Focus 1.6TDCI
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Focus 1.6TDCI
Искам да попитам как се държи на пътя този автомобил,какви са му проблемите тук и колко струва поддръждака на ходовата част
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Карам бензиновият 1.6, но съм карал и 1.6 TDCI и мога да споделя.
1. Пътно поведение - най-големият плюс на тази кола - супер управление, директно, прецизно, много добре се държи в завои, отлични спирачки, страхотна возия за класа си, даже вози по-добре и от някои по-високи модели от други премиум марки. Като цяло много, много приятна за управление кола.
2. Относно здравина на ходова част - не са известни хронични болежки, като цяло имат славата на доста здрави и безпроблемни откъм ходова част този модел.
3. Двигателя за който питаш - ако е 110 коня версията - върви доста добре за конете си, много икономичен и приятен за каране. Както всички нови дизели с комън рейл е капризен към горивото и не му се отразяват по най-добрия начин скапаните ни нафти.
4. Салона вътре - доста прилично направен, макар и изцяло пластмасов.
5. Представителя Мото Пфое - другата лоша част - колкото по-далече от тях - толкова по-добре.
След 8 месеца зад волана на такъв Фокус мога да кажа, че е доста прилична, непретензиозна, здрава и приятна за каране кола.
Успех с избора, на хубава кола си се спрял и няма да сбъркаш.
1. Пътно поведение - най-големият плюс на тази кола - супер управление, директно, прецизно, много добре се държи в завои, отлични спирачки, страхотна возия за класа си, даже вози по-добре и от някои по-високи модели от други премиум марки. Като цяло много, много приятна за управление кола.
2. Относно здравина на ходова част - не са известни хронични болежки, като цяло имат славата на доста здрави и безпроблемни откъм ходова част този модел.
3. Двигателя за който питаш - ако е 110 коня версията - върви доста добре за конете си, много икономичен и приятен за каране. Както всички нови дизели с комън рейл е капризен към горивото и не му се отразяват по най-добрия начин скапаните ни нафти.
4. Салона вътре - доста прилично направен, макар и изцяло пластмасов.
5. Представителя Мото Пфое - другата лоша част - колкото по-далече от тях - толкова по-добре.
След 8 месеца зад волана на такъв Фокус мога да кажа, че е доста прилична, непретензиозна, здрава и приятна за каране кола.
Успех с избора, на хубава кола си се спрял и няма да сбъркаш.
Последна промяна от didoya на 11 ное 2010, 09:20, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Благодаря колега за сърдечните пожелания,а относно шумоизолацията сецеля към чейнджъра сони и като си усиля музиката се надявам да не ми пречи,а и съвършена кола няма 

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
И аз ще си изразя мнението .
От 10 месеца карам фокус,преди това 2г. мондео и 2-3г ескорт.
Наистина фокуса има проблем с шумоизолирането в купето.Чува се дори шума на гумите.Да не говорим ,че на моя се чува и завихрянето на въздуха между вратите-въпреки,че уплътненията са в перфектно състояние-меки и здрави.
Пластмасите са много дразнещи и скърцащи.Живея в центъра на Пловдив и всекидневно минавам по павиран маршрут.Вече си е*ало маата...особено откак сложих 16" с ниски гуми.Но да кажем,че това се дължи на скапания каруцарски път и шибания ни кмет.
Усеща се много нестабилна и тропаща на паветата и дупките,въпреки ,че вече 2 сервиза сменям и двата казват,че нямам нищо за сменяне по ходовата част.
В завоите с по висока скорост се накланя като каручка,но с един комплект по ниски пружини и по стегнати амортисьори вероятно нещата ще се подобрят.
За 10 месеца и почти 10 000км пробег смених по ходовата част задния тампон на моста.Всичко ми излезе към 80лв,като се има предвид,че тампона го взех оригинален и майстора се озори доста докато го смени .След това стенд.
КАто цяло возията не ме кефи.Може би защото сравнявам с мондео...знам ли,но като цяло фокуса е евтина, градска количка за безкапризни собственици.Има къде къде по хубави коли,но не и за тези пари.
От 10 месеца карам фокус,преди това 2г. мондео и 2-3г ескорт.
Наистина фокуса има проблем с шумоизолирането в купето.Чува се дори шума на гумите.Да не говорим ,че на моя се чува и завихрянето на въздуха между вратите-въпреки,че уплътненията са в перфектно състояние-меки и здрави.
