Форд Фокус TD или TDcI
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 18 ное 2009, 10:35
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Форд Фокус TD или TDcI
Търся си Форд Фокус около 2001-2002 г., мисля да е дизел, но се колебая между по-стария TD и новия TDci.
Ако някой има впечатления и може да каже предимства недостатъци, поддръжка. Четох някъде , че новите били по-капризни и чупливи,
за TD пък, че имали проблем с горивната помпа.
Ако някой има впечатления и може да каже предимства недостатъци, поддръжка. Четох някъде , че новите били по-капризни и чупливи,
за TD пък, че имали проблем с горивната помпа.
- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус TD или TDcI
Използвай търсачката, има доста писано точно по този казус. Въпреки това накратко от мен:corsair написа:Търся си Форд Фокус около 2001-2002 г., мисля да е дизел, но се колебая между по-стария TD и новия TDci.
Ако някой има впечатления и може да каже предимства недостатъци, поддръжка. Четох някъде , че новите били по-капризни и чупливи,
за TD пък, че имали проблем с горивната помпа.
В момента и аз си избирам фокус и точно между tdci i tddi умувам, като цяло tdci има само 1 слабо място (слабо е силно казано) - финните комън рейл дъзи, които се води че се сменят на около 100 000км или малко над тези километри. При лоша поддръжка и сипване на лоша нафта може и на по-малко от 100 000 да си отидат. И обратното, при добра поддръжка и над 200 000 се минават с оригиналните.
Лично за мен ако ще е tdci е най-добре от собственик, а не автокъща, където вероятноста да има нещо скрито покрито е по-голяма.
Другото за tdci е маховика, който е двумасов - по-добър вариант, но и по-скъп ако се наложи смяна. При tddi е едномасов -> по-евтин. Но този консуматив се сменя рядко, при добра поддръжка може и въобще да не го смениш (ако не мислиш да акраш фокуса 10 години

При добра бройка тези неща отпадат. TDCI-то значи, че колата е фейслифт - подобрено задно окачване и други дреболии подобрени. Също така е и по-тих от tddi, както и разбира се по-мощен. Мощноста е по вкус, на някои хора и 90 коня са им достатъчни.
При фейслифта (ако е tdcI) има и повече стандартни екстри, както и вероятността като цяло да получиш повече екстри е голяма. И километража ще е върнат с по-малко най-вероятно (зависи разбира се)

TDDI е много малко по-икономичен, но незначително. Предвид 25те коня в повече на tdci и по-голям въртящ момент, които го изкарват едни гърди напред при почти същата консумация.

Дюзи до колкото знам се намират по-евтино из ebay, и из моргите (по-лошия, но и доста по-евтин вариант). Ако се случи най-лошото с тях, почти никога не са и 4те за смяна. Има и случаи, в които просто ги препрограмират в Мото Пфое и заработват нормално. Не е толкова страшно, а и проблема не е толкова срещан, просто на фона на високата надеждност на Фокус като модел се набива на очи.
Ако имаш повечето пари за tdci, бих те посъветвал за него. но задължитлено да е добра бройка и по-желателно от собственик. Автокъща трудно ще ти разреши да я диагностирате в мото Пфое, където ще ти акжат как са дюзите и други неща. Със собственик това няма да е проблем - бързо и евтино, и най-важното много много важна презастраховка. И tddi са супер, няма да сбъркаш и с тях - и някой лев ще спестиш. Ако 90те коня са ти достатъчно и не ти пречи, че е малко по-шумен. Шумен е силно казано.

-
- потребител
- Мнения: 59
- Регистриран: 21 юни 2009, 18:21
- Модел на автомобила: Ford Focus 2002 1.8 TDCI 115hp
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус TD или TDcI
Въпросните дюзи в Германия чисто нови са 115 евро парчето което е 1 път и половина по-евтино от МП
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 18 ное 2009, 10:35
- Модел на автомобила: ford focus
- Status: Извън линия
Re: Форд Фокус TD или TDcI
Благодаря за мнението и подробната информация.
При всички случаи ще е добре да се мине на диагностика
При всички случаи ще е добре да се мине на диагностика
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта