Проект xr3i...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Какво си направил ????ludavoda написа:Най-сетне се появи. Как си? Сто години беше изчезнал
Исках да ти подаря чисто нови дискове с накладки, но не си вдигаше телефона и дисковете заминаха при стругар за фланци...





Със сигурност ще мина да те видя и да ти издърпам ушите.....





- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Радвам се че най-после се запознах с колегата "Bonso" и да кажа на останалите колеги че XR-а на "ludavoda" е станал направо "УБИЕЦ" на голфчета по Софийските улици!!!
Напълно изкърпен боядисан с нови лети джанти и гуми за драг/пак чисто нови/ направо ми останаха очите очакваме само снимков материал от колегата и да му пожелаем много безаварийни и победи с този малък звяр!

Напълно изкърпен боядисан с нови лети джанти и гуми за драг/пак чисто нови/ направо ми останаха очите очакваме само снимков материал от колегата и да му пожелаем много безаварийни и победи с този малък звяр!

- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Днес на Сапарева баня, на Италианското преследване изскочи един xr3 MK3 - карбуратор...
MK3 - като на peterdi...
Пълен оригинал, говорих с момчетата - бил спрян от движение, но беше учудващо запазен за 1981 г.
Не знам резултатите от днес, но видимо имаше три водещи коли - Mitsubishi Evo Turbo, Honda CRX, Renaught Clio Sport... Имаше и други мноооого сериозни автомобили - две BMW-та (E36) - страшни, няколко Opel GSi, Golf GTi ABF, Renaught 5 Turbo, една Lada петичка, Honda Vtec...
Но най-сериозно беше Mitsubishi Lancer Evo Turbo... Идея си нямате как "дишаше" турбаланът...
И едното BMW (черно, софийско) - Евала, напълни душата на всички с дрифтове. Много, много добър...
Освен XR-чето нямаше нито един друг Форд, за съжаление, или поне аз не видях...
Надявах се някой Cosworth да излезе...
MK3 - като на peterdi...
Пълен оригинал, говорих с момчетата - бил спрян от движение, но беше учудващо запазен за 1981 г.
Не знам резултатите от днес, но видимо имаше три водещи коли - Mitsubishi Evo Turbo, Honda CRX, Renaught Clio Sport... Имаше и други мноооого сериозни автомобили - две BMW-та (E36) - страшни, няколко Opel GSi, Golf GTi ABF, Renaught 5 Turbo, една Lada петичка, Honda Vtec...
Но най-сериозно беше Mitsubishi Lancer Evo Turbo... Идея си нямате как "дишаше" турбаланът...
И едното BMW (черно, софийско) - Евала, напълни душата на всички с дрифтове. Много, много добър...
Освен XR-чето нямаше нито един друг Форд, за съжаление, или поне аз не видях...
Надявах се някой Cosworth да излезе...
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Най-после се сдобих с добавката за задната броня "RS" при това пълен оригинал не реплика остава да я монтирам и да пусна снимки да и се порадвате >:D<: >:D<: >:D<: >:D<:
2год. търся такава и най-накрая успех-така стават хубавите работи БАВНО!
2год. търся такава и най-накрая успех-така стават хубавите работи БАВНО!

