Страница 1 от 1
Мнения за Ескорт 1.8 дизел комби
Публикувано: 14 апр 2006, 01:02
от simo_vee
здравейте!
Значи трябва да си купя комби дизелче до към 3500 лв....помагайте със съвети.Предлагат ми ескорт 91' 1.8 дизел 60 коня за към 3000лв.Кажете ми ако може минусите на тия форд-ове,някакви по специфични проблеми за които да гледам,или препоръчаите някои по сполучлив вариант,защото знам че 1991-1994 има доста модификации,към кои да се стремя.
Публикувано: 14 апр 2006, 09:12
от Dundee
Какво да гледаш по двигателя виж
ТУК.
За FORD ESCORT 1.8 D "TURNIER" - демек комби
Публикувано: 14 апр 2006, 21:51
от stanef
Здравей колега,
От три години я карам и се чудя какъв съвет да тидам.
Като всяка кола и особено на старо има и + и -.
Първото ти впечатление ще зависи от това каква кола си карал преди.
Освен общия оглед като я вземаш (има две статии във форума какво да гледаш при покупка на старо - но ако ги следваш сигурно и нова кола няма да отговори на изискванията), задължително и измери компресията за да видиш колко хляб има в двигателя. Другото е късмет.
Двигателя ще е измит и като нов, а след 1 седмица ще тече от всякъде като форд.
Чел съм, че моделите 91-92 година са с много недостатъци, които фирмата постепенно отстранява до 95 г.
Плюсове според моя късмет:
- гори ми 4,4 до 4,6 извън градско, но го карам само с VP Disel на Шел
и при скорост до 100 км/ч е този разход;
- градско отива 6,5;
- много багаж може да се носи като се свалят и задните седалки;
Минуси според моя късмет:
- вози твърдо;
- малко са шумни двигателите им;
- ръждата ги хваща от долу, веждите на задните калници, около
оста на задната чистачка и ръба на задната - 5 врата;
- скъпи са оригиналните части;
- моя е без хидравлика и волана е тежичък;
- двигателя е тежък и в комбинация с дупките предницата не издържа много, но на гладък път вози добре;
- купето му е голямо и шумно а зимата по трудно се затопля;
Ами друго не се сещам.
Късмет.
Публикувано: 14 апр 2006, 23:08
от merakliata
и аз карам такав форд и да си призная не сам доволен дали от колатаи или от майсторите на който я карам но не могат да ми свалят разхода на горивото и да бъдем честни малко са тия коне за тази кола а и на мен не ми се струва толкова голяме не е като на баща ми темпрата 1.9тдс ем голяма ем мощна а и изглежда по здрава
но иначе мойта си вози доста меко не тропа като някои голф
аз бих ти казал ако ти харесва да си вземеш и да но слуша повече от мойта