Пластмасите са много дразнещи и скърцащи.Живея в центъра на Пловдив и всекидневно минавам по павиран маршрут.Вече си е*ало маата...особено откак сложих 16" с ниски гуми.Но да кажем,че това се дължи на скапания каруцарски път и шибания ни кмет.
Усеща се много нестабилна и тропаща на паветата и дупките,въпреки ,че вече 2 сервиза сменям и двата казват,че нямам нищо за сменяне по ходовата част.
В завоите с по висока скорост се накланя като каручка,но с един комплект по ниски пружини и по стегнати амортисьори вероятно нещата ще се подобрят.
За 10 месеца и почти 10 000км пробег смених по ходовата част задния тампон на моста.Всичко ми излезе към 80лв,като се има предвид,че тампона го взех оригинален и майстора се озори доста докато го смени .След това стенд.

КАто цяло возията не ме кефи.Може би защото сравнявам с мондео...знам ли,но като цяло фокуса е евтина, градска количка за безкапризни собственици.Има къде къде по хубави коли,но не и за тези пари.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
А нещо да споменете като цифри за смяната на консумативите (масла,ремъци,филтри) по двг,а и по окачването (всички видове тампони и биалетките),които чувам че достаа коли често,често ги ''хвърлят''(биалитките). Ще съм много признателен,защото доста влюбено се заглеждам по това моделче и май ще да е с 90hp двигател 

-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Тук се говори за Фокус 2, след 2004 година, а ти си с Фокус 1:)mrdds написа:И аз ще си изразя мнението .
От 10 месеца карам фокус,преди това 2г. мондео и 2-3г ескорт.
Наистина фокуса има проблем с шумоизолирането в купето.Чува се дори шума на гумите.Да не говорим ,че на моя се чува и завихрянето на въздуха между вратите-въпреки,че уплътненията са в перфектно състояние-меки и здрави.
Пластмасите са много дразнещи и скърцащи.Живея в центъра на Пловдив и всекидневно минавам по павиран маршрут.Вече си е*ало маата...особено откак сложих 16" с ниски гуми.Но да кажем,че това се дължи на скапания каруцарски път и шибания ни кмет.
Усеща се много нестабилна и тропаща на паветата и дупките,въпреки ,че вече 2 сервиза сменям и двата казват,че нямам нищо за сменяне по ходовата част.
В завоите с по висока скорост се накланя като каручка,но с един комплект по ниски пружини и по стегнати амортисьори вероятно нещата ще се подобрят.
За 10 месеца и почти 10 000км пробег смених по ходовата част задния тампон на моста.Всичко ми излезе към 80лв,като се има предвид,че тампона го взех оригинален и майстора се озори доста докато го смени .След това стенд.![]()
КАто цяло возията не ме кефи.Може би защото сравнявам с мондео...знам ли,но като цяло фокуса е евтина, градска количка за безкапризни собственици.Има къде къде по хубави коли,но не и за тези пари.
Както и да е, факт е обаче, че това с шумоизолацията си го има и във Фокус 1.
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Да разпитвам трескаво за фокус 2 и се надявам това,което колегата е написал (от Пловдив) да не се отнася за фокус 2
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Споко, не се отнася за Фокус 2, там са оправени доста неща:)
Салона е доста добре направен за ценовия клас, разтракаха се две от корите на вратите, но се оказа, че просто трябва да се притегнат 2 болтчета. Извода е, че за 40 000 км по Бг пътищата няма хлопания нито по ходовата част, нито по салона.
За возията коментирам, че е доста добра, но аз съм с 15-ки джанти, не знам как е с по-големи.
Абе вземай смело, ще останеш доволен, само гледай да е или чисто нова или най-много на годинка-две с доказана история. Защото "новия внос на реални км" ги знаем:)
Ако вземаш на старо, гледай да е от по-последните години, при всяка кола колите от последните 1-2 моделни години са най-сполучливите, много досадни детски болести ги изчистват с времето.
Още нещо - ако търсиш по-малко евентуални ядове и разходи - огледай се и за 1.6 бензин 100 коня. И той не е лош, карам такъв. Като плюсове мога да ти изброя:
1. Доста прилично дърпа за само 100 коня атмосферен мотор на 1300 кила кола, това може би заради по-късите скорости, но мотора си е доста приятен и приличен за каране, е не е стрела, но напълно достатъчен за спокойно шофиране. Дизела със сигурност дърпа повече, но там има повече рискове.
