Страница 1 от 1
ДИЗЕЛ
Публикувано: 07 дек 2006, 12:18
от bobitbg
Здравейте,
моля някой да ми каже къде да сипвам нафта, защото имах Мондео ново и дадох 3000 лв. за дюзи.
Сега си купих Фокус и не знам какво да правя с тая наша нафта
Публикувано: 07 дек 2006, 13:03
от geo_g
OMV или Лукоил!
Публикувано: 07 дек 2006, 13:07
от Jinxy
Аз лично съм доволен и от SHELL
Публикувано: 07 дек 2006, 16:11
от arabiata
Ако имаш условия,по добре я утаявай преди да я налееш.
Публикувано: 15 дек 2006, 10:33
от T punchev
ОМВ и ШЕЛ
Публикувано: 16 дек 2006, 11:49
от Svetlix
arabiata написа:Ако имаш условия,по добре я утаявай преди да я налееш.
Аз лично съм го правил този номер и има ефект определено
1. Купуваш си една фуния с чупеща тръба и цедка.
2. Взимаш едно варелче, пробиваш му дупка но забележи: не най-отдолу а поне 3-4 пръста по-нагоре и му слагаш една канелка.
3. Купуваш си някакъв свестен подобрител за гориво (Кастрол или Лики Моли)
4. Взимаш си една тубичка от 20-на литра с която ще ходиш да зареждаш.
Та идеята каква е ... отиваш с тубичката на бензиностацията и я пълниш до горе (ха какъв добър тест можеш да направиш за това колко те удрят като ти наливат гориво). Изливаш горивото от тубата във варелчето което си пригодил за целта, сипваш подобрителя и оставяш гориворо така няколко дни за да може да се утаят всички мизерии. Изтачаш от варелчето колкото нафта ти трябва и сипваш на колата. За по-сигурно може и марля да ползваш за да я цедиш но според мен е излишно. Ако ще я цедиш най-добре е това да става преди да сипеш горивото във варела.
Ако не ти се занимва с тези процедури - аз лично бих препоръчал Шел и ОМВ
А между другото не е зле от време на време да си изтачаш водата от горивния филтър. Колкото и да е качествено едно гориво винаги има вода в него

Re: ДИЗЕЛ
Публикувано: 16 дек 2006, 12:50
от 1.8d
bobitbg написа:Здравейте,
моля някой да ми каже къде да сипвам нафта, защото имах Мондео ново и дадох 3000 лв. за дюзи.
Сега си купих Фокус и не знам какво да правя с тая наша нафта
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... D%E0#53301" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8d написа:аз имам познат който кара цистерна и зарежда бензиностанции...............на около 5 тона артисват към стотина кила ..................И веднага бат' Таньо го причака с Мондеото да си ги смукне тези 90-100 литра нафтичка

Публикувано: 17 дек 2006, 19:27
от VPP
Аз лично наливам само ОМV
Публикувано: 19 яну 2007, 09:01
от Антон Маринов
И аз пробвах от каде ли не и се уверих че наи дърпа като заредя от Шел ви пауър-дизел, доволен съм въпреки че е с 0,10лв по скъп. и расхода ми пада.
Публикувано: 19 яну 2007, 11:37
от BadAngel
е, защо не си си потърсил правата все пак, а си дал 3000 лв. за ремонт заради некачествена нафта.. ?
Публикувано: 19 яну 2007, 11:44
от Vaklin
И как ще докаже, че е от нафтата??? На комън рейл дюзите най-често се поврежда клапана за обратното гориво. Това е една сачма. Напуква и се циментацията и започва да не държи. Теории защо става така - много, но нито една не издържа в раздела "лоша нафта". Просто новите коли са си правени набързо и съответно са калпави.
Публикувано: 19 яну 2007, 11:54
от BadAngel
абе, мама им и дизелите, аз за това карам бензин

Публикувано: 19 яну 2007, 19:01
от Пламен_Plamen
Четвърта година зареждам само във ШЕЛ и до сега съм нямал проблеми.

Публикувано: 21 яну 2007, 22:50
от red
BadAngel написа:абе, мама им и дизелите, аз за това карам бензин

не така за дизелите - по-добро няма!
Публикувано: 22 яну 2007, 21:24
от aaleks
Гроздето май е кисело

.
Re: ДИЗЕЛ
Публикувано: 05 фев 2011, 21:52
от aisman
здравейте аз карам 4 форда 1 бензин и 3 дизела 2 са 1.8 тдци система СИМЕНС не е делфи,относно проблемите при инжекторите на делфи просто те са като че ли най напредничиви като технология и неса много добре изпипани и живота им независимо от отаена ,прецедена само от ОМВ САМО ШЕЛ ,САМО НЕМСКА ИЛИ САМО ТУРСКА живота им е окло 140-220 хил километра,ходил съм по изложения АУТОМЕХАНИКА и в Германия и франция и турция положението е еднакво първоначално неса знаели какъв е проблема и са сменяли цели двигатели ,това е в турция и германия ,"а то било от нашата нафта е калпава"не е така просто живота им е такъв независимо дали е рено ,мерцедес или форд ,след това са започнали да ги сменят с времено сега са СИМЕНС но както разбрах от 2011-2012 ще са ДЕНСО ,доколкото чух при тях са направени тестове и са издържали над 500 000 хил без промяна на параметрите ,и много от спецовете доклокото чух ХУ ИЗ №1 ,ОТГОВОРА БЕШЕ "ДЕНСО",така че и нафта от марс да сипете живота на делфи ще е окол макс. тези 200 000 и почват аномалии и присветване на лампа за подгряване и това винаги става на път извън града.