Страница 1 от 2
Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 30 яну 2013, 22:11
от stoyanski
Здравейте,мисля да купувам Галакси дизел 2002-2003 година,но в няколко автокъщи ми казаха,че е с комънрейл система,а в други ми казаха,че не е.Става въпрос за такова като на снимката

1.9 и 130 коня мисля,че се водят.На всички пише TDI,а не TDCI,но тези джамбази направо не знаят какво продават,а и аз не знам какви са видимите разлики,така,че ако може някой да ми обясни ще черпя

.
Също ме интересува какви са силните и слабите страни на автомобила,цени на части и консумативи и има ли неща за които трябва да се обърне специално внимание при покупка?
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 30 яну 2013, 22:52
от synthez 3D
Тези Галаксита не са ли всичките с Фолксвагеновия 1,9 TDI? Не съм много запознат,но мисля,че изобщо няма такъв автомобил с Фордовски дизелов двигател,съответно няма как да е TDCI с common rail.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 31 яну 2013, 01:34
от S_C
Te VAG-овите линии от тия години са вече само две: помпа-дюза и комънрейл.Като помпа-дюзата има някаква не много често срещана версия с пиезо инжектори. Познават се лесно на свалени капаци.Така опакован в пластмаси нищо не можеш да разбереш.Като означения са си все TDi.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 31 яну 2013, 14:51
от ЯЛТА
Ако се вижда ГНП, и на нея са навързани тръбичките за високо налягане,- 4 на брой, значи не е "Комън-рейл" система.
Но за да се извадят от 1.9 мотор 130 коня, мисля че е "Комън рейл".
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 31 яну 2013, 15:18
от KOss
Помпа-дюза е тоя мотор.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 31 яну 2013, 19:33
от stoyanski
Утре ще отида до някоя автокъща и ще искам да свалят капаците за да направя снимка на двигателя.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 31 яну 2013, 20:54
от HACKO
stoyanski написа:Утре ще отида до някоя автокъща и ще искам да свалят капаците за да направя снимка на двигателя.
Това ако успееш да го направиш, искам да го видя как става

Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 31 яну 2013, 21:36
от stoyanski
Е ще пробвам,а пък и сега за да направят продажба джамбазите са готови на всичко.Ако пък тези които са дърпат,направо ще се откажа от техните услуги,колите са си техни,но парите са си мои все пак.
П.П.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/13517.html,тук намерих инфо за колата и пише,че е конън рейл система.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 31 яну 2013, 22:13
от ЯЛТА
stoyanski написа: намерих инфо за колата и пише,че е комън рейл система.
Както казах, че 130 коня от 1.9 мотор, за да се извадят.......2002 година.....
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 31 яну 2013, 23:54
от KOss
In 2002, the new pumpe-düse unit-injection TDI engine is expected to boost Ford Galaxy’s appeal in the European – especially in its top-selling market. The engine code is the same in both VW and Ford - ASZ and the power rating is 130bhp.
Масовката от 2002 година са помпа-дюза. Включително и V10 TDI на туарега.
Едит: Отделно, на catalog auto ru нямай много вяра! Само базова информация можеш да черпиш от там. Другия вариант на 1.9 TDI помпа-дюза идва 2 години по-късно в Галакси и е с код на мотора BTB и е 150кс.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 01 фев 2013, 00:04
от S_C
Вадят ги без да се замислят даже.И повече вадят със същата система (помпа-дюза).Има ги на Галакси,Голф4,разни Сеат-и...150-160 коня от същия мотор 1.9, но не са комънрейл.
Аз вчера рових,ама не видях никъде на Галакси въобще да е слаган фолцвагенов мотор с комънрейл.Само помпа-дюза видях.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 01 фев 2013, 00:16
от nikolovvd
На Мицубиши 1.8 литра комънрейл вади 140 коня, а за сравнение 2.0 литра помпа-дюза на VW вади същите 140 коня.
През 2008-2009 мисля, че спряха производството на двулитровите мотори с помпа-дюза на VW.
Аз бих му казал на продавача, че това си е най обикновен турбо мотор с охлаждане и няма нищо общо с комънрейла. Ако свали цената го вземам, ако ли пък не, да си го държи за недвижимо имущество.
Все пак колата си има VIN и може да се провери това онова.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 01 фев 2013, 13:30
от urgan
От тия галаксита и аз се интересувам и доста почетох за тях. Мотора не е комънрейл, а помпа дюза. Инжекторите пак работят под високо налягане, но не е комън рейл. PD мотор така се знаят. По изпълнение доста прилича на комън рейл само че го няма рейла