2. Непретенциозен към горивото, за разлика от комън рейл системите - а в Бг знаем каква е нафтата и се почват дюзи и т.н. (естествено ако вземаш чисто нова кола това едва ли ще се случи на теб).
3. Обикновен маховик, за разлика от демпферния при ТДЦИ (това пак важи само ако не вземаш кола от магазина)
4. По-малък данък
5. За бензинов мотор е доста икономичен, твърдо под 9 ми е градското в София, извънградско от 5.5 от 7.5, зависи колко бързо и къде караш, при мен се движи 6.3 - 6.4.
Салона е доста добре направен за ценовия клас, разтракаха се две от корите на вратите, но се оказа, че просто трябва да се притегнат 2 болтчета. Извода е, че за 40 000 км по Бг пътищата няма хлопания нито по ходовата част, нито по салона.
За возията коментирам, че е доста добра, но аз съм с 15-ки джанти, не знам как е с по-големи.
Абе вземай смело, ще останеш доволен, само гледай да е или чисто нова или най-много на годинка-две с доказана история. Защото "новия внос на реални км" ги знаем:)
Ако вземаш на старо, гледай да е от по-последните години, при всяка кола колите от последните 1-2 моделни години са най-сполучливите, много досадни детски болести ги изчистват с времето.
Още нещо - ако търсиш по-малко евентуални ядове и разходи - огледай се и за 1.6 бензин 100 коня. И той не е лош, карам такъв. Като плюсове мога да ти изброя:
1. Доста прилично дърпа за само 100 коня атмосферен мотор на 1300 кила кола, това може би заради по-късите скорости, но мотора си е доста приятен и приличен за каране, е не е стрела, но напълно достатъчен за спокойно шофиране. Дизела със сигурност дърпа повече, но там има повече рискове.
2. Непретенциозен към горивото, за разлика от комън рейл системите - а в Бг знаем каква е нафтата и се почват дюзи и т.н. (естествено ако вземаш чисто нова кола това едва ли ще се случи на теб).
3. Обикновен маховик, за разлика от демпферния при ТДЦИ (това пак важи само ако не вземаш кола от магазина)
4. По-малък данък
5. За бензинов мотор е доста икономичен, твърдо под 9 ми е градското в София, извънградско от 5.5 от 7.5, зависи колко бързо и къде караш, при мен се движи 6.3 - 6.4.
Последна промяна от didoya на 11 ное 2010, 09:21, променено общо 2 пъти.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
E как аджеба да разберем,че се говори за 2004 като никой до сега не е споменавал това.didoya написа:Тук се говори за Фокус 2, след 2004 година, а ти си с Фокус 1:)mrdds написа:........
И какво по точно е оправено по ходовата част във фокус 2?
Просто все още е нова кола и не се е амортизирала достатъчно.Но надхвърли ли 100 000км ела гледай как няма да хлопа.Истината е,че по българските пътища марката автомобил няма значение.
Последна промяна от mrdds на 03 авг 2010, 09:40, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Ами 1.6 TDCI не знам да има монтиран на Focus 1mrdds написа:E как аджеба да разберем,че се говори за 2004 като никой до сега не е споменавал това.didoya написа:Тук се говори за Фокус 2, след 2004 година, а ти си с Фокус 1:)mrdds написа:........

-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Благодаря колега,но мисля да си държа на дизела все пак. а и колата ще е 2005-6 може би и 2007 някъде зависи от кинтите,които ще поискат джамбазите и мисля някой да я докара от европа,а не от автокъща 

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Ако е 2006г. внос от чужбина, то това са 4 години по минимум 25 хил.км на година. Таман на 100 хил. км като я подкараш с българската нафта се готви всеки момент да сменяш дюзи (2 хил.лв.) И според мен за втора употреба по-удачният избор е бензин, но всеки сам си решава.sgel написа:Благодаря колега,но мисля да си държа на дизела все пак. а и колата ще е 2005-6 може би и 2007 някъде зависи от кинтите,които ще поискат джамбазите и мисля някой да я докара от европа,а не от автокъща
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
ОХ,нз, но ми се иска да не гори много както имам наблюдения над едно пежо 307sw със 1.6hdi 110hp.Средният му разход е 4,3-5л/100 и той е на 120 000 реални защото колата е купена нова и няма проблем с дюзите и гнп за сега,но е истина,че дюзите ''подбират'' нафтата
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
И като ти думнат дюзите (2000+), маховика (1000+) и турбината (1500+) и икономията разхода отиде у небитието. А поне 2 от тях ще си заминат в твоите ръце ако мислиш да покараш колата 3-4 години или към 100 000 км:)
Пред мен седеше същата дилема, карал съм турбо кола на старо и съм гледал филма с маховика и турбината. Затова си взех бензинче, пак е икономично, опростено и непретензиозно.