Re: За FORD ESCORT 1.8 D "TURNIER" - демек комби
Публикувано: 14 апр 2006, 23:16
от snaiperisto
stanef написа:Здравей колега,
От три години я карам и се чудя какъв съвет да тидам.
Като всяка кола и особено на старо има и + и -.
Първото ти впечатление ще зависи от това каква кола си карал преди.
Освен общия оглед като я вземаш (има две статии във форума какво да гледаш при покупка на старо - но ако ги следваш сигурно и нова кола няма да отговори на изискванията), задължително и измери компресията за да видиш колко хляб има в двигателя. Другото е късмет.
Двигателя ще е измит и като нов, а след 1 седмица ще тече от всякъде като форд.
Чел съм, че моделите 91-92 година са с много недостатъци, които фирмата постепенно отстранява до 95 г.
Плюсове според моя късмет:
- гори ми 4,4 до 4,6 извън градско, но го карам само с VP Disel на Шел
и при скорост до 100 км/ч е този разход;
- градско отива 6,5;
- много багаж може да се носи като се свалят и задните седалки;
Минуси според моя късмет:
- вози твърдо;
- малко са шумни двигателите им;
- ръждата ги хваща от долу, веждите на задните калници, около
оста на задната чистачка и ръба на задната - 5 врата;
- скъпи са оригиналните части;
- моя е без хидравлика и волана е тежичък;
- двигателя е тежък и в комбинация с дупките предницата не издържа много, но на гладък път вози добре;
- купето му е голямо и шумно а зимата по трудно се затопля;
Ами друго не се сещам.
Късмет.
Евала колега, чест ти прави че си искрен...такъв коментар трудно можеш да намериш в този форум.
Re: За FORD ESCORT 1.8 D "TURNIER" - демек комби
Публикувано: 15 апр 2006, 00:01
от Паци
snaiperisto написа: Евала колега, чест ти прави че си искрен...такъв коментар трудно можеш да намериш в този форум.
Чшшш
Полекичка
Аз какво да се оплача от моя като на заплата 180 лв. винаги е бил в движение дори и в момента въпреки, че днес разбрах след обстоен преглед, че скоростната кутия трябва да ме е оставила вече. Намерих си читава в морга за 120 лв.
Ко да искам от форда и ко да рева а ?
Искрен колко искрен искаш да бъда ?
Да си хваля моето си ли ?
Днес следобяд возих един които държи 2 транспортера и нещо е недоволен от форд но в моя нещо замлъкна
Мерак да имаш и майстори да уцелиш !
Успех !
НЕ СИ ВЗИМАЙТЕ ФОРД ТРОШАТ СЕ ПО ДУПКИТЕ И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ БЕНЗИН ТРЯБВА ДА СИПВАШ, МАСЛО ДА СМЕНЯШ БЕ КВО ДА ВИ ГОВОРЯ
НЕ ВЗИМАЙТЕ ФОРД
Re: За FORD ESCORT 1.8 D "TURNIER" - демек комби
Публикувано: 15 апр 2006, 03:17
от snaiperisto
Паци написа:snaiperisto написа: Евала колега, чест ти прави че си искрен...такъв коментар трудно можеш да намериш в този форум.
Чшшш
Полекичка
Аз какво да се оплача от моя като на заплата 180 лв. винаги е бил в движение дори и в момента въпреки, че днес разбрах след обстоен преглед, че скоростната кутия трябва да ме е оставила вече. Намерих си читава в морга за 120 лв.
Ко да искам от форда и ко да рева а ?
Искрен колко искрен искаш да бъда ?
Да си хваля моето си ли ?
Днес следобяд возих един които държи 2 транспортера и нещо е недоволен от форд но в моя нещо замлъкна
Мерак да имаш и майстори да уцелиш !
Успех !
НЕ СИ ВЗИМАЙТЕ ФОРД ТРОШАТ СЕ ПО ДУПКИТЕ И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ БЕНЗИН ТРЯБВА ДА СИПВАШ, МАСЛО ДА СМЕНЯШ БЕ КВО ДА ВИ ГОВОРЯ
НЕ ВЗИМАЙТЕ ФОРД
Горкия , къде ти дават тая заплата бе , то такива заплати вече няма. Тц , па да не вземеш да умреш от глад , че нема да има кой да ти кара Форда?

Публикувано: 15 апр 2006, 03:21
от Rick
Пак избихте рибата
А относно Ескорта, и аз съм на мнение че не е най-добрия избор. Имам познат с Ескорт дизел и се е зарекъл че никога повече няма да си взима дизел. 3000 е много, освен ако не е в много добро състояние. Такива двигадели по прилягат за Фиеста.
Публикувано: 15 апр 2006, 11:55
от paintman
Публикувано: 15 апр 2006, 16:19
от Mondeo18TDI96
Карал съм стария Орион1.6D'87 почти 7 год. и съм минал 120х км с него . Ако му сменяш консимативите навреме по двигателя няма да имаш проблеми (сменял съм водна-помпа и бендикса на стартера). Иначе ходовата част - тя си е консуматив за всяка кола по нашите пътища (над 8-10г).
Ако колата ти харасва (външно) и компресията на двигателя е добра - няма да намериш по-ефтина (и за обслужване) кола. Това че няма турбо - за 14г. кола е предимство (според мен)!
За всички дето "никога нямало да си купят форд":
- защо още карате форд !?
- предложете друг УБАВ "дизел" за 3500лв 91г. с размерите на ескорт/комби
Публикувано: 17 апр 2006, 11:02
от 1.8d
Комбито на Ескорта има най-големият багажник в сравнение с другите коли от този клас.Багажника е по-голям дори и от този на Пасат комби(мерен е).Ако няма да го юркаш или да се състезаваш,Ескорта е много удачен вариант.Както казват колегите,ако двигателя излезе читав и ако ти си го гледаш няма да имаш никакви кахъри.Той е толкова опростен,че няма какво толкова да се повреди.Чувал съм от познати майстори,че най-често се повреждат скоростните кутии,но лично аз за 4 год.не съм го изпитал още.
Публикувано: 17 апр 2006, 13:15
от kurshuma
аз пък имах ескорт 1,8Д 91г.
Скорости счупих да ама смяната на скоростите и съединителя в сервиз ми излезе 500лева на каква кола ще смениш скорости,феродов,притискател и лагер в сервиз за тея пари а:?: колата вървеше на самолет зимата палеше малко трудно но палеше не ме е оставила

предницата се сменя цялата за 200лв
по евтина от голф и мнооого по уютна
карах го една година навартял съм му 43000км купих го за 2500лв колата се изплати многократно
не съм такси
всички знаем че баварките никак не са лоши брат ми има Е-36комби струва към 13000лв и за поддръжката плачеш като отидеш в сервиза
кажете ми форд с амортесиор от 250лв
Форд е идялен за наще пътища финансов статут ако не ви харесва продаите ги и скачаите на голфетките пожелавам ви успех
