Боли ме сърцето да си го дам ескорта като знам колко пари съм налял и колко неща съм му сменил...а имам чисто нова газова уредба, но като карам мондеото и виждам разликата от това да караш голяма кола. Като изключим по-трудното паркиране по малките улички в центъра всичко друго е много по-хубаво. Мондеото върви на пушка и не че ескорта не върви, но все пак 1.8 си е 1.8, а и конете са 136...все пак.
Докато ескортчето е 1.4 пълна инжекция и също върви прилично, но не като големия параход:)
Като се сетя, че ви го продавах за 2 800лв и никой не пожела да го купи за 10-ина дни...и добре, че така стана. Представа си нямате какво изпуснахте за което пък ви благодаря:)! Понеже не бях карал аз колата през последните три години - а баща ми и мислех, че не я отглеждал както трябва, но се оказа, че всъщност почти няма забележки.
Не бачка климатика, но проблема е решим защото компресора си бачка, а има проблем с тоците, които не са скъпи за оправяне и не са нерешими проблеми. Харчи ми точно колкото ескорта на бензин - 10 на 100 градско по най-големите задръствания.
Така, че приятели - едно голямо благодаря, че никой не пожела да го купи:)
Сега обаче който иска ескорт подържан с ловато на 2 месеца за
3700лв да заповяда. По принцип вече съм го обещал на един приятел, но той има затруднения към момента, а парите ми трябват и може би скоро ще го обява в рубриката "ПРОДАВАМ" с подробно описание и снимки (както и в мобиле.бг то е ясно)
А ако някой от сега проявява интерес ето данните:
Ескорт 1995г. 1.4 пълен инжекцион, 5 врати, син металик, серво волан. шибидах, газова уредба на 2 месеца в гаранция с разход 11/100км Газовата уредба Ловато струва точно 530лв с паспорт и не е менте - бутилката е 40 литра.
Много запазено купе вътре - гуми 13 цола летни и две зимни в резерв на по-малко от 2000км Гиславед (оказаха се страхотни) купих ги за тази зима, а всички знаем колко продължи тя:). Халогените са оригиналните.
Забележки - евентуална смяна на задните два лагера, сигурна смяна на карето, забележка на предната броня от дясно (закачих я слизайки от един по-висок от очакваното бордюр) В цената (3700лв) е включен ремонта на рейката и бронята!
Сменените неща са - газови задни амортисьори
Билщайн на по-малко от 20 000км (дават им гаранция 50000 поне).
Сменен съединител преди 10 000км заедно с тампони, биалетки, ремъци и ролки. Сменени са спирачните дискове както и всички гърнета преди има няма 2000км.
Сега са сменени маслото (с Мотул - както и предишния път) полусинтетично, маслен фитър, горивен филтър, въздушен филтър, свещи (имам резервни кабели чисто нови) носачи, тампони... Който ми купи ескорта няма да мисли за сервиз в следващите 10 000км когато трябва да смени...маслото:)
Имам гражданска в Бул инс до края на годината както и каско кражба с активна маркировка също до края на годината и застраховка злополука на всички места в колата, а талона за техническия преглед трябва да се поднови до ноември месец. Регистрацията е софийска има аларма с централно. Заредена е с антифриз.
За въпроси - лични съобщения или на 0887 353 350, 0895 77 02 47 по всяко време. Ето го:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=12137" onclick="window.open(this.href);return false;