Ако вземаш 3-4 годишна кола от джамбази, дизел се готви да е на поне 150 000 км, хората на запад карат и то сериозно, особено дизелите. Ама ти си знаеш:)
Пред мен седеше същата дилема, карал съм турбо кола на старо и съм гледал филма с маховика и турбината. Затова си взех бензинче, пак е икономично, опростено и непретензиозно.
Ако вземаш 3-4 годишна кола от джамбази, дизел се готви да е на поне 150 000 км, хората на запад карат и то сериозно, особено дизелите. Ама ти си знаеш:)
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Да така е,относно турното ще е 90hp ,защото не е с променлива геометрия и си мисля ,че ще издържи повече от това с променливакакто четох и коментарите,а относно маховика и дюзите-кола и жена на късмет.Надявам се късметът да е с мен по време на избора,ааа и друго да си кажа обмислям някой да ми я вкара отвън и да му кажа какво да има в нея.
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Ако не е тайна - какъв ти е бюджета за кола и защо точно си решил да е Форд Фокус?:)
Просто разсъждавам на глас:)
Просто разсъждавам на глас:)
-
- потребител
- Мнения: 258
- Регистриран: 25 юли 2010, 12:31
- Модел на автомобила: focus 1.6TDCI 90HP '07
- Местоположение: Ловеч\Свищов
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Ami 10-12000 реших да се спра на него,защото е с пежовски агрегат а имам наблюдения в/у такъв относно разхода и определено доста ми допада (около 4,3-5/100) колебаех се дали да е 90 или 100 коня,но вече твърдо мога да кажа че ще е 90,защото 110 били с променлива геометрия на турбините и заминавали др. др. дизайна също много ми харесва и др,което е ще да е комби.Вобщи линии е това,което се сещам.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
Както се оказва основни проблеми са пластмасите и шумоизолацията.
Дали ще е 5-6 годишен Фокус или ново Митсубиши особенна разлика няма.
Обаче аз съм видял как са напранени вратите на Скорпиото и ще повторя същото упражнение, когато изтече гаранцията. Това че някой автомобилостроители гледат да избият от някъде пари чрез икономии си е за тяхна сметка, аз съм се ориентирал в ситуацията и ще взема мерки.
Дали ще е 5-6 годишен Фокус или ново Митсубиши особенна разлика няма.
Обаче аз съм видял как са напранени вратите на Скорпиото и ще повторя същото упражнение, когато изтече гаранцията. Това че някой автомобилостроители гледат да избият от някъде пари чрез икономии си е за тяхна сметка, аз съм се ориентирал в ситуацията и ще взема мерки.
-
- потребител
- Мнения: 103
- Регистриран: 10 дек 2009, 21:49
- Модел на автомобила: Focus 2008 1.6 Duratec
- Status: Извън линия
Re: Focus 1.6TDCI
nikolovvd написа:Както се оказва основни проблеми са пластмасите и шумоизолацията.
Дали ще е 5-6 годишен Фокус или ново Митсубиши особенна разлика няма.
Обаче аз съм видял как са напранени вратите на Скорпиото и ще повторя същото упражнение, когато изтече гаранцията. Това че някой автомобилостроители гледат да избият от някъде пари чрез икономии си е за тяхна сметка, аз съм се ориентирал в ситуацията и ще взема мерки.
Знам, че е малко офтопик, ама я светни как се подобрява шумоизолацията във вратите:)
Моята гаранция изтече преди няколко месеца, та сега се интересувам от това. В града не е проблем, ама навън ако карам с над 120 си се усеща шум от асвалта (може би и гумите играят тук), макар да не е по-силен от на старото ми Ауди, ама винаги може и по-добре:)
Последна промяна от didoya на 11 ное 2010, 09:23, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта