител
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
а капака не е ли от рс турбо модела на на хр-а май нямат хриле


- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Димо, ключа мисля, че го пазя, но къде е - идея си нямам. Ще го потърся и надявам се да го намеря...
Халогените не са вързани никъде, само са поставени със "свински опашки", колкото за снимката...
Капакът е от един xr3i кабрио 90 к.с. Не съм сигурен, но мисля, че тия "RS"-елементи са ги слагали по най-различни модели...
Халогените не са вързани никъде, само са поставени със "свински опашки", колкото за снимката...
Капакът е от един xr3i кабрио 90 к.с. Не съм сигурен, но мисля, че тия "RS"-елементи са ги слагали по най-различни модели...
- vputsov
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 17 мар 2008, 14:36
- Модел на автомобила: MK4 escort RS
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
като чета всичко това ме обвзема носталгия за мойто RS
и се надявам скоро КОВАЧЕВ да го изкара да го видим
а относно халогените стоят прекрасно все пак оригинални и то не за всеки форд :Д
и се надявам скоро КОВАЧЕВ да го изкара да го видим
а относно халогените стоят прекрасно все пак оригинални и то не за всеки форд :Д
-
- потребител
- Мнения: 561
- Регистриран: 14 фев 2009, 13:14
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 2.0 16v
Ford Escort RS-Turbo s2 - Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Той е готов малко го чакам да се поутъпче и вече манометъра да почне да показва 1 БАР


GSi,GTi,VTi and other---KILLER
Powered by Kovachevi engine performance
Powered by Kovachevi engine performance
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Нещо, като лятна програма! 
От две години се каня, живот и здраве да е - тая година вал...
Другото е по-висока компресия. Мисля след седмица-две да разглабям, щото повече бучи, отколкото върви и ме дразни много...
Плюс това, Бонсата ще слага K-Jetronik от S-klasa и ще засили Каприто, а той ми е основен конкурент - там нямам право на грешка... Дръж се Бонса
Освен това за лятото планирам олекотяване - около 50 кг. Ако го постигна - много добре ще е...
Имам Know How, как се правят детайли по колата от стъкломат. Мисля си за преден капак, врати, а ако стана добър - заден капак, с"ъс" все спойлера. Той (задният капак) ми е най-тежкия детаил...
Карбураторите също - от половин година съм ги заслагал...
Имам проблем с охлаждането - сложих си преди (бях писал) перка от Clio, по светофарите няма проблеми, но ако се дава яко газ - грее... Или ще се връщам към старата фордова, или трябва да измисля нещо друго. Тя (старата) е много тежка...
Отделно имам да правя джанти, щото изглеждат, като купени от вторични суровини...
Рязане на дъното на резервната гума също.
Смяна на резервоара с ал. туба. Всичко е подготвено, туба имам - само дето не мога да се наканя
"Це-Ка" ключе против кражба - измислил съм страшна система. Няма да има крадене
(Да не дава Господ), ама оня ден гледам една тема за краден Ескорт '94 г. Ужас - не знаех, че толкова стари коли са интересни за крадците...
Задни тампони, предни (вече на всеки 200 км. - не знам какво им става) също са за смяна.
Резонатор, щото прекалено много бучи.
Хедерси.
Видях на тунинг шоуто едно фолио - имитация на карбон. Ако не е скъпо - мисля да облепя капака.
Седалки.
С две думи - страшно много работа имам това лято, живот и здраве да е...
Абе, милият ми братовчед да му мисли, щото мен ме мързи
Върху него ще падне голямата тежест

От две години се каня, живот и здраве да е - тая година вал...
Другото е по-висока компресия. Мисля след седмица-две да разглабям, щото повече бучи, отколкото върви и ме дразни много...
Плюс това, Бонсата ще слага K-Jetronik от S-klasa и ще засили Каприто, а той ми е основен конкурент - там нямам право на грешка... Дръж се Бонса

Освен това за лятото планирам олекотяване - около 50 кг. Ако го постигна - много добре ще е...
Имам Know How, как се правят детайли по колата от стъкломат. Мисля си за преден капак, врати, а ако стана добър - заден капак, с"ъс" все спойлера. Той (задният капак) ми е най-тежкия детаил...
Карбураторите също - от половин година съм ги заслагал...
Имам проблем с охлаждането - сложих си преди (бях писал) перка от Clio, по светофарите няма проблеми, но ако се дава яко газ - грее... Или ще се връщам към старата фордова, или трябва да измисля нещо друго. Тя (старата) е много тежка...
Отделно имам да правя джанти, щото изглеждат, като купени от вторични суровини...
Рязане на дъното на резервната гума също.
Смяна на резервоара с ал. туба. Всичко е подготвено, туба имам - само дето не мога да се наканя

"Це-Ка" ключе против кражба - измислил съм страшна система. Няма да има крадене

Задни тампони, предни (вече на всеки 200 км. - не знам какво им става) също са за смяна.
Резонатор, щото прекалено много бучи.
Хедерси.
Видях на тунинг шоуто едно фолио - имитация на карбон. Ако не е скъпо - мисля да облепя капака.
Седалки.
С две думи - страшно много работа имам това лято, живот и здраве да е...
Абе, милият ми братовчед да му мисли, щото мен ме мързи

Върху него ще падне голямата тежест

- vputsov
- потребител
- Мнения: 85
- Регистриран: 17 мар 2008, 14:36
- Модел на автомобила: MK4 escort RS
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
мисля че и по горе бях писал имам 2 перки в общ дифузиор от ситроен сахо VTS монтират се пред радиатора бях ги планират за моя RS ама го продадох перките са страхотни и има голям ефект от тях
гарантирам охлаждане
при интерес може да се разберем нещо
гарантирам охлаждане
при интерес може да се разберем нещо
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Яворе, само да ти кажа да си направиш предния капак с повече от два слоя стъкломат. Аз правих един и сложих два слоя, но като се движа с повече от 40-50 и се вижда как се вее 

Автомобилен ретро клуб Shark
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Сашо, а разликата в теглото, каква е? Мери ли ги? Ако не си - кажи поне на усет как стоят нещата...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Търся си ск. кутия от RS Turbo. Ако някой знае къде има - да пише...
Димо, намерих ключа от другия xr. Но той е от запалването. Виж дали капачката е с такъв ключ...
Димо, намерих ключа от другия xr. Но той е от запалването. Виж дали капачката е с такъв ключ...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Точно за този ключ говориме!
Само кажи къде и кога да го взема,тази седмица от понеделник съм нощна от 18.00ч. до 06.00ч......страшен си има да те черпавам много...

Само кажи къде и кога да го взема,тази седмица от понеделник съм нощна от 18.00ч. до 06.00ч......страшен си има да те черпавам много...




- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Звънни ми по телефона, като си свободен. Аз през по-голямата част от седмицата съм си в София...
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Имам голям проблем с охлаждането... Перката от Клио вършеше перфектна работа през зимата, но сега не може да смогне. Хич не ми се иска да слагам оригиналната, тежка перка, но натам отиват нещата...
Днес цял ден карам колата. Топло е и повече бучи отколкото върви, но пък гумите ми (Голямо благодаря Бонса и другите. Надали някога ще мога да им се отблагодаря...), гумите са the best... Ухапах едно BMW 320, човекът имаше и мерак, колата имаше й сила, но такъв старт му направих, че не можа да повярва
Едно Ауди 1.8 Т. също се закачи, и ме би... но мен ме хвана страх от камерите на О. М. и намалих на 50...
Много искам такова Ауди, но без чип!, да ми се метне... Искам да си премеря колата...
И въпреки, че гумите ми бяха загряли, пак като дадох газ на първа докрай усетих, че едната "пили"
.
Толкова неща имам да правя по колата през летния сезон, че не знам откъде да почна...
Живот и здраве да е - за всичко ще пиша...
Успех на всички...
Днес цял ден карам колата. Топло е и повече бучи отколкото върви, но пък гумите ми (Голямо благодаря Бонса и другите. Надали някога ще мога да им се отблагодаря...), гумите са the best... Ухапах едно BMW 320, човекът имаше и мерак, колата имаше й сила, но такъв старт му направих, че не можа да повярва

Едно Ауди 1.8 Т. също се закачи, и ме би... но мен ме хвана страх от камерите на О. М. и намалих на 50...
Много искам такова Ауди, но без чип!, да ми се метне... Искам да си премеря колата...
И въпреки, че гумите ми бяха загряли, пак като дадох газ на първа докрай усетих, че едната "пили"

Толкова неща имам да правя по колата през летния сезон, че не знам откъде да почна...
Живот и здраве да е - за всичко ще пиша...
Успех на всички...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта