Как се купува Ford Focus Мк1?
Публикувано: 23 окт 2009, 12:17
Здравейте. Търся си и ще взимам 3врат или 5врат focus (вероятно преди фейлифт-а, след 2001ва ми идват скъпи при цени над 6000лв, но фейслифт не отпада напълно като вариант). Направо към въпросчетата, които ме мъчат:
->Заслужава ли си ако автокъщата(собственика<->по-рядко има подобни от собственици) се съгласи/ят да закарам колата в Мото Пфое да я качат за пълна инспекция на ходовата, симетрията, дали е блъскана сериозно, дали хипер скъпите инжектори са за смяна и т.н. в сервиза им преди да я закупя? Ако е с транзитни номера/или от собственик/ на ход, ако не ще я вдигнеме и с камиончета пър пър..? 60на лева ли беше инспекцията в сервиза на Мото Пфое?
->Знам, че преди регистрация в КАТ има доп.опция, в която с VIN-a на колата проверяват в интерпол и пр. дали е обявена за открадната (по-обстойно от проверката при самата регистрация). Как точно се нарича услугата и къде трябва да се обърна? Само с VIN ли се ходи или с текущия собственик и документа му за собственост(преди закупуване на колата и прехвурлянето й на твое име по очевидни причини)? колко пари е удоволствието и веднага ли става/опашки или дълга процедура/? Заслужава ли си? С цел избягване на покупка->регистрация->каране 1 месец->прихващане автоматично от камерите в центъра(примерно) по номера/от там търсеният VIN автоматично/->конфискуване на колата от КАТ->празни ръце и почти невъзможно връщане на парите ти и куп нерви.
За покупка от собственик с Бг номера разбира се отпада.
->Освен прехвърляне на колата при покупка, добре ли е за целта да се направи и нотариален документ за покупко-продажба? С цел подсигуряване в случай, че дори след доп.проверка на VIN-а в КАТ по горната точка, колата се обяви по-късно за изгубена с цел чиста измама спрямо купувача(мен). И за такива случаи някъде четох.
->Изрових целият интернет, но не открих конкретно нивата на оборудване за focus 99-01 (мк1 преди фейслифт) какви са били, както и допълнителните пакети/екстри към стандартното оборудване на дадения zetec,ghia и пр. Свързано е с факта, че нямам представа под каква форма и дали е слаган ESP след фейслифт-а? Преди фейслифта според инфо-то, което открих ESP се доплаща от август 99та година насам. Доп.екстра отделно от пакетите, или го има във високите пакети за дадени двигатели и в дадени държави. Единствено оскъдна непълна информация за пакетите на оборудване намерих, но тя беше за UK пазара, които се различават. Не само за ESP ме интересуват, но главно.
->Има ли някъде из нета/или докато съм в Мото Пфое за тест да ми извадят ако е възможно?/ по VIN производството на колата, двигателя, нивото на оборудване, номер двигател и подобни.. Отново с цел избягване на тънки лесни измами? Подобно нещо има за сиера ми в нета, но за фокус не съм попадал.
Ако ми е на грешно място темата се извинявам, моля да я преместите.
Засега не се сещам друго! Ако някой се наеме да изчете романа ми и помогне - благодарности безкрайни
->Заслужава ли си ако автокъщата(собственика<->по-рядко има подобни от собственици) се съгласи/ят да закарам колата в Мото Пфое да я качат за пълна инспекция на ходовата, симетрията, дали е блъскана сериозно, дали хипер скъпите инжектори са за смяна и т.н. в сервиза им преди да я закупя? Ако е с транзитни номера/или от собственик/ на ход, ако не ще я вдигнеме и с камиончета пър пър..? 60на лева ли беше инспекцията в сервиза на Мото Пфое?

->Знам, че преди регистрация в КАТ има доп.опция, в която с VIN-a на колата проверяват в интерпол и пр. дали е обявена за открадната (по-обстойно от проверката при самата регистрация). Как точно се нарича услугата и къде трябва да се обърна? Само с VIN ли се ходи или с текущия собственик и документа му за собственост(преди закупуване на колата и прехвурлянето й на твое име по очевидни причини)? колко пари е удоволствието и веднага ли става/опашки или дълга процедура/? Заслужава ли си? С цел избягване на покупка->регистрация->каране 1 месец->прихващане автоматично от камерите в центъра(примерно) по номера/от там търсеният VIN автоматично/->конфискуване на колата от КАТ->празни ръце и почти невъзможно връщане на парите ти и куп нерви.

->Освен прехвърляне на колата при покупка, добре ли е за целта да се направи и нотариален документ за покупко-продажба? С цел подсигуряване в случай, че дори след доп.проверка на VIN-а в КАТ по горната точка, колата се обяви по-късно за изгубена с цел чиста измама спрямо купувача(мен). И за такива случаи някъде четох.


->Изрових целият интернет, но не открих конкретно нивата на оборудване за focus 99-01 (мк1 преди фейслифт) какви са били, както и допълнителните пакети/екстри към стандартното оборудване на дадения zetec,ghia и пр. Свързано е с факта, че нямам представа под каква форма и дали е слаган ESP след фейслифт-а? Преди фейслифта според инфо-то, което открих ESP се доплаща от август 99та година насам. Доп.екстра отделно от пакетите, или го има във високите пакети за дадени двигатели и в дадени държави. Единствено оскъдна непълна информация за пакетите на оборудване намерих, но тя беше за UK пазара, които се различават. Не само за ESP ме интересуват, но главно.

->Има ли някъде из нета/или докато съм в Мото Пфое за тест да ми извадят ако е възможно?/ по VIN производството на колата, двигателя, нивото на оборудване, номер двигател и подобни.. Отново с цел избягване на тънки лесни измами? Подобно нещо има за сиера ми в нета, но за фокус не съм попадал.
Ако ми е на грешно място темата се извинявам, моля да я преместите.
Засега не се сещам друго! Ако някой се наеме да изчете романа ми и помогне - благодарности безкрайни