- peterdi_bg
- потребител
- Мнения: 2076
- Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
- Модел на автомобила: n/a
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ай да видим тая събота-неделя какво сте направили...
Последна промяна от peterdi_bg на 27 ное 2009, 18:24, променено общо 1 път.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Как какво все хубави работи????
Кой двигател ще пали/след ремонт/ кой добавка на бронята ще си слага и така....! >:D<: >:D<:
Кой двигател ще пали/след ремонт/ кой добавка на бронята ще си слага и така....! >:D<: >:D<:
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Запалих!
Не мога да кача снимки!?!
Не мога да кача снимки!?!
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 02 дек 2009, 01:06
- Модел на автомобила: ford escort xr3i
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
[quote="ludavoda"]Запалих!
Здравейте, е трябвало е отдавна да се регна във форума, ама не бях.... Имам едно xr3i, обаче чакайте да разкажа малко повече и за него и за мене. Аз съм Ангел, на 29г, от 5 години карам и този форд, който е комби, английско, но някой, някога решил да му сложи една xr3i, двигател, 1600цц, 105коня, сменил скоростната му кутия, и правил още какви ли не неща, та този форд лети като луд..... и е абсолютно густо да го караш. Фордът го взех от баща ми и до днешен го карам ). преди две години първата работа беше да му сменя всичките лагери, накрайници, накладки, филтри, гарнитури и маслото. карам го с пълна синтетика 5w40, не гори масло. оттам като се разчекваха все предните гуми, хайде носачи, газови амортисьори - монрое, оттам обаче започна да гасне, хайде в боша, горивна помпа, оттам водна помпа, спирачна помпа, оправиха ми ел.инсталацията(в три сервиза, че иначе колене голямо в сумите). обаче, карам като пушка, 1-ва 60, 2-ра 120, 3-та-къса е, 130-135, 3-та 145, - пета. вдигам до около 180, после ме е шубе, че е комби, задницата е лека, а отделно гумени уплътнения не мога да намеря никъде, та след 160км-ч все едно се возиш в изстребител. та като оправиха ел. инсталацията, започна смяна на оборотите, оттам намериха компютър - смяна.... релета - смяна, датчици - смяна... голяма смяна падна.... и всичко шест... мин. месец обаче прокапа скоростната кутия, ама със стружка - викам , колата е пушка, пълна синтетика масло не гори - правете... и така, скор. кутия, вт. употреба, ама видяха че притискателни дискове, съединител, всичко на нитове съм го подкарал... смяна.... и гарнитурите и те смяна, и лагерите..... и кво ли не, ново.... и сега съм пушка, малко ме е яд, ама и не ме е, з/о си карам пак като луд и ги правя колкото мога на салата на градското. само едно ме притеснява... разходът на гориво.... карам много.... та даде ми смесен разход - 13/100.... леле много...., хайде на елкон... там един пич гледа го... пипа го и вика друг механик и му вика - това е първият измислен инжекцион, механичен...... не много сполучлив, ама виж го - работи..... и мога да го регулирам... и се кефи... направи го сега, засекох го - 10л./100, ама го карах до сф по магистралата, 100-120.... с чисто нови зимни гуми съм сега..... пушка, викам ще карам бавно, да даде 8.... ама не даде, сега пак ще го карам на елкон..... не може да го карам със 100км/ч и 10-ка..... а колкото до дизайна на комбито, з/о е сменен двигателя, нямам оборотомер.... хаха, смях,,, много майстори са го гледали, доста хора са го карали, голям кеф си е. някой да ми даде идея за разхода на гориво, ама преди това ще кажа: - пълна синтетика масло в двигателя и скоростната кутия, всички филтри нови, ремъците нови, лагерите нови, ходовата част изправна, дисковете нови, помпите нови, само горивната, нешо се прееба за 1г, ръмжи... като падне на 4-5л, главата на инжекциона - рециклирана, компютъра сменен, свещите, бяха бош, ама този от елкона преди малко дена ми сложи някакви шампион, та ме е яд, или бош или сега ще взема други свещи, че миналата година,като правиха инжекциона, 20 свещи изгориха, капризен си е форда, иска бош..... гарнутирите на картера и на главата са сменени... всичко е правено, само двигателят не е отварян още, а и с това, че не гори масло не искам и да го отварям. като стои колата на място.... отделя кондензат, загряла,незагряла, отделя, а и аусписите са нови. хайде дайте сега една идея, как да приспя бензина,,,, и ми кажете колко горят вашите хикср3ки,
