Въпрос за Ford Fusion
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 26 сеп 2007, 22:04
- Модел на автомобила: Rover 75
- Status: Извън линия
Въпрос за Ford Fusion
И така, след доста голямо премисляне се спрях на Ford Fusion, но за съжаление в този форум почти не намерих мнения на хора, които са го притежавали или го притежават и карат в момента.
Затова, ако има някой който е запознат с този модел на Форд, нека сподели дали си заслужава да купувам Fusion-а или не? Каква е возията, какъв е реалния разход на гориво, бензин или дизел, чести проблеми, климатици, уплътнения на вратата, амортизация и изобщо неща, които са го впечатлили.
Благодаря!
Затова, ако има някой който е запознат с този модел на Форд, нека сподели дали си заслужава да купувам Fusion-а или не? Каква е возията, какъв е реалния разход на гориво, бензин или дизел, чести проблеми, климатици, уплътнения на вратата, амортизация и изобщо неща, които са го впечатлили.
Благодаря!
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Докато чакаш колегите да отговорят - погледни тук http://www.fusionclub.ru/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;
Форума е доста приятен ( ако разбираш руски , де).
Иначе Fusion-a е реално Ford Fiesta МК6/7 , с малко по-различни шаси( SUV подобно).
В голямата си част - резервните части за двата модела са идентични .
Форума е доста приятен ( ако разбираш руски , де).
Иначе Fusion-a е реално Ford Fiesta МК6/7 , с малко по-различни шаси( SUV подобно).
В голямата си част - резервните части за двата модела са идентични .
- masterix
- потребител
- Мнения: 94
- Регистриран: 11 мар 2009, 19:21
- Модел на автомобила: печка
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за Ford Fusion
Здравейте колеги! От няколко дни съм горд собственик на чисто нов Ford Fusion 1.4 Duratec 16V. Изпълнение Comfort, с малко добавени екстри - цвят металик, борд компютър, климатик, радио/CD и резервна гума - пълен размер
От по-важните екстри има още ABS с EBD, 2 еърбега, ел. стъкла и огледала с подгр., фарове за мъгла, кожен волан с три спици, дист. центр. заключване с фарове Home Safe, дист. отваряне на багажника, рег. на шоф. седалка по височина, лети джанти 15" и т.н.
Колата е сребрист металик и я взехме от автосалона на Мото-Пфое на 6км по километраж! Произведена е в средата на февруари по ВИН номера на предното стъкло и така се оказа че от Форд не са ме излъгали с нищо за колата и нейната доставка - всичко си беше в реда на нещата (дилъра беше така любезен и ми разясни коя цифра и буква от ВИН-а какво значи
) Оказа се още че при регистрация не подлежи на разходка до КАТ, а се регистрира на място. Понеже сключихме договор за покупка още в началото на декември, а колата се забави с 3 месеца и дойде началото на март (по думите на дилъра при подписването на договора срока на доставка трябваше да е около месец, но се получи забавяне за което в крайна сметка никой не можа да даде смислно обяснение) ни направиха подарък поръчков рег. номер с лесно запомнящи се цифри
Въпреки този фал от обслужването в автосалона останах много доволен, дори се запознах с управителя
Когато ми се обадиха в големия ден да отида в салона за да си получа ключовете ме попитаха какво да ми приготвят за пиене когато пристигна и докато чакам оформянето на последните формалности преди предаването
Колата вече е на около 600км и първите ми впечатления от нея са страхотни! Между другото това ми е първата кола, която купувам без дори да съм карал на тест-драйв, просто защото до момента, когато колата и пристигна нямаха налични Фюжън-и за тест. Всички които пристигали в България са били или вече поръчани от клиент както е моя случай или бивали моментално продавани до дни... Но в никакъв случай не съжалявам че не съм я карал предварително - колата просто е перфектна за парите които струва и няма база за сравнение с нито една друга марка на пазара в момента като съотношение цена/качество/екстри/надежност. Всички Фюжън-и се произвеждат в Кьолн, Германия и това е още един сигурен знак че колата е с немско качество!
Относно реалните качества на колата според мен - много стабилна и с много стегнато по немски така да се каже окачване, висока с голям клиренс (плюс за българските пътища) никакви паразитни шумове в купето или от двигателя и ходовата част, засега, пък ще видим по-нататък, пъргав 16 клапанов мотор, който все още не настъпвам понеже колата е в разработка
, много леко и прецизно влизащи скорости, удобен и на високо разположен скоростен лост перфектно парно и климатик, сносен саунд от стерео-уредбата, МНОГО удобна позиция на седене на предните И задни седалки като чуството е че стоиш малко по-високо от останалите водачи на леки коли около теб и оттам се чувствам по-спокоен и уверен докато шофирам. Много добър обзор наоколо. Колата получих от Мото-Пфое с летни гуми Hankook Optimo и въпреки че все още е зима стабилността по курса е много добра, а и шума от търкаляне и съпротивление е в абсолютно нормални граници.
Това са ми първоначалните впечатления в общи линии. Сигурно изпускам много неща за които мога да пиша, но сега просто не се сещам за тях. Ако имате въпроси за колата, моля питайте колеги!
Очаквайте също така и една фотосесийка в скоро време с колицата
Пожелавам на всеки да изпита удоволствието да си купи и да седне в чисто нова кола! Усещането е страхотно, дори и когато колата не е лимузина от висок клас! Поздрави на всички и лека и безаварийна на всички шофери от форума

От по-важните екстри има още ABS с EBD, 2 еърбега, ел. стъкла и огледала с подгр., фарове за мъгла, кожен волан с три спици, дист. центр. заключване с фарове Home Safe, дист. отваряне на багажника, рег. на шоф. седалка по височина, лети джанти 15" и т.н.
Колата е сребрист металик и я взехме от автосалона на Мото-Пфое на 6км по километраж! Произведена е в средата на февруари по ВИН номера на предното стъкло и така се оказа че от Форд не са ме излъгали с нищо за колата и нейната доставка - всичко си беше в реда на нещата (дилъра беше така любезен и ми разясни коя цифра и буква от ВИН-а какво значи




Колата вече е на около 600км и първите ми впечатления от нея са страхотни! Между другото това ми е първата кола, която купувам без дори да съм карал на тест-драйв, просто защото до момента, когато колата и пристигна нямаха налични Фюжън-и за тест. Всички които пристигали в България са били или вече поръчани от клиент както е моя случай или бивали моментално продавани до дни... Но в никакъв случай не съжалявам че не съм я карал предварително - колата просто е перфектна за парите които струва и няма база за сравнение с нито една друга марка на пазара в момента като съотношение цена/качество/екстри/надежност. Всички Фюжън-и се произвеждат в Кьолн, Германия и това е още един сигурен знак че колата е с немско качество!
Относно реалните качества на колата според мен - много стабилна и с много стегнато по немски така да се каже окачване, висока с голям клиренс (плюс за българските пътища) никакви паразитни шумове в купето или от двигателя и ходовата част, засега, пък ще видим по-нататък, пъргав 16 клапанов мотор, който все още не настъпвам понеже колата е в разработка

Това са ми първоначалните впечатления в общи линии. Сигурно изпускам много неща за които мога да пиша, но сега просто не се сещам за тях. Ако имате въпроси за колата, моля питайте колеги!
Очаквайте също така и една фотосесийка в скоро време с колицата

Пожелавам на всеки да изпита удоволствието да си купи и да седне в чисто нова кола! Усещането е страхотно, дори и когато колата не е лимузина от висок клас! Поздрави на всички и лека и безаварийна на всички шофери от форума

"If in doubt, Flat out" - Colin McRae MBE - 1968-2007
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4336
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: служебен C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Въпрос за Ford Fusion
Здравей колега. От 2 месеца карам същия такъв Fusion (даже същия цвят), като служебна кола. Напълно потвърждавам думите ти. Много съм доволен и от багажника - равен без борд. Съчетава удобството на комби и на градска кола.masterix написа:...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта