Ремонти за Фокус 2-ра употреба
Публикувано: 10 фев 2017, 20:53
Здравейте,
Двоумя се за закупуването на 2-ра употреба Фокус МК2, и бих благодарен, ако някой ми даде съвет за моята ситуация.
Колата е 2006г., с бензинов двигател 1.6 Zetec-S PFI 101 к.с.
На диагностиката по двигателя нямаше никакви проблеми (провериха и гарнитурата и правиха анализ на изгорелите газове).
Нещата, които изскочиха бяха следните:
- при спиране и смяна на скорости се чува виене от двигателния отсек докато двигателя е все още студен (виенето е сравнително тихо, и при каране и смяна на скорости в движение с 50+ км/ч не се чува, нито когато двигателя поработи няколко минути); в сервиза не го чуха изобщо (но и колата вече беше с леко позаграт двигател); в сервизната история виждам, че преди месец е имало оплакване от шум в двигателния отсек и е било сменено хидравличното масло, може би е свързано със сегашния шум
- скоростният лост не иска сам да се връща в средно положение от лявата страна (т.е. като изкключвам от 1-ва или 2-ра скорост); този проблем го няма, когато трябва да се върне от десния край (т.е. от 5-а и задна скорости); няма никакви проблеми при самото превключване на скорости
- колата е с темпомат, но той не работи (компютърната диагностика дава грешка при него); за мен тази функция не е от чак толкова голямо значение, дори и да остане в неработещо състояние
- според сервиза задната аморт. рейка трябва да се смени (чука в ляво)
- семеринг на дясната полуоска е за смяна
- има теч на антифриз от водния радиатор (така пише в констатацията)
- има проблем в задните прави напречни щанги
Та към въпросите ми:
- има ли нещо, което е вероятно да изскочи като скъп ремонт
- ремонта на изборените проблеми колко би струвал (ориентировъчно, т.е. "до 500лв", "между 500-1500лв", и т.н.)
Мерси за помощта!
Двоумя се за закупуването на 2-ра употреба Фокус МК2, и бих благодарен, ако някой ми даде съвет за моята ситуация.
Колата е 2006г., с бензинов двигател 1.6 Zetec-S PFI 101 к.с.
На диагностиката по двигателя нямаше никакви проблеми (провериха и гарнитурата и правиха анализ на изгорелите газове).
Нещата, които изскочиха бяха следните:
- при спиране и смяна на скорости се чува виене от двигателния отсек докато двигателя е все още студен (виенето е сравнително тихо, и при каране и смяна на скорости в движение с 50+ км/ч не се чува, нито когато двигателя поработи няколко минути); в сервиза не го чуха изобщо (но и колата вече беше с леко позаграт двигател); в сервизната история виждам, че преди месец е имало оплакване от шум в двигателния отсек и е било сменено хидравличното масло, може би е свързано със сегашния шум
- скоростният лост не иска сам да се връща в средно положение от лявата страна (т.е. като изкключвам от 1-ва или 2-ра скорост); този проблем го няма, когато трябва да се върне от десния край (т.е. от 5-а и задна скорости); няма никакви проблеми при самото превключване на скорости
- колата е с темпомат, но той не работи (компютърната диагностика дава грешка при него); за мен тази функция не е от чак толкова голямо значение, дори и да остане в неработещо състояние
- според сервиза задната аморт. рейка трябва да се смени (чука в ляво)
- семеринг на дясната полуоска е за смяна
- има теч на антифриз от водния радиатор (така пише в констатацията)
- има проблем в задните прави напречни щанги
Та към въпросите ми:
- има ли нещо, което е вероятно да изскочи като скъп ремонт
- ремонта на изборените проблеми колко би струвал (ориентировъчно, т.е. "до 500лв", "между 500-1500лв", и т.н.)
Мерси за помощта!