Здравейте, е трябвало е отдавна да се регна във форума, ама не бях.... Имам едно xr3i, обаче чакайте да разкажа малко повече и за него и за мене. Аз съм Ангел, на 29г, от 5 години карам и този форд, който е комби, английско, но някой, някога решил да му сложи една xr3i, двигател, 1600цц, 105коня, сменил скоростната му кутия, и правил още какви ли не неща, та този форд лети като луд..... и е абсолютно густо да го караш. Фордът го взех от баща ми и до днешен го карам ). преди две години първата работа беше да му сменя всичките лагери, накрайници, накладки, филтри, гарнитури и маслото. карам го с пълна синтетика 5w40, не гори масло. оттам като се разчекваха все предните гуми, хайде носачи, газови амортисьори - монрое, оттам обаче започна да гасне, хайде в боша, горивна помпа, оттам водна помпа, спирачна помпа, оправиха ми ел.инсталацията(в три сервиза, че иначе колене голямо в сумите). обаче, карам като пушка, 1-ва 60, 2-ра 120, 3-та-къса е, 130-135, 3-та 145, - пета. вдигам до около 180, после ме е шубе, че е комби, задницата е лека, а отделно гумени уплътнения не мога да намеря никъде, та след 160км-ч все едно се возиш в изстребител. та като оправиха ел. инсталацията, започна смяна на оборотите, оттам намериха компютър - смяна.... релета - смяна, датчици - смяна... голяма смяна падна.... и всичко шест... мин. месец обаче прокапа скоростната кутия, ама със стружка - викам , колата е пушка, пълна синтетика масло не гори - правете... и така, скор. кутия, вт. употреба, ама видяха че притискателни дискове, съединител, всичко на нитове съм го подкарал... смяна.... и гарнитурите и те смяна, и лагерите..... и кво ли не, ново.... и сега съм пушка, малко ме е яд, ама и не ме е, з/о си карам пак като луд и ги правя колкото мога на салата на градското. само едно ме притеснява... разходът на гориво.... карам много.... та даде ми смесен разход - 13/100.... леле много...., хайде на елкон... там един пич гледа го... пипа го и вика друг механик и му вика - това е първият измислен инжекцион, механичен...... не много сполучлив, ама виж го - работи..... и мога да го регулирам... и се кефи... направи го сега, засекох го - 10л./100, ама го карах до сф по магистралата, 100-120.... с чисто нови зимни гуми съм сега..... пушка, викам ще карам бавно, да даде 8.... ама не даде, сега пак ще го карам на елкон..... не може да го карам със 100км/ч и 10-ка..... а колкото до дизайна на комбито, з/о е сменен двигателя, нямам оборотомер.... хаха, смях,,, много майстори са го гледали, доста хора са го карали, голям кеф си е. някой да ми даде идея за разхода на гориво, ама преди това ще кажа: - пълна синтетика масло в двигателя и скоростната кутия, всички филтри нови, ремъците нови, лагерите нови, ходовата част изправна, дисковете нови, помпите нови, само горивната, нешо се прееба за 1г, ръмжи... като падне на 4-5л, главата на инжекциона - рециклирана, компютъра сменен, свещите, бяха бош, ама този от елкона преди малко дена ми сложи някакви шампион, та ме е яд, или бош или сега ще взема други свещи, че миналата година,като правиха инжекциона, 20 свещи изгориха, капризен си е форда, иска бош..... гарнутирите на картера и на главата са сменени... всичко е правено, само двигателят не е отварян още, а и с това, че не гори масло не искам и да го отварям. като стои колата на място.... отделя кондензат, загряла,незагряла, отделя, а и аусписите са нови. хайде дайте сега една идея, как да приспя бензина,,,, и ми кажете колко горят вашите хикср3ки,
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Градско си гори 10/100км. а лятото като ходих на море ми даде/пълен-пълен/ 6/100км. и това без да я настъпвам много-много!
Колегата ludavoda го изпъва неговия повечко защото е "уличен боец" а моят е повечко за изложение гоня оригиналност и автентичност до най-малкия детайл.....!?

