Страница 1 от 1

Проблем с високи обороти на Форд Пума

Публикувано: 15 авг 2015, 12:03
от tato771
Здравеите колеги. Нов сьм в форума.От скоро сьм притежател на Форд Пума 1.7 125к.с с обикновнно газово е. Проблема е в високите обороти на газ .Когато я взех оборотите играеха и гаснеше от време на време.смених свещи и кабелите и проблема се оправи но сега излезе друго.като запаля сутрин оборотитите се вдигат задаржат се за известно време и падат на800об. Обаче като загрее малко ги даржи около 1400-1600об.след известно време ги сваля и после ги вдига отново когато си поиска това е само на газ на бензин е добре моторчето за празния ход го чистих пак сащото прьсках сьс спреи всички
датчици но няма резултат сьщо и стрелката за температурата на водата ми вдига не повече от 70гр. И малко над 70се включва перката ще ви бада благодарен за помоща ви

.

Re: Проблем с високи обороти на Форд рума

Публикувано: 15 авг 2015, 15:37
от OgiDogi
tato771 написа:... Обаче като загрее малко ги даржи около 1400-1600об.след известно време ги сваля и после ги вдига отново когато си поиска това е само на газ на бензин е добре моторчето за празния ход го чистих пак сащото прьсках сьс спреи всички датчици но няма резултат сьщо и стрелката за температурата на водата ми вдига не повече от 70гр. И малко над 70се включва перката ще ви бада благодарен за помоща ви.
Много ми прилича на неподходящо монтиран изпарител, на който при обдухване от перката на радиатора, през вентилационните отвори въздушната струя натиска мембраната и пуска повече газ.
На загрял двигател, отвори капака и следи кога се променят оборотите - дали има нещо общо с пускане и спиране на вентилатора. Ако не се проявят симптомите, затвори капака и пак слушай за същото.

Re: Проблем с високи обороти на Форд рума

Публикувано: 15 авг 2015, 17:22
от tato771
Благодаряти за отговора ще проверя м/у другото изпарителя е монтиран до радиатора от лявата страна на калника

Re: Проблем с високи обороти на Форд рума

Публикувано: 21 сеп 2015, 11:31
от tato771
Забравих да кажа че и на бензин също ми прави номера.сутрин когато паля повечето пъти от вторият път колата започва да тресе глахне падат оборотите и
след около 2 минути се изфорсирва и се оправя после си пали от първият път ссменил съм кабели свещи. почистих баи пасният клапан дебитомера напрасках всички букси кадето видях но няма ефект .Ако имате предложения казваите ще ви бъда благодарен.