Страница 1 от 1
транзит 1.6
Публикувано: 21 май 2010, 01:57
от vesko74
Здравейте колеги,току що се регистрирах във форума и имам няколко въпроса на, който се надявам да ми отговорите.Искам да си куппя форд Транзит 1.6 90г.товарен но кубатурата на мотора ми се вижда малка ,ще може ли да 1200кг. без да се зори много и мотора надежден ли е.Форда е
газифициран,какъв разход да очаквам.Благодаря предварително.
п.с.Ако темата не е за тук моля да ме извините.
Re: транзит 1.6
Публикувано: 21 май 2010, 10:13
от vesko74
Помагайте колеги буса чака
Ще може ли да носи 1200кг?
Надежден ли е мотора?
Може ли да се монтира друг мотор 2000 кубика?
П.С.Търся подобни теми но не намирам.Помагайте ще съм ви задължен.
Re: транзит 1.6
Публикувано: 21 май 2010, 19:59
от BACHEV
значи колега относно въпросите !! за 1.6 мотора незнам но е около 75-90 коня мисля щ ети сподяля моя опит с 2,5 дизел които е горе долу същите коне от тази година !!
значи 2,5 дизел сам го тварил здраво тон тон и нещо върви обаче просто му е много веднъжй дори загря и ми изхвърло водата просто тези бъсове не трябва да се тварят толкова а и с1,2т доста ляга през дъпките направо ..... ne e za kazvane ako pita6 men nesi vzimai takav bys da tvari6 tonove 6toto nee za tova ili ve4e nee za tova vse pak e dosta stara kolica
Re: транзит 1.6
Публикувано: 21 май 2010, 22:38
от vesko74
Благодаря BACHEV за бързия отговор .Всъщност буса нямя да се твари ежедневно 15-20 пъти годишно с тоя товар ,иначе ще се ползва като лека кола има си и газова уредба и се надявам разхода да не е повече от 12-13литра на 100км.Повече ме интересува мотора дали е издържлив и въобще буса като цяло.Вярно частите за форд са евтини но ако ще го правя всяка семица благодаря но не е за мен.
Re: транзит 1.6
Публикувано: 21 май 2010, 23:07
от vargala81
vesko74 написа:Благодаря BACHEV за бързия отговор .Всъщност буса нямя да се твари ежедневно 15-20 пъти годишно с тоя товар ,иначе ще се ползва като лека кола има си и газова уредба и се надявам разхода да не е повече от 12-13литра на 100км.Повече ме интересува мотора дали е издържлив и въобще буса като цяло.Вярно частите за форд са евтини но ако ще го правя всяка семица благодаря но не е за мен.
Ти се надяваш на такъв разход ама няма да стане, моята е 1.6 тежи 1 тон и гори най-малко 10 на 100 в града, пък кво остава за бус който тежи 2,5 тона. Дори и да гори толкова като го натовариш ще гори двойно, ако го караш натоварен по баири ще загрява, слаб е мотора търси друг с по-голям мотор. 2.5 чист дизел гори около 8 и не е претенциозен към нафтата, фирмата ни купи такъв и патуваме с него вече 3 год. без да е стъпвал в сервиз освен за смяна на масло и филтри, но буса е 99 год. и беше на 340000 км.
Re: транзит 1.6
Публикувано: 21 май 2010, 23:24
от HACKO
Изобщо не се занимавай със Бензинов бус, транзити 90г колкото искаш, намери си Дизел.
Re: транзит 1.6
Публикувано: 21 май 2010, 23:56
от diesel1.6
Ако е в ред този 1,6 и с хубаво газово, няма проблеми. Но този мотор няма да е в ред и го продават вероятно заради невървене и големичък разход на газ.
Може да прехвърлиш някой двулитров двигател, но струва ли си труда? Имам служебен 2,5 дизел. Никакви проблеми с мотора от товаренето, само електроният блок, помпата и егр клапанът правят някакви дивотии.
Все пак изправен бензинов може да на сметка да се кара на газ - но не този малкия
Re: транзит 1.6
Публикувано: 22 май 2010, 00:29
от vesko74
Дааааа май ще взема да се поогледам за дизел ,търсенето продължава.Благодаря на всички споделили мнение. >:D<:
Re: транзит 1.6
Публикувано: 22 май 2010, 21:39
от kotyo
Карал съм около 60х.км транзит 1.6, но от предишния модел 86г. Бензин харчи между 9 и 11-12/100км извънградско. Горната граница е при 110-120км/ч и то пълен(демек яко настъпване). Ако искаш да го ползваш по-дълго време, забрави за 1.200 и разстояния над 5-10км и то внимателно. По книжка е 800кг, до 1т понася без проблем, но доста кляка. В момента имам 2.5 дизел, много дърпа машинката, но разлика в товароносимостта няма. Не, че не си докарах 1.5т гранитни стъпала с него, но не бих го повторил, честно казано.. А, и претоварен, на стръмен баир, почти няма тръгване. Харчи 8-8.5 на дълго, около 12 в града. Всичко това, разбира се, важи за тези с единична гума отзад.
Основен проблем на всички стари транзити е диференциалът. Редовното му насилване бързичко води до виене и тотално скапване, ако човек не започне да го ползва по-разумно. Подмяната му е скъпичка, а и читав втора ръка не се намира лесно.
Хубавото на бензиновите е, че скоростите стават от сиера и няма проблеми с намирането. С дизела, за съжаление, нещата не стоят така..
Re: транзит 1.6
Публикувано: 23 май 2010, 00:52
от diesel1.6
Е колко струва един такъв? Служебният ми го продаваха за 3000 лв, товарен, къс, нисък, червен, почти без проблеми, 2,5 дизел атмосферен.
Тогава си помислих, че тези коли вече не се карат - а иначе е здрва и удобен (понеже е малък точно този)