Това на снимката която си дал е 131 коня много здрав и хубав мотор както и 116 коньовия. В фолксваген форума има доста писано за тия мотори, ако ти е интересно чети там

Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 02 фев 2013, 16:46
от stoyanski
Колеги оказа се двигателите на галакситата от тия години не са комънрейл.Вчера водих едно такова в мото пфое на диагностика,която колата не успя да издържи,но поне разбрах какви са двигателите.Обаче като разбрах какви са цените на частите направо ми се доплака и затова вече започвам да се оглеждам и за такива с бензинови двигатели.Та тези двигатели фордовски ли са или пак са фолксвагенови?
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 02 фев 2013, 16:59
от diesel1.6
Какво се реши че е повредено?
Дестина пъти казаха, че това е помпа дюза, и че е един от добрите двигатели по пътищата. Бензиновите са си форд, без да знам подробности.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 02 фев 2013, 21:06
от stoyanski
Дестина пъти казаха, че това е помпа дюза
Досега нямах 100% отговор,имаше мнения и в двете посоки,тъй,че не бях сигурен.Това,че мотора е добър е ясно,друг е въпроса защо през 2003 година на такъв клас автомобил се слага турбодизелов двигател,а не такъв който е комън рейл.Иначе този дето го гледах излезе със скапано турбо.....нищо търсенето продължава,само вече включваме и бензинови двигатели.

Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 02 фев 2013, 21:19
от diesel1.6
Според колеги двигателисти е сигурен и здрав мотор за разлика от роднината си с обща шина. В същото време имат сходни параметри.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 03 фев 2013, 08:22
от urgan
stoyanski написа:Дестина пъти казаха, че това е помпа дюза
Досега нямах 100% отговор,имаше мнения и в двете посоки,тъй,че не бях сигурен.Това,че мотора е добър е ясно,друг е въпроса защо през 2003 година на такъв клас автомобил се слага турбодизелов двигател,а не такъв който е комън рейл.Иначе този дето го гледах излезе със скапано турбо.....нищо търсенето продължава,само вече включваме и бензинови двигатели.

Колега непрочете ли това което ти написах? На този ван му трябва силен агрегат, какъвто е дизеловия. Ако става въпрос и двата двигатела са турбинирани, какво искаш да кажеш с това "друг е въпроса защо през 2003 година на такъв клас автомобил се слага турбодизелов двигател,а не такъв който е комън рейл." То трябва да се радваш че не е комън рейл

Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 03 фев 2013, 10:50
от stoyanski
Разбира се,че прочетох поста ти,но други колеги казваха обратното,затова не бях сигурен на 100% както казах.Защо трябва да се радвам,че не е комън рейл,на работа служебни имаме един хюндай 1.9,един фиат 2.4 и едно мондео 2.2 с такива двигатели,такъв тормоз виждат тези коли,но не са мръднали направо са им железни двигателите.Стана ми интересно,че мондеото е с комънрейл,а галксито не е макар,че са горе долу на еднакви години и затова се учудих защо са решили от форд да сложат фолксагеновият помпа дюза.
Re: Как да различим кой двигател е комънрейл и кой не?
Публикувано: 03 фев 2013, 12:12
от HACKO
Защото Форд Галакси е 100% Фолксваген Шаран, само емблемата и предната решетка е на Форд,затова няма нищо общо с моторите на Фокус/Мондео. Само бензиновите Галакси са с фордовия Зетек.