Страница 1 от 1

ограничител на оборотите???

Публикувано: 19 юни 2007, 19:02
от wsi4koznaj
Колеги, днес Ескортът ме изненада много неприятно. Карах на 3та с пуснат климатик на около 2500 оборота и изведнъж оборотите слязоха на 2 000. Смених предавките, изключих климата, но не можех да форсирам повече, дори и като освободих от скорост. Двигателят си работеше добре до 2000/2100 и след това изведнъж отказваше. Дори пробвах да ги редя 1-2-3 и на всяка ми умираше там. Така минах около 300 метра. Спрях и след като изгасих двигателя и запалих отново - всичко беше ОК. Някакви идеи?

Публикувано: 19 юни 2007, 19:17
от cossy
Ограничителят ти е на 6 и нещо хиляди... :roll: не е това :idea:

Публикувано: 19 юни 2007, 19:25
от wsi4koznaj
Да, аз не очаквам да изключва при нормални условия на 2000. Явно има някакъв проблем. Но както описах изключваше на едно и също място на различни предавки и на свободна - приличаше на електронно ограничение. Молбата ми е, ако знаете възможни причини, да споделите.

Публикувано: 20 юни 2007, 13:55
от red
освен ЕКУ-то да решава, че двигателят нещо е заминал и да влиза в някакво ограничение

Публикувано: 20 юни 2007, 14:07
от V_A_N_K_A_T_A
Ами,може наистина.Примерно да решава,чрез МАФ-а,че имаш проблем и да влиза в някакъв авариен режим.Провери си филтъра,почисти МАФ-а,имаше тема за това,а може и да вземеш крайни мерки,като откачиш акумулатора за 15-20мин. и да рестартираш компютъра,за да изчисти грешките,които е натрупал. :roll:

Публикувано: 20 юни 2007, 14:42
от mrdds
няма достатъчно бензин според мен.Това е възможно ако е попаднал боклук пред някой отвор на бензинопроводите или някъде по пътя и като подадеш повече газ съответно трябва и повече гориво...и хлъц.
А когато си огасил,боклука се е върнал или паднал на страни и е отворил пътя на горивото...

Публикувано: 20 юни 2007, 17:49
от wsi4koznaj
Смених въздушен, маслен и горивен преди 1 000км. Възможно ли е някой да не е монтиран ОК? Съжалявам за тъпия въпрос, но какво е МАФ? Как да го изчистя? Ако разкачването на акумулатора не помогне - добър диагностик, че вече мн. се парих в Мобексперт?

Публикувано: 20 юни 2007, 19:31
от cocoff
Ай не се фърляй сега да сменяш чаркове и да кихаш на майсторите :)
Mrdds звучи логично. Поразмърдал се е боклукът, може и да е заминал през ауспуфа вече. Изчакай, ослушай се. Разкачването на батерията е малко вероятно да помогне. За МАФ-а има много изписано
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 20 юни 2007, 20:45
от wsi4koznaj
Благодаря на всички откликнали. Това, което ми прати cocoff изглежда мн. полезно. Още преди да го прочета обаче, продухах тръбата и решетката, като се опитвах да натискам със струята и към отворчето на датчика(при мезн преди отвора, който явно е за датчика има решетка) с компресора на съседа гумаджия - незнам дали има ефект, но дано не съм разсипал нещо повече. Бях решил утре да я водя на доктор, но след това изчерпателно описание, ще пробвам 1во сам. Ще доложа за резултати! :D

Публикувано: 21 юни 2007, 09:14
от cocoff
По-често ползвай търсачката и ще откриеш още много интресни писания :P А със струята на компресора ако си уцелил ония крехки жички.....не знам....може пак на доктор да я водиш...

Публикувано: 21 юни 2007, 13:27
от wsi4koznaj
За щастие не бях прекъснал жичките. Изчистих ги до блясък с контакторен спрей. За нещастие обаче това не помогна. Никакъв резултат. Някакви други идеи?

Re: ограничител на оборотите???

Публикувано: 21 юни 2007, 14:02
от cocoff
wsi4koznaj написа: Спрях и след като изгасих двигателя и запалих отново - всичко беше ОК.
Последно ОК ли е както пишеш или не? Ако всичко си е наред. а ти
търсиш причина за някакво отминало инцидентно събитие, според мен няма смисъл

Публикувано: 21 юни 2007, 14:43
от wsi4koznaj
Съжалявам, че не съм обяснил достатъчно. От 3 дни си я карам така. Паля - 1вите 1/2 минути след потеглянето всичко е ОК, но после проблемът започва - не мога да прехвърля 2000/2100 оборота. Угася ли за секунда, пак е ОК за няколко минути.

Публикувано: 21 юни 2007, 15:15
от kEFi
А помпата ти да си е променяла звука?
Горивния филтър правилно ли е монтиран (има стрелка)?
Слагал ли си добавки скоро (за абсорбиране на вода или за почистване на инжекция..)?
Смени ли си бензиностанцията (какви ли не боклуци продават)? Да не си купувал нещо в туби?
Имаш ли АГУ?
.....

з

Публикувано: 21 юни 2007, 21:51
от camaro
а аз да попитам катализатор имаш ли :?:

нещата се оправиха

Публикувано: 23 юни 2007, 10:41
от wsi4koznaj
Ходих на диагностик, който се бори час и половина с компютъра, но без резултат. Накрая извади един манометър и го закачи към пробката на трабите за горивото. Нямаше достатъчно налягане там. Заяви, че проблемът е или помпа или филтър, но че може да ги свали чак след 3 дни. От там се вдигнах и отидох при момчетата, които ми бяха сменяли филтъра(оказа се, че преди много по-малко от 1000км.
) и ги помолих да проверят дали всичко е наред с монтажа и самия филър. Те заявиха, че не може да има проблем, но го свалига и прокараха с някаква течност. Точно преди да отида при тях сипах V Power с идеята, че ако има нещо задръстено, той може да издуха. След като сложиха филтъра, нещата наистина заспаха. Или те не бяха монтирали правилно филтъра, или бяха забравили да махнат някоя хартийка или друга опаковка, или в Лук Оил преди това ми бяха сипали някакви л..на в резервоара. Мисля, че нещата са ОК вече.