Колегата ludavoda го изпъва неговия повечко защото е "уличен боец" а моят е повечко за изложение гоня оригиналност и автентичност до най-малкия детайл.....!?



-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 02 дек 2009, 01:06
- Модел на автомобила: ford escort xr3i
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
dimotaxi написа:Градско си гори 10/100км. а лятото като ходих на море ми даде/пълен-пълен/ 6/100км. и това без да я настъпвам много-много!
Колегата ludavoda го изпъва неговия повечко защото е "уличен боец" а моят е повечко за изложение гоня оригиналност и автентичност до най-малкия детайл.....!?![]()
![]()
направих му елконче, във формулата, пловдив. след това направих един кръг асеновград, стамболийски, брацигово и заредих точно на 100км/ч, даде разход 6/100. не повярхах на очите си, затова вчера направих един кръг пловдив, софия, пловдив, даде ми разход 6/100, отново!!! Урааа, карах скромно 80/100 и само около 30км една отсечка със 120. Невероятен разход. За градското незная, но вече ще го галя, че само двигателят не съм отварял.
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
А, добре дошъл при нас...
Трудно се ориентирам в първият ти пост, но ми се струва, че споменаваш нещо за "компютър". Ако е така най-вероятно инжекциона ти е KE-Jetronic, което значи не 105, а само 90 к.с. Все пак си виж кода на двигателя (намира се над фабричния номер на мотора), ако е L4B вероятно е 90 к.с.
Успех ти желая. Ако има нещо питай - насреща сме...
Трудно се ориентирам в първият ти пост, но ми се струва, че споменаваш нещо за "компютър". Ако е така най-вероятно инжекциона ти е KE-Jetronic, което значи не 105, а само 90 к.с. Все пак си виж кода на двигателя (намира се над фабричния номер на мотора), ако е L4B вероятно е 90 к.с.
Успех ти желая. Ако има нещо питай - насреща сме...
- Sasho85
- потребител
- Мнения: 1387
- Регистриран: 26 дек 2007, 12:24
- Модел на автомобила: Ford Escort XR3i със задно
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ей ама само създаваш национална паника.
Май не помниш на Димо кабриото чрез какво се храни мотора
Двигатели слагани на XR3-kи с номер LJA и LJB са с електонна инжекция от типа EEC4
С механичната K-Jetronic както е при мен е с номер LR2 и LRB
Наистина KE-Jetronic-a се слага на двигатели с номер L4B- 90 коня, но пък двигателите не се слагат на XR3i, а на 1,6i, въпреки, че съм виждал такава инжекция монтирана на XR3i, но не знам каква е причината.
А вече разбирам, че има и XR3i с карбуратори и май ще пращам макетно ножче да се свалят i-тата от калниците и багажника
Май не помниш на Димо кабриото чрез какво се храни мотора

Двигатели слагани на XR3-kи с номер LJA и LJB са с електонна инжекция от типа EEC4
С механичната K-Jetronic както е при мен е с номер LR2 и LRB
Наистина KE-Jetronic-a се слага на двигатели с номер L4B- 90 коня, но пък двигателите не се слагат на XR3i, а на 1,6i, въпреки, че съм виждал такава инжекция монтирана на XR3i, но не знам каква е причината.
А вече разбирам, че има и XR3i с карбуратори и май ще пращам макетно ножче да се свалят i-тата от калниците и багажника

Автомобилен ретро клуб Shark
- ludavoda
- потребител
- Мнения: 555
- Регистриран: 09 ное 2008, 16:30
- Модел на автомобила: Escort xr3i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Сашо, пълно е с xr-и с L4B мотори. Предимно са кабриолети...
Вчера даже купих турбо капак от един такъв.
Мойта кола стана брутална, прилича на Ескорта на Тони Турбо ...
Остана ми само да купя турбо броня. Гледах една, която беше в окаяно състояние, а човекът й искаше 120 лв., което е безумно според мен...
Така, че продължавам да си търся броня...
А карбураторите, след нова година, живот и здраве да е
Вчера даже купих турбо капак от един такъв.
Мойта кола стана брутална, прилича на Ескорта на Тони Турбо ...
Остана ми само да купя турбо броня. Гледах една, която беше в окаяно състояние, а човекът й искаше 120 лв., което е безумно според мен...
Така, че продължавам да си търся броня...
А карбураторите, след нова година, живот и здраве да е

-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 02 дек 2009, 01:06
- Модел на автомобила: ford escort xr3i
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Здравейте, ударих на проблем, видимо двигателят си е xr3i, ама номерата, днес се изкривих да се кълча под капака та успях да взема следните номерации, които в интернет, както в аутодата3 не мога да припозная: значи от лявата страна на колекторните тръби, на двигателят има абривиатура: HD8 965 0, обгадена в малка елипса, като щампа, а под колекторните тръби има един дълъг номер звучащ горе-долу така: 86 SM 6015 / BA, на капакът на клапаните пише 86SM 6582BA AA, oще някъде видях едно *16B*, КАТО ПОЯСНЯВАМ, ЧЕ НА ПРЕДНАТА ЗВЕЗДИЧКА МАЙ ПИШЕ LE16B, ТЕ. МОЖЕ ДА СЕ ЧЕТЕ ТАКА. прикачам снимки: дайте насоки къде да търся, че беше се спукал единият маркуч на водата, и всичко е в ръждив антифриз в момента. оправих го.....Sasho85 написа:Ей ама само създаваш национална паника.
Май не помниш на Димо кабриото чрез какво се храни мотора![]()
Двигатели слагани на XR3-kи с номер LJA и LJB са с електонна инжекция от типа EEC4
С механичната K-Jetronic както е при мен е с номер LR2 и LRB
Наистина KE-Jetronic-a се слага на двигатели с номер L4B- 90 коня, но пък двигателите не се слагат на XR3i, а на 1,6i, въпреки, че съм виждал такава инжекция монтирана на XR3i, но не знам каква е причината.
А вече разбирам, че има и XR3i с карбуратори и май ще пращам макетно ножче да се свалят i-тата от калниците и багажника
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 02 дек 2009, 01:06
- Модел на автомобила: ford escort xr3i
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Ето ви снимки. Ще им увелича броят. Да ви кажа, че КОЛАТА Е КОМБИ!!! пет врати!!!
http://angelike80.snimka.bg/automobiles ... 1.16408263" onclick="window.open(this.href);return false;
http://angelike80.snimka.bg/automobiles ... 1.16408263" onclick="window.open(this.href);return false;
- blago870208
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 18 фев 2009, 00:46
- Модел на автомобила: TAUNUS Мк1
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
да си махнеш катализатора ,че сигурно е много задрастен и ти спава колата, освен ако вече не си го изтарбушил де 

- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
Така като ги гледам снимките май колегата ludavoda е прав,наистина е KE-Jetronik (90к.с.)....!FlagBg написа:Ето ви снимки. Ще им увелича броят. Да ви кажа, че КОЛАТА Е КОМБИ!!! пет врати!!!
http://angelike80.snimka.bg/automobiles ... 1.16408263" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Даже виждам до таблото на бушоните при десния ботуш ,че имаш букса за диагностика?
- blago870208
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 18 фев 2009, 00:46
- Модел на автомобила: TAUNUS Мк1
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
от известно веме обмислям да си взема едно такова кабрио ,така че ако някои знае нещо за продан да свирка
(тея от мобила ги видях)
поздрави
(тея от мобила ги видях)

поздрави
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 02 дек 2009, 01:06
- Модел на автомобила: ford escort xr3i
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
катализаторът вече е само спомен и заварена ламарина.blago870208 написа:да си махнеш катализатора ,че сигурно е много задрастен и ти спава колата, освен ако вече не си го изтарбушил де
-
- потребител
- Мнения: 7
- Регистриран: 02 дек 2009, 01:06
- Модел на автомобила: ford escort xr3i
- Status: Извън линия
Re: Проект xr3i...
там съм залепил тръбите за течността от чистачките.dimotaxi написа:Така като ги гледам снимките май колегата ludavoda е прав,наистина е KE-Jetronik (90к.с.)....!FlagBg написа:Ето ви снимки. Ще им увелича броят. Да ви кажа, че КОЛАТА Е КОМБИ!!! пет врати!!!
http://angelike80.snimka.bg/automobiles ... 1.16408263" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
Даже виждам до таблото на бушоните при десния ботуш ,че имаш букса за диагностика?
май ще трябва да ми обясните къде да го видя номера на двигателят. засега, под колекторните тръби се вижда серийният номер на двигателят. а от лявата точно под гарнитурата на клапаните има една елипса с някакви номера вътре, но се чете като HD 765 НЕЩО СИ ТАМ. за да може да го открия и оттам в аутодата....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта